Με όλο τον πλανήτη σε καραντίνα, και τους ειδικούς που συνιστούν αυτό που λέμε κοινωνική αποστασιοποίηση και ενώ η επιδημία του ιού είναι το πιο επίκαιρο θέμα της ημέρας κάθε μέρα εδώ και πολύ καιρό, ήταν θέμα χρόνου τα τμήματα μάρκετινγκ των μεγάλων εταιρειών να περάσουν τα δικά τους μηνύματα.
Η Audi απομακρύνει τους κύκλους της όπως και το McDonald's και η Coca Cola
Stay at home, keep your distance, stay healthy, support each other – we are in this together. As a global company and a global community, our highest priority is to identify any opportunities to #FlattenTheCurve. Stay safe. pic.twitter.com/uwsW2JbhEu
— Audi (@Audi) March 20, 2020
H Chiquita πήγε σπίτι!
Το δικό της μήνυμα πέρασε και η Wolkswagen
We are #Volkswagen. Thanks for keeping your social distance! #FlattenTheCurve pic.twitter.com/JeY27epjhl
— Volkswagen News (@volkswagen) March 23, 2020
Διεθνής Ημέρα Τρανς Ορατότητας: «Η μέρα που αποφάσισα πως είμαι η Νεφέλη»
Ozempic‑Μανία για αδυνάτισμα: Τι συμβαίνει στη χώρα μας
Τηγανητός μπακαλιάρος, το ελληνικό Fish and Chips
Ρένια Λουιζίδου, τι έψαξες τελευταία στο διαδίκτυο;
Οδική Ασφάλεια στην Ελλάδα: Η σκληρή αλήθεια για τα τροχαία ατυχήματα
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 14.03.2025
Βάσω Λασκαράκη, είσαι έτοιμη για μια επιστροφή στο Σόι Σου;
Τι βαθμό θα σου έβαζε η Δήμητρα Ματσούκα;
Αλέξανδρος Μπουρδούμης: Κατά βάθος κρύβω κι εγώ έναν σκύλο μέσα μου
Τσικνοπέμπτη: BBQ σαν επαγγελματίες... στο σπίτι!
Τι είναι το ποδόσφαιρο τυφλών; O Hλίας Μάστορας μας εξηγεί
Προίκα, Νόμος «4000», σχολική ποδιά: Tι από όλα αυτά θέλει να επιστρέψει ο κόσμος;
Γιατί ταλαιπωρούν τόσους πολλούς οι ιώσεις αυτό το χειμώνα;
ΡΕΠΟΡΤΑΖ Focus On 06.02.2025