E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα

Δημοσίευση 30/6/2020 | 14:11

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ
Pexels

“Εφιάλτης” γίνεται όλο και περισσότερο για τους Έλληνες το ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητά τους, καθώς το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του οχήματος.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», αναφέρει ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης.

«Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Τα προβλήματα με τα εισαγόμενα αυτοκίνητα
Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Kακοκαιρία Byron: Κατέρρευσε μαντρότοιχος ανάμεσα σε σχολείο και παιδική χαρά στη Μάνη

Ελλάδα 04.12.2025
Στο σημείο έχουν προκληθεί εκτεταμένες φθορές, ενώ οι κάτοικοι εκφράζουν την ανησυχία τους για την ασφάλεια μαθητών και διερχομένων

Κλειστό επ`αόριστον από τους αγρότες το τελωνείο του Προμαχώνα

Ελλάδα 04.12.2025
Οι αγρότες έχουν αποκλείσει και το τελωνείο των Ευζώνων

Η μεγαλύτερη απευθείας πτήση στον κόσμο ‑ Ενώνει τρεις ηπείρους και καλύπτει 20.000 χλμ

Κόσμος 04.12.2025
Η νέα πτήση της China Eastern Airlines θα διανύσει τη μισή περιφέρεια της Γης, από τη Σαγκάη μέχρι το Μπουένος Αιρες

Αγρότες: Να μπλοκάρουν το αεροδρόμιο «Μακεδονία» εξετάζουν οι αγρότες στη Θεσσαλονίκη

Ελλάδα 04.12.2025
«Θέλουμε να κλείσουμε το αεροδρόμιο, αυτή είναι η απόφαση του κόσμου», επισημαίνουν αγροτοσυνδικαλιστές από τη Θεσσαλονίκη

Google Search 2025: Αυτή είναι η δημοφιλέστερη αναζήτηση στην Ελλάδα για το 2025

Ελλάδα 04.12.2025
Τι κέντρισε το ενδιαφέρον των χρηστών στην αναζήτηση της Google;

Αδιανόητο περιστατικό στη Θεσσαλονίκη: Ιρακινός έδειχνε τα γεννητικά του όργανα μέσα σε λεωφορείο

Ελλάδα 04.12.2025
Ο 48χρονος άνδρας επιδεικνύοντας τα γεννητικά του όργανα σε τρεις επιβάτες

Ίλιον: 89χρονος θώπευσε ανήλικη σε παιδική χαρά και της πρότεινε να συνευρεθούν έναντι αμοιβής

Ελλάδα 04.12.2025
Συνελήφθη ο υπερήλικας που φέρεται να προσέγγισε την ανήλικη που καθόταν σε παγκάκι

Ιταλίδα ερευνήτρια έλαβε 4.000.000 ευρώ από την ΕΕ για να απαντήσει στο ερώτημα «τι σκέφτονται τα κοτόπουλα»

Κόσμος 04.12.2025
Ο λόγος για το Synergy Grant 2025 του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Έρευνας (ERC)

Κοζάνη: Εκτροπή λεωφορείου με 58 εργαζόμενους ‑ Νεκρός ο οδηγός από ανακοπή

Ελλάδα 04.12.2025
Ένας από τους επιβαίνοντες όταν κατάλαβε ότι κάτι δεν πάει καλά φέρεται να έπιασε το τιμόνι πατώντας φρένο και ακινητοποιώντας το λεωφορείο

Σφίγγει ο κλοιός για τις ρευματοκλοπές: Στη μάχη μπαίνει και η ΑΑΔΕ

Οικονομία 04.12.2025
Θα δίνει φορολογικά στοιχεία των καταναλωτών στον ΔΕΔΔΗΕ για διασταυρώσεις και ελέγχους. Στόχος ο εντοπισμός παραβατών.

Κλιμακώνονται οι κινητοποιήσεις των αγροτών ‑Σε ποιες περιοχές υπάρχουν μπλόκα, οι επόμενες κινήσεις τους

Ελλάδα 04.12.2025
Oι αγρότες συνεχίζουν να κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους