E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα

Δημοσίευση 30/6/2020 | 14:11

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ
Pexels

“Εφιάλτης” γίνεται όλο και περισσότερο για τους Έλληνες το ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητά τους, καθώς το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του οχήματος.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», αναφέρει ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης.

«Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Τα προβλήματα με τα εισαγόμενα αυτοκίνητα
Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Black Friday και Cyber Monday: Η ΕΛ.ΑΣ. προειδοποιεί για ψηφιακές απάτες που αδειάζουν λογαριασμούς

Οικονομία 26.11.2025
Η πιο διαδεδομένη μέθοδος εξαπάτησης είναι το skimming - Συμβουλές στους καταναλωτές για ασφαλείς αγορές

Δημογραφική βόμβα στο Ασφαλιστικό: Πόσο αλλάζει η αναλογία εργαζομένων–συνταξιούχων ως το 2050

Οικονομία 26.11.2025
Στα 3 εκατ. οι συνταξιούχοι έως το 2050 από 2,5 εκατ. σήμερα - Στο 1,23 προς 1 σε 25 χρόνια η αναλογία ασφαλισμένων προς συνταξιούχους

Λουτράκι: «Συμφωνώ με τη μητέρα μου» λέει η κόρη της δασκάλας που κατήγγειλε 6χρονο

Ελλάδα 26.11.2025
Η γυναίκα φαίνεται να επηρεαζόταν σχεδόν ολοκληρωτικά από τους πνευματικούς της

Έρχονται lockers σε 4.000 Δημοτικά σχολεία ‑ Το κονδύλι αγγίζει τα 8,5 εκατ. ευρώ

Ελλάδα 26.11.2025
Στόχος να ελαφρύνει η τσάντα των μικρών μαθητών και να ενισχυθεί η υπευθυνότητα και η αυτοοργάνωση των παιδιών

Κατά κεφαλήν εισόδημα: Η Ελλάδα στο ‑5%, η ΕΕ στο +22% στην 20ετία

Οικονομία Χτες
Μόνο δύο χώρες στην ΕΕ είδαν το πραγματικό κατά κεφαλήν εισόδημα των νοικοκυριών να μειώνεται την τελευταία 20ετία – και η Ελλάδα είναι η μία από αυτές

Ο Τσίπρας έστειλε την «Ιθάκη» στον Αδωνι με αφιέρωση και αυτός απάντησε: «Καλή αντάμωση»

Πολιτική Χτες
«Ως γνήσιος βιβλιοπώλης και εγώ θα του στείλω το νέο δικό μου βιβλίο: `Ρώμη`»

Ιθάκη ‑ Τσίπρας: Πόσο αντίτυπα έχουν πουληθεί μέχρι τώρα

Ελλάδα Χτες
Ανάρπαστο έγινε από την πρώτη κιόλας ημέρα το νέο βιβλίο του Αλέξη Τσίπρα, «Ιθάκη»

Διασωληνωμένος 12χρονος στο Παίδων, υπέστη εγκαύματα στο τζάκι

Ελλάδα Χτες
Ο 12χρονος μεταφέρθηκε αρχικά στο γενικό νοσοκομείο Καρδίτσας, όπου οι γιατροί έκριναν αναγκαία τη διασωλήνωσή του και τη διακομιδή του στην Αθήνα