E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα

Δημοσίευση 30/6/2020 | 14:11

Γιατί οι Ελληνες φέτος αποφεύγουν το ΚΤΕΟ
Pexels

“Εφιάλτης” γίνεται όλο και περισσότερο για τους Έλληνες το ΚΤΕΟ για τα αυτοκίνητά τους, καθώς το σύνολο των εργασιών που θα κληθούν να πραγματοποιήσουν μετά τον έλεγχο πολλές φορές, λόγω του γερασμένου στόλου, είναι δυσανάλογο της αξίας του οχήματος.

«Ο στόλος της Ελλάδας παρά την παλαιότητά του είναι σε καλή κατάσταση. Τουλάχιστον όταν αναφερόμαστε σε αυτοκίνητα που περνάνε ΚΤΕΟ και ελέγχονται. Υπάρχει ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αυτοκινήτων που δεν ελέγχεται και τα ευρήματα δεν είναι καλά. Είναι περίπου ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα και άλλες τόσο μοτοσικλέτες. Είναι θέμα νοοτροπίας που δεν περνάει ΚΤΕΟ ο Έλληνας οδηγός. Κυρίως είναι ο φόβος ότι θα βρεθεί με κάποιες παραλείψεις με σημαντικό κόστος επισκευής. Και επειδή ο στόλος των ελληνικών αυτοκινήτων είναι γερασμένος πολλές φορές η επιδιόρθωση είναι δυσανάλογη με την αξία του αυτοκινήτου», αναφέρει ο διευθυντής του ιδιωτικού ΚΤΕΟ auteco στη Θεσσαλονίκη, Ορθόδοξος Μπακιρτζής.

Που εντοπίζονται τα περισσότερα προβλήματα
Ο ίδιος αποκάλυψε ότι έχει να κάνει και με την νοοτροπία του Έλληνα οδηγού ο οποίος πιστεύει ότι: «επειδή κινείται το όχημα δεν χρειάζεται να περάσω ΚΤΕΟ. Τα περισσότερα ατυχήματα προκύπτουν όταν το αυτοκίνητο θα κληθεί να κάνει κάτι εξαιρετικά δύσκολο σε μια δύσκολη στιγμή. Αλλά τότε δεν θα μπορέσει να το κάνει, γιατί απλά δεν θα είναι κατάλληλα προετοιμασμένο να το κάνει».

Τα στατιστικά στοιχεία των σημαντικότερων παραλείψεων των αυτοκινήτων που περνούν ΚΤΕΟ αναφέρουν ότι τα περισσότερα οχήματα έχουν πρόβλημα με το σύστημα διεύθυνσης.

«Τα περισσότερα προβλήματα εντοπίζονται στα συστήματα διεύθυνσης. Τζόγοι στα άκρα, ενώ πολλά έχουν προβλήματα και με τα αμορτισέρ. Κάποιες φορές ορισμένα οχήματα αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα φρένα, καθώς κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος το αυτοκίνητο τραβάει προς μία κατεύθυνση. Το σημαντικότερο που παρατηρείται είναι τα ελαστικά, τα οποία δεν έχουν να κάνουν με το τακούνι, αλλά με την χρονολογία. Είναι γερασμένα ελαστικά που δεν προσφέρουν καμιά ασφάλεια. Μπορεί να έχουν τακούνι, αλλά η συμπεριφορά στην άσφαλτο είναι άσχημη. Σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να παρασυρθεί ο οδηγός και να πει ότι το καλοκαίρι κάνει ζέστη και η γόμα των ελαστικών έχει καλύτερη συμπεριφορά στην άσφαλτο. Δεν ισχύει γιατί κατά κανόνα η ταχύτητα είναι μεγαλύτερη, άρα φθάνουμε στον ίδιο παρανομαστή», αναφέρει ο κ. Μπακιρτζής.

Τα προβλήματα με τα εισαγόμενα αυτοκίνητα
Σχολιάζοντας την κατάσταση των «εισαγόμενων» αυτοκινήτων τόνισε πως: «τα αυτοκίνητα που έρχονται από το εξωτερικό έχουν θέματα με τις σκουριές και τις οξειδώσεις στο κάτω μέρος του οχήματος. Στα εισαγόμενα αν η αλλαγή των χιλιομέτρων έγινε στο εξωτερικό δεν μπορούμε να το εντοπίσουμε. Η πρώτη καταμέτρηση των χιλιομέτρων γίνεται στο τελωνείο. Από αυτό το σημείο και έπειτα μπορούμε να έχουμε μια συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Εμείς ελέγχουμε το αρχείο που υπάρχει στο υπουργείο Μεταφορών και αυτό είναι που καταγράφεται σε όλα τα ΚΤΕΟ».

