E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα

Δημοσίευση 30/6/2020 | 14:11

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ
Pexels

“Εφιάλτης” γίνεται όλο και περισσότερο για τους Έλληνες το ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητά τους, καθώς το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του οχήματος.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», αναφέρει ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης.

«Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Τα προβλήματα με τα εισαγόμενα αυτοκίνητα
Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Αγία Σοφία: «Δεν κινδυνεύει το μνημείο από τους γερανούς», λέει το τουρκικό επιστημονικό συμβούλιο

Ελλάδα 03.12.2025
«Οι γερανοί ήταν η καλύτερη λύση για να μην παραμείνει κλειστό το μνημείο», αναφέρει η επιτροπή

Νεαρός αφήνει το πατίνι και σκαρφαλώνει σε λεωφορείο εν κινήσει στην Καλλιθέα

Ελλάδα 03.12.2025
Ο άνδρας πιάνεται από τον αεραγωγό και συνεχίζει να κινείται, άγνωστο για πόσα μέτρα

Ψυχολόγοι προειδοποιούν: Το ChatGPT‑5 δίνει επικίνδυνες συμβουλές σε άτομα με ψυχικές δυσκολίες

Tech + Science 03.12.2025
Πώς το ChatGPT αντιμετωπίζει διαφορετικούς «ασθενείς» και οι ανησυχητικές απαντήσεις του

Όλες οι προβλέψεις του νέου νόμου για βεντέτες και οπλοκατοχή: Υπεύθυνος και ο καταστηματάρχης όταν πέφτουν μπαλοθιές

Ελλάδα 03.12.2025
Κακούργημα η παράνομη κατοχή όπλου σύμφωνα με τις διατάξεις που επεψήφισε η Ολομέλεια της Βουλής

Έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ για τη νέα κακοκαιρία: Κόκκινη προειδοποίηση και για την Αττική

Καιρός 03.12.2025
Ισχυρές βροχές και καταιγίδες από την Πέμπτη και μέχρι τις πρωινές ώρες του Σαββάτου

Οι αγρότες πέρασαν τον αστυνομικό φραγμό και ετοιμάζονται για μπλόκο στο τελωνείο Προμαχώνα

Ελλάδα 03.12.2025
Παρά τις τρεις κλούβες κάθετα στο οδόστρωμα στο ύψος του κόμβου Λευκώνα, οι αγρότες κατάφεραν να περάσουν με τα τρακτέρ τους από τα χωράφια και να βρεθούν στον δρόμο

Θρήνος στην Κορινθία: Έφυγε από τη ζωή 28χρονος συνοριακός φύλακας

Ελλάδα 03.12.2025
Ο άτυχος άνδρας είχε καταγωγή από την Αρκαδία και υπηρετούσε στο Προαναχωρητικό Κέντρο Κράτησης Αλλοδαπών Κορίνθου

Πτήση MH370: Στις 30 Δεκεμβρίου αρχίζουν ξανά οι έρευνες για το αεροσκάφος που αγνοείται από το 2014

Κόσμος 03.12.2025
Το Boeing 777 της Malaysia Airlines με 239 επιβαίνοντες εξαφανίστηκε από τα ραντάρ το 2014 και έκτοτε παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της αεροπορίας

Ο Ανδρέας Λοβέρδος απαντά για πρώτη φορά για τη σύλληψη του γιου του: «Ο νόμος είναι ίδιος για όλους»

Πολιτική 03.12.2025
Ο γιος του συνελήφθη πριν από λίγες ημέρες στη Νέα Ερυθραία

Τα λείψανα που παραδόθηκαν από τη Χαμάς στο Ισραήλ δεν ανήκουν σε όμηρο της Γάζας

Κόσμος 03.12.2025
Η ταυτοποίηση έγινε στο Εθνικό Κέντρο Ιατροδικαστικής