Με όλο τον πλανήτη σε καραντίνα, και τους ειδικούς που συνιστούν αυτό που λέμε κοινωνική αποστασιοποίηση και ενώ η επιδημία του ιού είναι το πιο επίκαιρο θέμα της ημέρας κάθε μέρα εδώ και πολύ καιρό, ήταν θέμα χρόνου τα τμήματα μάρκετινγκ των μεγάλων εταιρειών να περάσουν τα δικά τους μηνύματα.
Η Audi απομακρύνει τους κύκλους της όπως και το McDonald's και η Coca Cola
Stay at home, keep your distance, stay healthy, support each other – we are in this together. As a global company and a global community, our highest priority is to identify any opportunities to #FlattenTheCurve. Stay safe. pic.twitter.com/uwsW2JbhEu
— Audi (@Audi) March 20, 2020
H Chiquita πήγε σπίτι!
Το δικό της μήνυμα πέρασε και η Wolkswagen
We are #Volkswagen. Thanks for keeping your social distance! #FlattenTheCurve pic.twitter.com/JeY27epjhl
— Volkswagen News (@volkswagen) March 23, 2020
Βάσω Λασκαράκη, είσαι έτοιμη για μια επιστροφή στο Σόι Σου;
Τι έχουν να θυμούνται οι Έλληνες από το 2024;
Κωνσταντίνος, ο φωτογράφος των βουνών: Αφησε τη ζωή στην πόλη και ζει σε ένα χωριό 17 κατοίκων
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ Rec Mode 29.12.2024
Panettone: Τρεις ειδικοί μας εξηγούν γιατί κοστίζει τόσο και πώς φτιάχνεται
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 25.12.2024
Γιατί κάνουν όλοι ψυχοθεραπεία και ειδικά οι νέοι της Gen‑Z;
Νίκο Μουρατίδη, μετανιώνεις για όσα λες στις συνεντεύξεις;
Η Gen Z δεν θέλει να δουλέψει: Μύθος ή πραγματικότητα;
Γιώργος Θεοφάνους: Για ποιο λόγο σταμάτησε τη συνεργασία με γνωστό τραγουδιστή
Κάναμε την πρώτη επίσημη βόλτα με το μετρό Θεσσαλονίκης
Τα φάρμακα κατά της παχυσαρκίας που αλλάζουν το παιχνίδι: Τι πρέπει να προσέχετε
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 28.11.2024