Το ελληνικό μυαλό πίσω από την εικόνα της Lego
Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Δημοσίευση 20/3/2019 | 00:13
Η Lego (από τις δανέζικες λέξεις leg godt που σημαίνουν παίζω καλά) αποτελεί δίχως καμιά αμφιβολία μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες παιχνιδιών σε όλο τον κόσμο με πωλήσεις πάνω από 560 δισεκατομμύριων εξαρτημάτων ενώ παράλληλα έχει δημιουργήσει ταινίες, βίντεο παιχνίδια και 6 θεματικά πάρκα αναψυχής σε όλο τον κόσμο.
Επιπλέον έχει 24.000.000 followers στα Facebook, Instagram και Youtube στα οποία βασίζεται σε μεγάλο βαθμό για να διαφημίζεται και να προωθεί τα προϊόντα της. Πίσω όμως από κάθε ποστ, video και την συνολική εικόνα της εταιρίας βρίσκεται μια Ελληνίδα, η Ελένη Καραμαλέγκου.
Η Ελληνίδα Senior Social Media Marketing Manager διαχειρίζεται όλα τα social media της εταιρείας με μέριμνα στο να προσφέρει το καλύτερο περιεχόμενό για τον χρήστη που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες κάθε χώρας και κάθε καναλιού. Και αν σας φαίνεται σχετικά εύκολο τότε απλά αναλογιστείτε ότι πρέπει να υπάρχει για κάθε χώρα μια διαφορετική στρατηγική ανάλογα με τις συνήθειες, τις προτιμήσεις και φυσικά το νομικό πλαίσιο.
Επιπλέον οι ανάγκες κάθε προϊοντικής ομάδας είναι διαφορετικές με αποτέλεσμα να χρειάζεται διαβούλευση με κάθε ομάδα ξεχωριστά ώστε με βάση τους κοινούς στόχους και τις τάσεις που υπάρχουν να δημιουργηθεί το κατάλληλο περιεχόμενο. Και όλα αυτά ενώ κάθε χρόνο γίνονται περισσότερα από 300 λανσαρίσματα νέων προϊόντων της LEGO.
Το αποτέλεσμα της δουλειά της Ελένης Καραμαλέγκου σε μόλις μερικά χρόνια ήταν να κάνει τη social media στρατηγική της LEGO μία από τις πιο πετυχημένες παγκοσμίως με άρθρα σε όλον τον τύπο να την επαινούν για το αποτέλεσμα. Και αυτό γιατί η παρουσία και η εικόνα της Lego στα social media είναι τόσο ισχυρή όσο και η ίδια η εταιρία.
Με τη χρήση πολλαπλών καναλιών, η Lego μπορεί να είναι πάντα στο προσκήνιο και στο μυαλό των καταναλωτών στο Twitter, στο Facebook, στο YouTube ή οπουδήποτε στο ψηφιακό κόσμο.