E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα

Δημοσίευση 30/6/2020 | 14:11

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ
Pexels

“Εφιάλτης” γίνεται όλο και περισσότερο για τους Έλληνες το ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητά τους, καθώς το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του οχήματος.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», αναφέρει ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης.

«Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Τα προβλήματα με τα εισαγόμενα αυτοκίνητα
Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τηλέφωνο για βόμβα στα δικαστήρια της Ευελπίδων

Ελλάδα 01.12.2025
Οι Αρχές σπεύδουν στο σημείο για τις απαραίτητες ενέργειες

Έρχονται τα ρομπότ που λένε τα… κάλαντα στη Θεσσαλονίκη

Ελλάδα 01.12.2025
Τα ρομπότ θα είναι έτοιμα και για την Πρωτοχρονιά, αφού γίνονται ήδη δοκιμές

Λακωνία: Έκρηξη και φωτιά σε καφετέρια γεμάτη κόσμο στη Νεάπολη – Δεν υπήρξαν τραυματίες

Ελλάδα 01.12.2025
Οι θαμώνες αντιλήφθηκαν έντονη οσμή υγραερίου και απομακρύνθηκαν πριν σημειωθεί η έκρηξη – Βίντεο από το σημείο της φωτιάς στη Νεάπολη

Τέλος το «δέχομαι μόνο μετρητά»: Από σήμερα όλες οι επιχειρήσεις με IRIS

Οικονομία 01.12.2025
Οι πληρωμές IRIS διασυνδέονται πλήρως με την ΑΑΔΕ

ΝΑΤΟ: Eξετάζει το ενδεχόμενο να γίνει «πιο επιθετικό» απέναντι στη Ρωσία

Κόσμος 01.12.2025
Ο ανώτατος στρατιωτικός αξιωματικός του ΝΑΤΟ λέει στους Financial Times ότι η Συμμαχία θα μπορούσε να αναλάβει προληπτική δράση για να αντιμετωπίσει την απειλή που θέτει η Μόσχα

Τηλεφωνική επικοινωνία Τραμπ με Μαδούρο: Το τελεσίγραφο για παραίτηση

Κόσμος 01.12.2025
Οι διαβεβαιώσεις για προστασία του προέδρου της Βενεζουέλας και της οικογένειάς τους

Αυστραλία: 37χρονη καθηγήτρια ομολόγησε ότι έκανε επανειλημμένα σeξ με 15χρονο

Κόσμος 01.12.2025
Η 37χρονη ισχυρίστηκε πως δεν γνώριζε ότι ο νεαρός ήταν ανήλικος, παρά το γεγονός ότι ήταν μαθητής στο σχολείο της, όπως αναφέρουν μέσα της Αυστραλίας

Πονοκέφαλος οι αγροτικές κινητοποιήσεις για την κυβέρνηση ‑ Πώς θέλει να ηρεμήσει την κατάσταση

Ελλάδα 01.12.2025
Σε μείζον πρόβλημα για την κυβέρνηση εξελίσσονται οι αγροτικές κινητοποιήσεις που φουντώνουν σε όλη την Ελλάδα

Επιστροφή ενοικίου: Πώς θα την πάρετε ολόκληρη ‑ Βήμα‑βήμα η διαδικασία στο Ε1

Οικονομία 01.12.2025
Τι διορθώνεται, πώς επανυπολογίζεται η ενίσχυση, ποιες ημερομηνίες «κλειδώνουν» τις πληρωμές

Έφυγε από τη ζωή με υποβοηθούμενο θάvατo ο άνθρωπος που νομιμοποίησε την πρακτική στην Ελβετία

Κόσμος Χτες
Ο Λούντβιχ Μινέλι, ιδρυτής της ελβετικής οργάνωσης Dignitas, πέθανε λίγες ημέρες πριν από τα 93α γενέθλιά του

Αυστραλία: Ακτιβιστές παραλύουν το μεγαλύτερο λιμάνι άνθρακα στον κόσμο

Κόσμος Χτες
Μέχρι την Κυριακή, τρία πλοία είχαν αναγκαστεί να αλλάξουν πορεία, ενώ έχουν γίνει 141 συλλήψεις

Απεργία: Χωρίς ταξί η χώρα για δύο ημέρες

Ελλάδα Χτες
Ποιες ημέρες τραβούν χειρόφρενο οι οδηγοί ταξί