Μασαχουσέτη, Σάββατο βράδυ και 31χρονη γραφίστρια και η Heather Nicoll, ερευνά έναν φόνο και μαζί με έναν στενό φίλο της εξετάζουν ένα κουτί με παλιά αποκόμματα εφημερίδων, οικονομικά αρχεία και αστυνομικές αναφορές. Η υπόθεση πουν ερευνούν οι δυο τους αφορά τον φρικτό θάνατο του Jake Morgan, τραγουδιστή των Just4fun, ενός αντρικού συγκροτήματος.
Η εταιρεία Hunt A Killer πληρώνεται κάθε μήνα από 100.000 ανθρώπους περίπου 30 δολάρια με σκοπό να συμμετέχουν στα παιχνίδια της. Η παραπάνω έρευνα θα απαιτήσει το πέρασμα 6 επιπέδων που το καθένα έχει το δικό του κουτί στοιχείων για να λυθεί. «Δεν αστειεύομαι όταν ασχολούμαι με αυτές τις έρευνες», λέει η 31χρονη παραπάνω, «Έχω εθιστεί πλήρως στη διερεύνηση μυστηρίων τώρα.»
Το παιχνίδι Hunt A Killer παίζεται εκτός διαδικτύου αυστηρά και όπως λέει ο Διεθύνων Σύμβολος της εταιρείας αυτός είναι και ο σκοπός του, «Δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή για να βάλεις στην άκρη το κινητό σου, να βγεις από το Twitter και να αφήσεις στην άκρη όλες τις άλλες συσκευές. Επικρατεί μια τρέλα αυτή τη στιγμή. Όλοι μας χρειαζόμαστε μια αποτοξίνωση».
Μαζί με τον παιδικό του φίλο Derrick Smith, ο Hogan δημιούργησε αυτήν την εταιρεία, η οποία τον περασμένο χρόνο είχε έσοδα 27 εκατομμύρια δολάρια από την πώληση συνδρομών, premium εκδόσεων all-in-one και συλλογών προηγούμενων εκδόσεων. Φέτος δε, ειδικά με την πανδημία τα κέρδη τους έφτασαν στα ύψη, καθώς η αξία της ξεπέρασε τα 68 εκατομμύρια δολάρια.
Οι δυο τους είναι λάτρεις των επιτραπέζιων παιχνιδιών από το 1990, όταν το γερμανικό παιχνίδι στρατηγικής «Αποικοι του Κατάν» έγινε δημοφιλές στις ΗΠΑ. Μέχρι σήμερα, το Κατάν έχει πουλήσει περισσότερα από 30 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως, ενώ εξακολουθεί να φέρνει έσοδα ύψους 100 εκατ. δολαρίων ετησίως, σχεδόν 25 χρόνια μετά την αρχική του κυκλοφορία.
Το Hunt A Killer βγήκε μέσα από την αποτυχημένη εταιρεία ρούχων Warwear που ο Hogan ίδρυσε με τη σύζυγό του ενώ υπηρετούσε ακόμη στο ναυτικό. Αφού ξέμεινε με απούλητα μπλουζάκια συνολικής αξίας 100.000 δολαρίων, ο ίδιος συνεργάστηκε με τον Smith για να στήσει μια σειρά αγώνων τρόμου με το όνομα Run for Your Lives. Και μπορεί αυτή η εταιρεία να χρεοκόπησε, όμως η εμπειρία οδήγησε τους δυο τους σε μια επιχειρηματική πορεία που μέχρι το 2016 είχε μετατραπεί στις πρώτες εκδόσεις του Hunt A Killer.
Τον Σεπτέμβριο που πέρασε, το Hunt A Killer κυκλοφόρησε με την έκδοση του βασικού παιχνιδιού του για 30 δολάρια στο Amazon, ενώ το ίδιο προϊόν θα είναι διαθέσιμο στην Target τον Οκτώβριο και παράλληλα έρχεται συνεργασία με τη Lionsgate, βασισμένη στις ταινίες Blair Witch, αλλά και με την Simon & Schuster, που είναι βιβλία ντετέκτιβ για έφηβα κορίτσια με τον φανταστικό χαρακτήρα τη Νάνσι Ντρου.
«Αν καταφέρνουμε να δημιουργούμε αυτές τις εκπληκτικές εμπειρίες που χαρίζουν μια απόδραση και να σας κάνουμε να ''χάνεστε'' σε μια ιστορία", λέει ο Hogan, "δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο».