E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ο λόγος που στα εμπορικά καταστήματα ακούμε αργή απαλή μουσική

Πολύ σημαντικός

Δημοσίευση 4/3/2019 | 00:13

Ο λόγος που στα εμπορικά καταστήματα ακούμε αργή απαλή μουσική

Είναι γνωστό πως τα εμπορικά καταστήματα χρησιμοποιούν διάφορους τρόπους που κινητοποιούν τις αισθήσεις μας, ώστε να αυξήσουν τις πωλήσεις. Βιτρίνες, μυρωδιές και ήχοι, είναι μερικά από αυτά τα παραδείγματα.

Η μουσική σε ένα εμπορικό κατάστημα φαίνεται να είναι πολύ σημαντική για την αγοραστική συμπεριφορά των πελατών. Εκτός από το είδος, την ένταση και τη διάθεση που μπορεί να προκαλέσει οποιαδήποτε επιλογή μουσικής, φαίνεται πως το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό της είναι ο ρυθμός.

Μια έρευνα που έγινε το 1982 από τον καθηγητή marketing, Ronald E. Milliman, έδειξε πως οι πελάτες θα κινούνται πιο σιγά αν ακούν αργή απαλή μουσική σε ένα κατάστημα, άρα θα αγοράζουν και περισσότερα. Αν η μουσική είναι γρήγορη και πιο έντονη, θα κινούνται πιο γρήγορα και θα καταλήξουν να αγοράσουν λιγότερα.

Η έρευνα έδειξε πως σε καταστήματα με πιο αργή μουσική, οι πωλήσεις είχαν αύξηση 38%. Ο πελάτης δεν βιάζεται, ακολουθώντας το ν ρυθμό, που του δίνει περισσότερο χρόνο για να ανακαλύψει περισσότερα προϊόντα.

Το ίδιο συμβαίνει και στα εστιατόρια. Οι πελάτες τείνουν να κάθονται περισσότερο και να αγοράζουν περισσότερα, όταν η μουσική είναι αργή. Όπως έδειξε μια ακόμα έρευνα το 1999 από δυο καθηγητές του πανεπιστημίου Strathclyde της Σκωτίας, οι πελάτες ξοδεύουν ως και 23% περισσότερα χρήματα σε εστιατόρια με αργή μουσική. Η μεγαλύτερη αύξηση παρατηρήθηκε στις παραγγελίες ποτών.

Βέβαια σε εστιατόρια που δουλεύουν γρήγορα, όπως οι αλυσίδες fast food, η γρήγορη μουσική είναι πιο λειτουργική. Μια έρευνα του 2017 από ερευνητές στην Νορβηγία και την Γερμανία, έδειξε πως η γρήγορη μουσική, αν χρησιμοποιείται σε μέρη γεμάτα από κόσμο, με συνωστισμό, τότε οι πωλήσεις θα αυξηθούν. Σε λάθε περίπτωση, ο ρυθμός είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που συνειδητοποιούμε στην ζωή μας, από πολύ μικρή ηλικία, άρα έχει επίσης τεράστια σημασία και στο marketing.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Αυτές θεωρούνται οι δουλειές του μέλλοντος

Νέα Εποχή 27.11.2024
Οι δουλειές του μέλλοντος συνδέονται άρρηκτα με την τεχνολογία, την καινοτομία και την ανάγκη για βιώσιμη ανάπτυξη

Η κομμώτρια που χαρίζει χαμόγελα στα παιδιά του Λιβάνου

Stories 27.11.2024
Προσπαθεί να ομορφύνει την κόλαση του Λιβάνου

Ο υβριδικός πόλεμος της Ρωσίας προς την Ευρώπη και γιατί οι Ευρωπαίοι δεν απαντούν

Νέα Εποχή 27.11.2024
Η παθητική στάση της Ευρώπης απέναντι στις επιθέσεις της Ρωσίας

Τα φάρμακα κατά της παχυσαρκίας που αλλάζουν το παιχνίδι: Τι πρέπει να προσέχετε

Stories 27.11.2024
Η επιστήμη ανοίγει νέους δρόμους, αλλά απαιτείται υπεύθυνη ενημέρωση και διάθεση, ώστε να αποφεύγονται υπερβολές και καταχρήσεις.

Η ταινία που στοίχισε τη ζωή σε δεκάδες θεατές στην Αθήνα

Stories Χτες
Ο κινηματογράφος που μετατράπηκε σε κόλαση

Κινδυνεύει η Black Friday: Χιλιάδες εργαζόμενοι διεκδικούν το δίκιο τους

Νέα Εποχή Χτες
Χιλιάδες εργαζόμενοι απεργούν σε 20 χώρες την Black Friday

Ο Έλληνας επιθετικός που αν συνεχίσει έτσι θα κάνει τεράστια καριέρα

Αθλητισμός Χτες
Η συνεχής εξέλιξή του είναι εμφανής

Η πρώτη φωτογραφία που «ανέβηκε» στο διαδίκτυο

Stories Προχτές
Τι επίπτωση είχε στη ζωή του «δράστη»