Ο υπάλληλος που ζημίωσε την εταιρεία του για τον πιο απίστευτο λόγο
Το λάθος άτομο, στη λάθος θέση
Δημοσίευση 31/10/2018 | 00:03
Ένας από τους δημοφιλέστερους δημόσιους κήπους του Τόκιο έχασε πολλά έσοδα εξαιτίας ενός υπαλλήλου.
Ο Εθνικός Κήπος Shinjuku Gyoen χρεώνει 200 γιέν (1,80 δολάρια) για την είσοδό στους χώρους του, ένα από τα καλύτερα μέρη για να δει κανεις τις περίφημες κερασιές της χώρας την άνοιξη.
Σύμφωνα με το ιαπωνικό Υπουργείο Περιβάλλοντος, το οποίο διαχειρίζεται το πάρκο, πολλοί τουρίστες κατάφεραν να αποφύγουν τη χρέωση χάρη σε έναν από τους υπαλλήλους του πάρκου, ο οποίος φέρεται να φοβάταν να ζητήσει από τους ξένους να πληρώσουν.
Ο πρώην εργαζόμενος, ο οποίος φέρεται να ήταν γύρω στα70, δεν έκοψε εισιτήρια στους διεθνείς επισκέπτες για για περίπου δυόμισι χρόνια μεταξύ 2014 και 2017.
Οι ελεγκτές εκτιμούν ότι περίπου 160.000 άνθρωποι είχαν τη δυνατότητα να εισέλθουν στον κήπο χωρίς να πληρώσουν, κοστίζοντας στο πάρκο 25 εκατομμύρια γιεν, περίπου 223.000 δολάρια ΗΠΑ.
Τον Δεκέμβριο του 2016 ο εργαζόμενος καταγγέλθηκε από έναν συνάδελφο του που τον είδε να ενεργεί περίεργα κατά την παράδοση εισιτηρίων σε τουρίστες. Έχει πλέον αποσυρθεί από τη θέση του, έχει δεχθεί να δίνει το 10% του μισθού του και πρότεινε να επιστρέψει 300.000 γιεν από το μπόνους συναξιοδότησης του.