E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα

Δημοσίευση 30/6/2020 | 14:11

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ
Pexels

“Εφιάλτης” γίνεται όλο και περισσότερο για τους Έλληνες το ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητά τους, καθώς το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του οχήματος.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», αναφέρει ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης.

«Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Τα προβλήματα με τα εισαγόμενα αυτοκίνητα
Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Μεγάλη φωτιά σε εργοστάσιο στα Μέγαρα

Ελλάδα Χτες
Η πυρκαγιά καίει σε εργοστάσιο πλαστικών των Μεγάρων, θέση Παπά-Περιβόλι και κοντά στην Ιερά Μονή Παναχράντου

Το «κορίτσι από το Αφγανιστάν»: Πού βρίσκεται σήμερα το πρόσωπο της εμβληματικής φωτογραφίας του National Geographic

Κόσμος Χτες
Η Σαρμπάτ Γκούλα σε ηλικία 12 ετών έγινε η «πιο αναγνωρισμένη φωτογραφία» στην ιστορία του National Geographic

Ηράκλειο: Φωτιά σε ξενοδοχείο της Χερσονήσου ‑ Ξεκίνησε από ηλεκτρολογικό πίνακα

Ελλάδα Χτες
Για προληπτικούς λόγους το ξενοδοχείο εκκενώθηκε

Σοβαρό τροχαίο στην Εγνατία Οδό: Επτά τραυματίες από σύγκρουση βαν με φορτηγό ‑ Δείτε βίντεο

Ελλάδα Χτες
Η γυναίκα απεγκλωβίστηκε με τις αισθήσεις της και διακομίστηκε μαζί με έξι ακόμα συνεπιβάτες στο Γενικό Νοσοκομείο Σερρών για ιατρική αξιολόγηση και φροντίδα

Σύνταξη 10 χρόνια νωρίτερα; Γίνεται – Δες τι πρέπει να κάνεις τώρα!

Ελλάδα Χτες
Ποιοι είναι οι δικαιούχοι και όλα τα βήματα που πρέπει να κάνουν

Τρόμος στην Τρούμπα: Έβγαλε όπλο και άρχισε να πυροβολεί – Ποιος είναι ο δράστης με τις 26 συλλήψεις;

Ελλάδα Χτες
Ο δράστης εντοπίστηκε και συνελήφθη παρά τη σθεναρή αντίστασή του

Εφιαλτικό σενάριο για τη Γη – Έρχεται η «τέλεια καταιγίδα» που απειλεί όλη τη ζωή στον πλανήτη

Tech + Science Χτες
Οι διελεύσεις γειτονικών άστρων μπορούν να διαταράξουν την ισορροπία του ηλιακού συστήματος, προκαλώντας εκτίναξη πλανητών από την τροχιά τους ή σύγκρουση μεταξύ τους

Φοιτητικό επίδομα: Ανοιξε η πλατφόρμα ‑ Μέχρι πότε οι αιτήσεις, ποιοι παίρνουν έως 2.500 ευρώ

Οικονομία Χτες
Πώς κάνουν αίτηση οι δικαιούχοι - Τι ισχύει για τους φοιτητές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Hellenic Train: Γέμισε καπνούς αμαξοστοιχία που εκτελούσε δρομολόγιο Έδεσσα ‑ Θεσσαλονίκη

Ελλάδα Χτες
Αναστάτωση για δεκάδες επιβάτες λόγω βλάβης σε δρομολόγιο της Hellenic Train

Ναζαρέτ: Εισβολή σε ελληνορθόδοξη εκκλησία από τους «Στρατιώτες του Θεού»

Κόσμος Χτες
Η ομάδα «Στρατιώτες του Θεού» εισέβαλαν στον ναό ενώ ήταν κλειστός και χτύπησαν τις καμπάνες

Νέο σοκ για Τσιτσιπά ‑ Εκτός Wimbledon από την πρεμιέρα

Αθλητικά Νέα Χτες
Μία ώρα και κάτι λεπτά διήρκησε η φετινή παρουσία του Στέφανου Τσιτσιπά στο Wimbledon