E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα

Δημοσίευση 30/6/2020 | 14:11

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ
Pexels

“Εφιάλτης” γίνεται όλο και περισσότερο για τους Έλληνες το ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητά τους, καθώς το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του οχήματος.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», αναφέρει ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης.

«Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Τα προβλήματα με τα εισαγόμενα αυτοκίνητα
Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το «φαινόμενο» της ελληνικής πάλης: Ποιος είναι ο παγκόσμιος πρωταθλητής Γιώργος Κουγιουμτσίδης

Αθλητικά Νέα 16.09.2025
Ο Γιώργος Κουγιουμτσίδης δεν κρύβει ότι ο μεγάλος του στόχος είναι οι Ολυμπιακοί Αγώνες

Όρκες βυθίζουν τουριστικό σκάφος στην Πορτογαλία

Κόσμος 16.09.2025
Δείτε το τρομακτικό συμβάν

Φρίκη στις φυλακές της Κύπρου: Κατάδικοι βίαζαν συγκρατούμενό τους και έβγαζαν βίντεο

Ελλάδα 16.09.2025
Το βίντεο δείχνει τον κατάδικο να είναι γονατισμένος πάνω σε κουβέρτα στο πάτωμα κελιού, με έναν εκ των συγκρατουμένων του που κατονομάστηκε ως βιαστής, να του κρατά το κεφάλι και να τον υποχρεώνει σε στοματικό σeξ

Στη Νέα Δημοκρατία προσχώρησε ο Ανδρέας Λοβέρδος

Πολιτική 16.09.2025
O πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ

Ευλογιά των αιγοπροβάτων: «Αν δεν πετύχουν τα μέτρα για τον περιορισμό της θα πάμε σε lockdown»

Ελλάδα 16.09.2025
Τι δήλωσε ο υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης, Χρήστος Κέλλας

Απειλές από Τούρκο οπαδό στη γυναίκα του Γιάννη Αντετοκούνμπο: «Θα σκοτώσουμε όλη την οικογένειά σου»

Αθλητικά Νέα 16.09.2025
Η γυναίκα του Greek Freak όμως αποφάσισε να δημοσιοποιήσει το μήνυμα και να εκθέσει δημόσια τον αποστολέα του

Τραγωδία στην Ελούντα: Κατέρρευσε εργαζόμενος ξενοδοχειακής μονάδας

Ελλάδα 16.09.2025
Αναστάτωση σε ξενοδοχείο της Ελούντας με έναν υπάλληλο security να εντοπίζεται νεκρός

Λάρισα: Παιδάκι ξέφυγε από την προσοχή της δασκάλας και περιπλανιόταν στο δρόμο μόνο του

Ελλάδα 16.09.2025
Λαχτάρα για τους γονείς του 7χρονου στην Λάρισα

«Βόμβα» στην υπόθεση της Μαντλίν Μακάν: «Η Μαντλίν ήταν παραγγελία»

Κόσμος 16.09.2025
Έχουν περάσει 18 χρόνια από την εξαφάνιση της Μαντλίν Μακάν και ακόμα τα στοιχεία που υπάρχουν, δεν επαρκούν για τη λύση της υπόθεσης

10.000 κενά με το καλημέρα: Οργή εκπαιδευτικών για την κατάσταση στα σχολεία

Ελλάδα 16.09.2025
Σφοδρή επίθεση κατά της κυβέρνησης και της υπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη εξαπολύουν οι εκπαιδευτικοί

Οι αλλαγές που φέρνει σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες η ηλεκτρονική τιμολόγηση

Οικονομία 16.09.2025
Σε δύο φάσεις η υποχρεωτική εφαρμογή του μέτρου - Τα κίνητρα και τα «ψιλά γράμματα»