E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ποιες εταιρείες «έφαγαν» το Facebook: Oι νέοι το αφήνουν πίσω τους

Δεν αποτελεί πια προτεραιότητα στους νέους

Δημοσίευση 1/6/2018 | 10:53

Ποιες εταιρείες «έφαγαν» το Facebook: Oι νέοι το αφήνουν πίσω τους

Ούτε κατά διάνοια το Facebook δεν αποτελεί πλέον την πρώτη προτίμηση μεταξύ των Αμερικανών εφήβων, καθώς το έχουν ξεπεράσει για τα καλά σε δημοτικότητα το YouTube, το Instagram και το Snapchat.

Η έρευνα του Κέντρου Ερευνών Pew, η οποία έγινε στη διάρκεια του Απριλίου και του Μαΐου 2018, δείχνει ότι, σε σχέση με πριν μια τριετία, αφενός οι προτιμήσεις των εφήβων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν πλέον πολύ μεγαλύτερη ποικιλία και αφετέρου ότι η κυριαρχία του Facebook αποτελεί παρελθόν.

To 85% των εφήβων στις ΗΠΑ ηλικίας 13 έως 17 ετών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν το YouTube, το 72% το Instagram και το 69% το Snapchat, ενώ μόνο το 51% χρησιμοποιούν το Facebook (έναντι ποσοστού 71% το 2015) και το 32% το Twitter.

Από άποψη συχνότητας χρήσης, πιο συχνά οι έφηβοι δηλώνουν ότι χρησιμοποιούν το Snapchat (35%) και ακολουθούν το YouTube (32%), το Instagram (15%), το Facebook (10%) και το Twitter (3%).

Το 95% των αμερικανών εφήβων κατέχουν «έξυπνο» κινητό τηλέφωνο (smartphone), έναντι ποσοστού 73% το 2015, ενώ το 45% δήλωσαν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς», έναντι ποσοστού 24% το 2015.

Περισσότερα κορίτσια (50%) από ό,τι αγόρια (39%) δηλώνουν ότι βρίσκονται online «σχεδόν συνεχώς». Επίσης το 90% των εφήβων ανέφεραν ότι παίζουν βιντεοπαιγνίδια (με όλα αυτά, πότε άραγε διαβάζουν;).

Στην ερώτηση τι είδους επίδραση πιστεύουν ότι έχουν στη ζωή τους τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι έφηβοι εμφανίζονται τριχασμένοι: το 31% θεωρούν θετική την επίδραση, το 24% αρνητική, ενώ το 45% ούτε θετική ούτε αρνητική.

Είναι αξιοσημείωτο ότι το Facebook τείνουν να το προτιμούν έφηβοι χαμηλότερου οικογενειακού εισοδήματος, ενώ οι νέοι από πλουσιότερες οικογένειες είναι αυτοί που αποφεύγουν περισσότερο το Facebook.

Από άποψη φύλου, τα κορίτσια χρησιμοποιούν περισσότερο το Snapchat από ό,τι τα αγόρια, ενώ τα τελευταία χρησιμοποιούν το YouTube περισσότερο από ό,τι τα κορίτσια.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η λύση στη μοναξιά: Τα κλαμπ φιλίας που φέρνουν κοντά δεκάδες γυναίκες

Stories 21.04.2025
Η Caitlin Ball, 23 ετών, ίδρυσε το Social Girls Club

Ένας 17χρονος ήθελε απλώς να βγάλει χαρτζιλίκι‑ μετά από χρόνια κατέληξε να διευθύνει έναν κολοσσό

Stories 21.04.2025
Αυτή η ιστορία επιτυχίας αποτελεί παράδειγμα για το πώς μια μικρή επένδυση μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία μιας αυτοκρατορίας

Ο πραγματικός δολοφόνος που ενέπνευσε τους δημιουργούς των ταινιών Scream

Stories 21.04.2025
Τα εγκληματα ενός από τους πιο διάσημους δολοφόνους των ΗΠΑ

Ζώντας σε μια τουαλέτα: Η ιστορία της 19χρονης που έγινε viral

Stories Χτες
Όλοι προσπαθούμε να εξοικονομήσουμε χρήματα από το ενοίκιο, αλλά πόσοι θα δεχόμασταν να ζούμε κυριολεκτικά σε μια τουαλέτα για να το πετύχουμε;

Ποιοι celebrities εχουν στο σπίτι τους ακριβά έργα τέχνης

Stories Χτες
Αυτοί οι διάσημοι δεν βλέπουν την τέχνη μόνο ως διακόσμηση, αλλά και ως επένδυση

Το παλιότερο πανεπιστήμιο του κόσμου υπάρχει από το 859 μ.Χ.

Stories Χτες
Ένας πανέμορφος τόπος διάδοσης της γνώσης που μετράει αιώνες

Πολιτικοί, τραγουδιστές, ηθοποιοί: 7 διάσημοι που έπαιξαν σε διαφημιστικά

TV Σειρές Χτες
Ένα μικρό αφιέρωμα σε διαφημίσεις που δεν ξεχάσαμε ποτέ

Τι γιορτάζουν οι Εβραίοι στο Ιουδαϊκό Πάσχα;

Πάσχα Χτες
Η σύνδεση με το Χριστιανικό Πάσχα

Κυριακή του Πάσχα: Τι συνέβη σήμερα σύμφωνα με την χριστιανική πίστη

Πάσχα Χτες
Μεγάλη Κυριακή - Μπαμ από δω, μπαμ από κει, τρων` αρχόντοι και φτωχοί