ΚΕΡΔΙΣΤΕ
Δείτε τους νικητές: To παγκόσμιο best seller #GIRLBOSS που θα λατρέψετε
Από τις απίθανες εκδόσεις Key Books και το Pink.gr
23/2/2018 | 00:36
«To #GIRLBOSS είναι κάτι περισσότερο από ένα βιβλίο. Το #GIRLBOSS είναι κίνημα»
Lena Dunham
Η Σοφία Αμορούζο πέρασε την εφηβεία της κάνοντας μικροκλοπές, ταξιδεύοντας με οτοστόπ και ψάχνοντας στα σκουπίδια για κάνα μισοφαγωμένο κουλούρι. Στα είκοσι δύο της είχε παρατήσει το σχολείο, ήταν άφραγκη και δούλευε στη γραμματεία μιας σχολής Καλών Τεχνών, απλώς για να έχει ασφάλιση. Στο λόμπι της σχολής πήρε την απόφαση να αρχίσει να πουλάει vintage ρούχα στο eBay.
Για την ιστορία της έχουμε γράψει και εδώ
Δέκα χρόνια μετά ήταν η ιδρύτρια και CEO του Nasty Gal, μιας εταιρείας με ετήσιο τζίρο 250 εκατομμύρια δολάρια και περισσότερους από 400 υπαλλήλους. Η Σοφία Αμορούζο δεν ήταν ποτέ συνηθισμένη, ούτε ως επιχειρηματίας ούτε ως οτιδήποτε άλλο. Έγραψε το #GIRLBOSS για κορίτσια σαν κι εκείνη: αουτσάιντερ που αναζητούν τον δρόμο προς την επιτυχία, ακόμα κι αν σ’ αυτόν τον δρόμο φυσάει λυσσασμένα και είναι γεμάτος επικριτές.
Το #GIRLBOSS αποδεικνύει ότι η επιτυχία δεν εξαρτάται από το πανεπιστήμιο που φοίτησες ή από το πόσο δημοφιλής ήσουν στο σχολείο. Για να πετύχεις πρέπει να έχεις κότσια και να εμπιστεύεσαι το ένστικτο σου. Να γνωρίζεις ποιους κανόνες να ακολουθήσεις και ποιους να σπάσεις. Να ξέρεις πότε να προφυλαχθείς και πότε να αφήσεις την εκκεντρικότητα σου ελεύθερη.
Έγραψαν για το #GIRLBOSS
«Κάνε δώρο το #GIRLBOSS στην κόρη σου»
- Bloomberg Businessweek
«H προστάτιδα αγία των ζόρικων #GIRLBOSS επί της Γης»
- Refinery29
«Έχει πλάκα να παίζεις με τους δικούς σου κανόνες και να καταφέρνεις να κερδίσεις σύμφωνα με τα στάνταρ των άλλων»
- Τhe New York Times Book Review
«Αντί να γράψει ένα εγχειρίδιο με οδηγίες για εύκολο κέρδος ή με επιχειρηματικές συμβουλές, η Αμορούζο μας δείχνει πώς να παίζουμε στα όριά μας, πώς να μαθαίνουμε από τα λάθη μας και πότε πρέπει να σπάμε τους παραδοσιακούς κανόνες»
- Vanity Fair
«Η αφήγηση είναι σπιρτόζικη και έξυπνη. Οι έντιμες συμβουλές μαζί με τα χιουμοριστικά περιστατικά από την πορεία της προς την κορυφή του ηλεκτρονικού εμπορίου κάνουν το βιβλίο ακαταμάχητο»
- Los Angeles Times