Τέλος ο κ. Μπακιρτζής αποκάλυψε ότι έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση των αυτοκινήτων που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ και πως δύο φορές τον χρόνο το αρμόδιο υπουργείο θα την κάνει απροειδοποίητα και σε περίπτωση που εντοπίσει ανέλεγκτο όχημα θα στέλνει το πρόστιμο στον κάτοχο μέσω TAXIS. «Ο έλεγχος είναι εύκολος. Νομοθετικά έχει θεσπιστεί η ηλεκτρονική διασταύρωση. Το υπουργείο ανά πάσα στιγμή γνωρίζει ποια είναι τα ανέλεγκτα οχήματα. Το πρόστιμο θα στέλνεται κατευθείαν στο TAXIS και θα είναι 150 ευρώ. Αυτός ο έλεγχος θα γίνεται δύο φορές τον χρόνο. Μένει η εφαρμογή του το επόμενο διάστημα», κατέληξε ο κ. Μπακιρτζής.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Κατασχέθηκαν 292 πτηνά στο παζάρι του Σχιστού για παράνομο εμπόριο ειδών μετά από έρευνα του WWF

Ελλάδα 10.12.2025
Ολοκληρωμένη έρευνα του WWF Ελλάς για το παράνομο και ανεξέλεγκτο εμπόριο άγριων ζώων στην Ελλάδα

Σπέρμα από δότη με καρκινικό γονίδιο χρησιμοποιήθηκε για τη σύλληψη σχεδόν 200 παιδιών σε όλη την Ευρώπη

Ελλάδα 10.12.2025
Ορισμένα από τα παιδιά έχουν ήδη πεθάνει και για όσα κληρονομήσουν τη μετάλλαξη ο κίνδυνος να εμφανίσουν καρκίνο στη ζωή τους είναι πολύ μεγάλος

Δολοφονήθηκε διάσημος τραγουδιστής όπερας και υποψήφιος για Grammy – Συνελήφθη ο γιος του

Κόσμος 10.12.2025
Ο γιος του Sykes οδηγήθηκε στη φυλακή κατηγορούμενος για ανθρωποκτονία

Μυστήριο με διάσημο μοντέλο: Ήταν εξαφανισμένη για δυο εβδομάδες και εμφανίστηκε στην εντατική

Κόσμος 10.12.2025
Η Angelika, καταγόμενη από το Κρασνοντάρ στη νότια Ρωσία, είχε μετακομίσει στη Μόσχα πριν από μερικά χρόνια μετά το διαζύγιό της, αφήνοντας πίσω τον 16χρονο γιο της και τους γονείς της

Αμαλιάδα: 14χρονος εκβίαζε επί εβδομάδες 12χρονο συμμαθητή του

Ελλάδα 10.12.2025
Ο 14χρονος «νταής» συνελήφθη, ενώ χειροπέδες πέρασαν οι αστυνομικοί και στη μητέρα του για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου

Τέλος η αναμονή: Ξεκινούν τα δωρεάν GLP‑1 για παχυσαρκία – Δες αν είσαι στη λίστα!

Ελλάδα 10.12.2025
Εκδόθηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση για τα προγράμματα αντιμετώπισης της παχυσαρκίας ενηλίκων και της νεφρικής δυσλειτουργίας

Αναδρομικά: Ξεκίνησε η καταβολή των «κομμένων» του μνημονίου ‑ Ποιοι θα τα πάρουν και με τόκο 6%

Οικονομία 10.12.2025
Οι περικοπές της περιόδου Ιουνίου 2015-Μαΐου 2016 επιστρέφουν στους λογαριασμούς χιλιάδων δικαιούχων

DJ είχε κάνει αποθήκη ναρκωτικών το σπίτι του στον Νέο Κόσμο

Ελλάδα 10.12.2025
Το φυλλάδιο οδηγιών με την ατάκα «Ασε το μιξάρισμα σε μένα»

Επιθεώρηση Εργασίας – Προσοχή στο Δώρο Χριστουγέννων – Οδηγίες σε εργαζόμενους

Οικονομία 10.12.2025
Αυστηρές οι ποινές στους εργοδότες που δεν το καταβάλλουν

Νεκρός 23χρονος σε τροχαίο στη Θεσσαλονίκη – Η μηχανή του καρφώθηκε στις προστατευτικές μπάρες

Ελλάδα 10.12.2025
H μοτοσικλέτα που οδηγούσε ο 23χρονος, στο ρεύμα προς Χαλκιδική, εξετράπη της πορείας της στο ύψος της Θέρμης