E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα

Δημοσίευση 30/6/2020 | 14:11

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ
Pexels

“Εφιάλτης” γίνεται όλο και περισσότερο για τους Έλληνες το ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητά τους, καθώς το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του οχήματος.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», αναφέρει ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης.

«Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Τα προβλήματα με τα εισαγόμενα αυτοκίνητα
Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Προϋπολογισμός 2026: Εγκρίθηκε με 159 «ναι» από τη Βουλή μετά από θυελλώδη συζήτηση

Ελλάδα Χτες
Σύμφωνα με την κοινοβουλευτική παράδοση, η ψήφιση του προϋπολογισμού εκλαμβάνεται και ως ψήφος εμπιστοσύνης προς την κυβέρνηση.

Koυπόνι 200 ευρώ για Gigabit Voucher – Όλα τα βήματα για να προλάβετε την επιδότηση

Tech + Science Χτες
Λίγες ημέρες έμειναν για την αίτηση για τις οπτικές ίνες – Πότε εκπνέει η προθεσμία

ΟΠΕΚΕΠΕ: Η «παγίδα» με τα παρατσούκλια και ο μύθος του άλλου «Φραπέ»

Ελλάδα Χτες
Πρόκειται για μια αφήγηση που παρουσιάστηκε ως «αποκάλυψη», αλλά στην πραγματικότητα συνιστά μια βολική κατασκευή, η οποία -παρά το αρχικό της θόρυβο- καταρρέει πλήρως.

Θεσσαλονίκη: Αγρότες από το μπλόκο Μαλγάρων μοίρασαν ρύζι σε διερχόμενους οδηγούς

Ελλάδα Χτες
Αγρότες στα Μάλγαρα μοίρασαν αδιάθετο ρύζι σε οδηγούς - Πρόκειται για μια δράση που έχει ως στόχο την ενημέρωση του κόσμου αλλά και την ευαισθητοποίησή του

Στεγαστική κρίση: Αυτό είναι το πρώτο σχέδιο της Κομισιόν για την αντιμετώπισή της

Κόσμος Χτες
Αυξήσεις 60% στις τιμές κατοικιών, 30% στα ενοίκια και 1,3 εκατ. άστεγοι - Το ευρωπαϊκό σχέδιο για 650.000 νέες κατοικίες ετησίως και μέτρα για τον περιορισμό των βραχυχρόνιων μισθώσεων

Μυστήριο με τον θάνατο αντιπροσώπου σερβικής εταιρείας όπλων στη Μόσχα

Κόσμος Χτες
Τον Ιούνιο η συγκεκριμένη εταιρεία συμπεριλήφθηκε στη λίστα που δημοσίευσε η υπηρεσία εξωτερικών πληροφοριών της Ρωσίας με τις σερβικές εταιρείες που προμηθεύουν το Κίεβο με πυρομαχικά

Ανατροπή στη δολοφονία της 22χρονης τραγουδίστριας Delarosa στο Λος Αντζελες

Κόσμος Χτες
Παιδικοί φίλοι πίσω από την παγίδα θανάτου

Αργίες 2026: Όλα τα τριήμερα της νέας χρονιάς

Ελλάδα Χτες
Δεν έχει πολλές ημέρες ξεκούρασης η νέα χρονιά

Κουτσούμπας σε Κωνσταντοπούλου στη Βουλή: Αυτή είστε!

Ελλάδα Χτες
Η αντιπαράθεση έγινε κατά τη συζήτηση του προϋπολογισμού, όταν ο κ. Κουτσούμπας επέκρινε όλα τα κόμματα για φιλονατοϊκή στάση – Αντίδραση από τη Ζωή Κωνσταντοπούλου