Τι ψάξαμε στο Google το 2009; Δείτε τα αποτελέσματα του ετήσιου Zeitgeist.
Ενδιαφέροντα τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα και φέτος η Google.
Δημοσίευση 13/1/2010 | 00:00
Και φέτος η Google έδωσε στη δημοσιότητα το ετήσιο «Zeitgeist», το οποίο αποτελεί μία ματιά στο 2009 μέσα από τις αναζητήσεις στη δημοφιλή μηχανή αναζήτησης. Το Google Zeitgeist δίνει τη δυνατότητα να δούμε ποια θέματα τράβηξαν το ενδιαφέρον του κοινού σε όλο τον πλανήτη. Οι πιο δημοφιλείς όροι αναζήτησης, σε πάνω από πενήντα χώρες, εμφανίζονται στην ιστοσελίδα της Google (google.com/zeitgeist2009) και εμείς σας παρουσιάζουμε τους πιο δημοφιλείς όρους αναζήτησης παγκοσμίως αλλά και ειδικά για την Ελλάδα…
Οι δέκα πιο δημοφιλείς όροι αναζήτησης παγκοσμίως για το έτος 2009 είναι:
1. Michael Jackson
2. facebook
3. tuenti (ισπανόφωνο social network)
4. twitter
5. sanalika (εικονικός κόσμος με βάση την Τουρκία)
6. new moon
7. gaga lady
8. Windows 7
9. dantri.com.vn (ειδησεογραφική υπηρεσία στο Βιετνάμ)
10. torpedo gratis (πορτογαλόφωνο social network)
Ειδικότερα σε ότι αφορά την Ελλάδα οι δημοφιλέστεροι όροι αναζήτησης δεν κρύβουν μεγάλες εκπλήξεις και έχουν ως εξής:
1. facebook
2. youtube
3. in
4. games
5. lyrics
6. google
7. yahoo
8. video
9. tube
10. msn
Παράλληλα τα στοιχεία για τις αναζητήσεις που σημειώνουν υψηλό ρυθμό ανόδου στην Ελλάδα έχουν το δικό τους ενδιαφέρον καθώς δείχνουν τις υψηλές προτιμήσεις για ιστοσελίδες και blog με παραπολιτικές ειδήσείς και gossip.
1. Facebook login
2. Troktiko
3. Zougla
4. Paixnidia
5. Facebook
6. Gamato
7. Greek movies
8. Meteo
9. YouTube
10. Παιχνίδια