Η αλλαγή που κάνει το Υουtube και έχει φέρει πανικό στη μουσική
Τα views που δεν θα μετράνε ποια
Γράφει ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΡΔΑΡΗΣ Δημοσίευση 18/9/2019 | 15:08
Το YouTube είναι έτοιμο να εισάγει μια σημαντική αλλαγή στο τρόπο που θα υπολογίζει τα views για τα μουσικά video, αφού ανακάλυψε ότι υπήρχαν καλλιτέχνες και εταιρίες που χρησιμοποιούσαν "κόλπα ανάπτυξης" για να φουσκώσουν τα νούμερα τους.
Το YouTube δεν θα μετρά πλέον τα views που θα προέρχονται από "προβολές διαφημίσεων" όταν πρόκειται για μουσικά βίντεο και video clips. Αντ 'αυτού τα views για ένα βίντεο θα βασίζονται μόνο σε οργανικές προβολές μέσα και έξω από την πλατφόρμα. Οι διαφημίσεις μουσικών βίντεο πριν από άλλα βίντεο στο YouTube είχε γίνει κοινή πρακτική στη μουσική βιομηχανία με αποτέλεσμα πολλά τραγούδια να φουσκώνουν υπερβολικά τα νούμερα τους τις πρώτες 24 ώρες και να μπορούν να μπουν ακόμα και στις τάσεις.
"Επειδή επιδιώκουμε να διατηρήσουμε συνέπεια και αξιοπιστία σε ολόκληρη την πλατφόρμα μας, έχουμε κάνει κάποιες απαραίτητες αναθεωρήσεις στη μεθοδολογία μας. Η διαφήμιση μέσω βίντεο είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να προσεγγίσετε συγκεκριμένο κοινό για το ντεμπούτο ενός τραγουδιού στην πλατφόρμα, αλλά οι αμειβόμενες προβολές διαφημίσεων στο YouTube δεν θα λαμβάνονται πλέον υπόψη για τις 24 πρώτες ώρες και τους υπολογισμούς ρεκόρ..." αναφέρει το blog του Youtube
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι και ανάγκασε την πλατφόρμα να κάνει αλλαγές ήρθε φέτος τον Ιούλιο όταν ο Ινδός rapper Badshah έσπασε το ρεκόρ για τις περισσότερες εμφανίσεις σε 24 ώρες με 75 εκατομμύρια προβολές αγοράζοντας διαφημίσεις που προωθούν βίντεο. Αυτό οδήγησε σε μια δραματικά μεγάλη αύξηση των προβολών που επηρέασε το τελικό αποτέλεσμα.