Αν παρατηρήσετε τις διαφημίσεις του Apple Watch καθώς και τις περισσότερες διαφημίσεις των αναλογικών ρολογιών θα δείτε ότι όλες δείχνουν την ίδια ακριβώς ώρα 10:09 με κάποιες εταιρίες που προέρχονται από την Ελβετία να δείχνουν 10:10.
Αυτό οφείλετε σε μια παράδοση χρόνων που έχει γεννήσει 10δες ιστορίες συνωμοσίας και εξηγήσεις που δεν στερούνται φαντασίας.
Φαίνεται πως οι πρώτες διαφημίσεις κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 1930 και του 1940 είχαν τη συγκεκριμένη ώρα και ελάχιστοι έχουν αποκλίνει έκτοτε από αυτό.
Μάλιστα η Timex είναι μια από τις λίγες εταιρίες που αποφάσισε να αλλάξει την ώρα στις διαφημίσεις της όταν για ένα μικρό χρονικό διάστημα και να βάλει τις 8:20 άλλα γρήγορα το ξανάλλαξε στις 10.09.36. Επιπλέον εταιρίες κολοσόι όπως η Rolex χρησιμοποιεί την ώρα 10:10:31 στις διαφημίσεις της ενώ η TAG Heuer, ορίζει την ώρα 10:10:37.
Πολλοί πιστεύουν ότι η συγκεκριμένη ώρα αναφέρεται στη δoλοφoνία του Αβραάμ Λίνκολν (που ήταν στις 10:15 και όχι στις 10:09 ή 10:10) ή στην ώρα του βομβαρδισμού της Χιροσίμα κατά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ άλλοι πιστεύουν ότι είναι κάποιο κωδικοποιημένο μήνυμα από τους Ιλουμινάτι που για κάποιο λόγο...πρέπει να είναι στις διαφημίσεις ρολογιών.
Η πραγματικότητα είναι πιο απλή και έχει να κάνει με την αισθητική και την παρουσίαση. Σύμφωνα με τους ωρολογοποιούς, η συγκεκριμένη ώρα λειτουργεί συμμετρικά, πλαισιώνοντας το όνομα της μάρκας χωρίς να κρύβει τα χαρακτηριστικά του ρολογιού ή σημαντικές λεπτομέρειες στα μοντέλα.>
Γιατί κάνουν όλοι ψυχοθεραπεία και ειδικά οι νέοι της Gen‑Z;
Νίκο Μουρατίδη, μετανιώνεις για όσα λες στις συνεντεύξεις;
Η Gen Z δεν θέλει να δουλέψει: Μύθος ή πραγματικότητα;
Γιώργος Θεοφάνους: Για ποιο λόγο σταμάτησε τη συνεργασία με γνωστό τραγουδιστή
Κάναμε την πρώτη επίσημη βόλτα με το μετρό Θεσσαλονίκης
Τα φάρμακα κατά της παχυσαρκίας που αλλάζουν το παιχνίδι: Τι πρέπει να προσέχετε
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 28.11.2024