LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily
Δράσεις

Σπύρος Καπράλος: 16 χρόνια σε ένα «ευχαριστώ»!

Υπόκλιση στον άνθρωπο που οδήγησε τον ελληνικό αθλητισμό σε μεγάλες επιτυχίες
Tech

Το Wolt+ καλωσορίζει τον χειμώνα με μοναδικές προσφορές για τους συνδρομητές του!

Από τις 20 Ιανουαρίου έως τις 9 Φεβρουαρίου, οι συνδρομητές του Wolt+ θα έχουν την ευκαιρία να απολαμβάνουν μοναδικές εκπτώσεις έως και 50% !
Wellness

The All‑American Route Part 2 στα TGI Fridays™: Το γευστικό road trip συνεχίζεται!

Σε όλα τα καταστήματα TGI FRIDAYS σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από 23/1
Tech

Mastercard: Click‑to‑Pay και Tokenization αλλάζουν το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου

Η υπηρεσία Click-to-Pay αποτελεί ένα επιπλέον καινοτόμο στοιχείο
Ομορφιά - Στυλ

Tα ραντεβού μας στην έκθεση Parousies

Τι θα δούμε στη μεγαλύτερη έκθεση του τουριστικού κλάδου
Tech

Οι ADVENGERS αναδείχθηκαν «TikTok Grand Winner» για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά

Σάρωσαν στα Social Media Awards 2024 σε πληθώρα κατηγοριών!
Tech

Οι Advengers αναδείχθηκαν «TikTok Grand Winner» για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά

Σάρωσαν στα Social Media Awards 2024 σε πληθώρα κατηγοριών
Better life

Χριστούγεννα στα ΑΒ Βασιλόπουλος: Φροντίδα και γεύση για κάθε γιορτινό τραπέζι

Γιορτινά πιάτα με την ποικιλία και την ποιότητα της ΑΒ
Wellness

Holiday Treats στα TGI Fridays!

Tο Festive Fridays™ Feeling επιστρέφει με το αγαπημένο εορταστικό μενού και ολοκαίνουρια cocktails φέρουν λίγη από τη μαγεία τον γιορτών!
Better life

Η Swarovski παρουσιάζει το νέο concept του καταστήματος στη Γλυφάδα

Η Swarovski γιορτάζει την ανανέωση του καταστήματός της στη Γλυφάδα, το οποίο είναι το πρώτο στην Ελλάδα που υιοθετεί το νέο concept WonderLux
Better life

Κέρδισε τις εντυπώσεις και το κοινό, η Charging & Battery Summit & Expo!

Στην εκδήλωση, παρουσιάστηκαν από τους εκθέτες τεχνολογίες, προϊόντα και ολοκληρωμένες λύσεις
Better life

Mastercard Economics Institute: Οι καταναλωτικές τάσεις στην Ευρώπη κατά την εορταστική περίοδο

Σε είδη μόδας, τεχνολογίας και ταξιδιωτικές εμπειρίες εστιάζουν τα ευρήματα της έρευνας του Mastercard Economics Institute για τους Ευρωπαίους καταναλωτές