Οι ερευνητές μελέτησαν την ψυχολογία όσων παραγγέλνουν φαγητό online
Nα τι ανακάλυψαν
Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 4/6/2018 | 00:26
Κατευθείαν από την κάρτα σου στο τραπέζι σου. Γρήγορα, χωρίς αναμονή. Το να παραγγείλεις φαγητό δεν ήταν ποτέ πιο εύκολο.
Η δυνατότητα της online παραγγελίας έχει δώσει πολλά δείγματα συμπεριφοράς στους ειδικούς που πλέον ανέλυσαν και μελέτησαν ακόμη και την ψυχολογία των χρηστών - ναι οι άνθρωποι φέρονται διαφορετικά - οι online παραγγελίες διαφέρουν από τις συμβατικές παραγγελίες. Τι λοιπόν μας προκαλεί η εύκολη πρόσβαση στο φαγητό, με τις ευλογίες πάντα της πιστωτικής μας;
Ο Joe Sheetz, ιδρυτής του Sheetz, ενός site παραγγελιών φαγητού αναφέρει:
"Όταν το μενού είναι στην οθόνη και είστε πεινασμένοι, προσθέτετε ένα πιάτο εξτρά πάντα. Κάνετε κλικ, έφυγε. Μέσω του τηλεφώνου όμως, παραγγείλετε ό,τι ακριβώς προβλέψατε. Bλέπουμε πως οι παραγγελίες μέσω τηλεφώνου είναι πιο "σφιχτές". Βλέπουμε επίσης πολλά περισσότερα ορεκτικά να μπαίνουν 'στο καλάθι' όταν είναι μπροστά τους και τα βλέπουν στην οθόνη...".
Για φαγητά όπως σάντουιτς, σαλάτες και nachos, "Οι άνθρωποι ανακάλυψαν online τις γαρνιτούρες και τις σως που δεν ήξεραν ότι έχουμε. Δεν μπορούμε να δώσουμε εξαρχής ένα μενού με όλα τα πιθανά σενάρια μιξ, αλλά μπορούμε να το παρουσιάσουμε στον υπολογιστή. Μπορούμε να προσφέρουμε επιλογές διαφορετικού καρυκεύματος, επιλογές λαχανικών κλπ και οι άνθρωποι να κάνουν μόνοι τους τη μίξη ", δήλωσε ο Sheetz. "Θα βάλουν μαγιονέζα ενδεχομένως σε κάτι που εσείς και εγώ ποτέ δεν θα βάζαμε! Μερικά από τα πράγματα που προσθέτετε σε ένα σάντουιτς είναι δωρεάν, αλλά όταν θελήσεις ένα έξτρα υλικό που χρεώνεται βλέπεις επιτόπου πόσο κοστίζει".
Η online υπηρεσία παραγγελιών Eat24 στο Σαν Φρανσίσκο είναι το νέο αδερφάκι του βιομηχανικού κολοσσού Grub Hub / Seamless. Έχει μάλιστα χιλιάδες εστιατόρια!
"Η διαφορά μεταξύ online παραγγελίας και offline είναι ότι τα περισσότερα εστιατόρια μας λένε ότι οι παραγγελίες είναι μεγαλύτερες και περισσότερες από ποτέ", λέει ο επικεφαλής μάρκετινγκ του Eat24, Amir Eisenstein.
"Για παράδειγμα, εάν παραγγείλετε μια πίτσα στο τηλέφωνο, θα τους πείτε μόνο να φέρουν μια XL πίτσα και ένα αναψυκτικό. Αλλά όταν πηγαίνετε online, βλέπετε ολόκληρο το μενού. Ξαφνικά, οι άνθρωποι έχουν μπροστά τους ορεκτικά, σαλάτες και πράγματα που κανονικά δεν θα σκεφτόντουσαν ποτέ, και μάλιστα δεν παραγγέλνουν μέσω τηλεφώνου. Έχουν περισσότερο χρόνο στο μενού, περνούν περισσότερο χρόνο στο μενού και παραγγέλνουν πάντα πολλά παραπάνω".