E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Οι ερευνητές μελέτησαν την ψυχολογία όσων παραγγέλνουν φαγητό online

Nα τι ανακάλυψαν

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 4/6/2018 | 00:26

Οι ερευνητές μελέτησαν την ψυχολογία όσων παραγγέλνουν φαγητό online

Κατευθείαν από την κάρτα σου στο τραπέζι σου. Γρήγορα, χωρίς αναμονή. Το να παραγγείλεις φαγητό δεν ήταν ποτέ πιο εύκολο.

Η δυνατότητα της online παραγγελίας έχει δώσει πολλά δείγματα συμπεριφοράς στους ειδικούς που πλέον ανέλυσαν και μελέτησαν ακόμη και την ψυχολογία των χρηστών - ναι οι άνθρωποι φέρονται διαφορετικά - οι online παραγγελίες διαφέρουν από τις συμβατικές παραγγελίες. Τι λοιπόν μας προκαλεί η εύκολη πρόσβαση στο φαγητό, με τις ευλογίες πάντα της πιστωτικής μας;

Ο Joe Sheetz, ιδρυτής του Sheetz, ενός site παραγγελιών φαγητού αναφέρει:

"Όταν το μενού είναι στην οθόνη και είστε πεινασμένοι, προσθέτετε ένα πιάτο εξτρά πάντα. Κάνετε κλικ, έφυγε. Μέσω του τηλεφώνου όμως, παραγγείλετε ό,τι ακριβώς προβλέψατε. Bλέπουμε πως οι παραγγελίες μέσω τηλεφώνου είναι πιο "σφιχτές". Βλέπουμε επίσης πολλά περισσότερα ορεκτικά να μπαίνουν 'στο καλάθι' όταν είναι μπροστά τους και τα βλέπουν στην οθόνη...".

Για φαγητά όπως σάντουιτς, σαλάτες και nachos, "Οι άνθρωποι ανακάλυψαν online τις γαρνιτούρες και τις σως που δεν ήξεραν ότι έχουμε. Δεν μπορούμε να δώσουμε εξαρχής ένα μενού με όλα τα πιθανά σενάρια μιξ, αλλά μπορούμε να το παρουσιάσουμε στον υπολογιστή. Μπορούμε να προσφέρουμε επιλογές διαφορετικού καρυκεύματος, επιλογές λαχανικών κλπ και οι άνθρωποι να κάνουν μόνοι τους τη μίξη ", δήλωσε ο Sheetz. "Θα βάλουν μαγιονέζα ενδεχομένως σε κάτι που εσείς και εγώ ποτέ δεν θα βάζαμε! Μερικά από τα πράγματα που προσθέτετε σε ένα σάντουιτς είναι δωρεάν, αλλά όταν θελήσεις ένα έξτρα υλικό που χρεώνεται βλέπεις επιτόπου πόσο κοστίζει".

Η online υπηρεσία παραγγελιών  Eat24 στο Σαν Φρανσίσκο είναι το νέο αδερφάκι του βιομηχανικού κολοσσού Grub Hub / Seamless. Έχει μάλιστα χιλιάδες εστιατόρια!

"Η διαφορά μεταξύ online παραγγελίας και offline είναι ότι τα περισσότερα εστιατόρια μας λένε ότι οι παραγγελίες είναι μεγαλύτερες και περισσότερες από ποτέ", λέει ο επικεφαλής μάρκετινγκ του Eat24, Amir Eisenstein.

"Για παράδειγμα, εάν παραγγείλετε μια πίτσα στο τηλέφωνο, θα τους πείτε μόνο να φέρουν μια XL πίτσα και ένα αναψυκτικό. Αλλά όταν πηγαίνετε online, βλέπετε ολόκληρο το μενού. Ξαφνικά, οι άνθρωποι έχουν μπροστά τους ορεκτικά, σαλάτες και πράγματα που κανονικά δεν θα σκεφτόντουσαν ποτέ, και μάλιστα δεν παραγγέλνουν μέσω τηλεφώνου. Έχουν περισσότερο χρόνο στο μενού, περνούν περισσότερο χρόνο στο μενού και παραγγέλνουν πάντα πολλά παραπάνω".

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Γιατί στο Μεσαίωνα οι καλλιτέχνες ζωγράφιζαν... κουνέλια δολοφόνους

Stories 24.11.2024
Τα δολοφονικά κουνελάκια που υπάρχουν σε έργα του Μεσαίωνα και κανείς δεν τα προσέχει

Tι ήταν οι Δρόμοι των Νεκρών στην Ιρλανδία

Stories 24.11.2024
Πού πάνε τα πνεύματα στη μετά θάνατον ζωή; Oι Ιρλανδοί ξέρουν

Γιατί οι Ιάπωνες θα έχουν το ίδιο επώνυμο το 2531

Stories 24.11.2024
Τι προέβλεψε μελέτη για το 2531.

Όταν η Agatha Christe χάθηκε από προσώπου γης και μετά δε θυμόταν τίποτα

Πρόσωπα 24.11.2024
Το καλύτερο βιβλίο της το έγραψε η ίδια η ζωή

Οι άνθρωποι μπορούν να έχουν όριο ζωής 150 ετών, αλλά πώς θα τα φτάσουν;

Νέα Εποχή 24.11.2024
Οι άνθρωποι δεν μπορούν να ζήσουν για πάντα, αλλά δεν έχουμε φτάσει καν στο όριο για το πόσο θα αντέξει το σώμα μας

Ποιός σκότωσε τη Betty; 15 χρόνια αγωνίας ‑ Ολόγραμμα μιας κοπέλας αναζητά την αλήθεια

Stories Χτες
Πώς ενα ολόγραμμα μπορεί να βοηθήσει στην εξιχνίαση της υπόθεσης Szabó