5 χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις του 2020 που θα σε κάνουν να αισθανθείς καλύτερα
Αρκεί να έχεις μαζί σου ένα κουτί χαρτομάντιλα
Γράφει ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΣ Δημοσίευση 24/12/2020 | 01:49
Πόσες φορές έχουμε ακούσει ότι τα φετινά Χριστούγεννα δεν θα είναι τα ίδια με τις υπόλοιπες χρονιές; Οκ, το μάθαμε. Δεν θα είναι εκ των πραγμάτων. Αλλά αυτό δεν σημαίνει πως δεν μπορούμε να τα γιορτάσουμε καθόλου. Φέτος μάθαμε στην πράξη ότι υπάρχουν πιο ουσιαστικά πράγματα στη ζωή, τα οποία μας κάνουν να αισθανόμαστε όμορφα.
Όπως ένα χαμόγελο, ένα κλείσιμο του ματιού και πάνω απ’ όλα, η παρουσία στην ζωή μας όσων αγαπάμε και μας αγαπούν. Από κοντά ή από απόσταση. Δεν έχει σημασία. Αρκεί να είναι εκεί. Οι 5 παρακάτω διαφημίσεις θα σας κάνουν να αισθανθείτε αυτή την ανάγκη. Μας δείχνουν ότι δεν χρειάζεται τα Χριστούγεννα να είναι όπως πάντα για να τα γιορτάσεις. Γιατί πολύ απλά, όσα αντιπροσωπεύουν για τον καθένα, ζουν βαθιά μέσα του. Και αυτό δεν αλλάζει ούτε τώρα με αυτή την κ@#&πανδημία. Όλα θα πάνε καλά...
«The Letter» (Coca-Cola)
Η Coca-Cola έχει παράδοση στις χριστουγεννιάτικες διαφημίσεις. Είναι άλλωστε η δική της εποχή, αφού έχει δώσει και τα χρώματα της στον Άγιο Βασίλη. Φέτος μας παρουσίασε δυο διαφημίσεις. Η μια από αυτές λέγεται «The Letter» και δείχνει έναν πατέρα που προσπαθεί να δώσει το γράμμα της κόρης του στον Άγιο Βασίλη. Περνάει από απίθανα εμπόδια για να το κάνει και όταν φτάνει στον Βόρειο Πόλο, βλέπει ότι το εργαστήρι του Αγίου Βασίλη δεν δέχεται άλλα γράμματα. Όταν φτάνει έξω από το σπίτι και διαβάζει το γράμμα, καταλαβαίνει ποιο ήταν το δώρο που ήθελε η κόρη του.
«From Our Family to Yours» (Disney)
Η Disney δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτή τη λίστα. Πάντα μπορούσε να μας συγκινήσει μέσα σε μια στιγμή. Πόσο μάλλον μέσα σε τρία λεπτά. Μια γιαγιά θυμάται την παιδική της ηλικία, όταν ο πατέρας της τής πήρε δώρο μια κούκλα του Μίκυ. Μετά από πολλά χρόνια έδωσε την ίδια κούκλα στην εγγονή της και της έμαθε να φτιάχνει χειροποιητα αστέρια. Αλλά όταν εκείνη μεγάλωσε, το αυτί του Μίκυ είχε σκιστεί και η εγγονή δεν έφτιαχνε πια τα αστέρια μαζί με τη γιαγιά της. Ωστόσο κατάλαβε τι έπρεπε να κάνει για να την ευχαριστήσει.
«When Dating met 2020» (Bumble UK)
Η εταιρεία online γνωριμιών Bumble, επιφύλαξε μια πιο χιουμοριστική διαφήμιση. Με την Helena Bonham Carter να αφηγείται, μας μεταφέρει σε ένα τραπέζι όπου μια κοπέλα είναι μόνη και η οικογένεια της τής κάνει αυτή την αμήχανη ερώτηση. «Έχεις κάποιο αγόρι»; Ύστερα περνάει ταχύτατα από κάποια τραγελαφικά ραντεβού που αντικατοπτρίζουν τις ιδιαιτερότητες της εποχής, φτάνοντας σε ένα αισιόδοξο συμπέρασμα.
«Give With All Your Heart» (Kohl’s)
Αφήνω τις αγαπημένες μου τελευταίες. Η πρώτη είναι η διαφήμιση της αλυσίδας πολυκαταστημάτων «Kohl’s», με πρωταγωνιστή ένα κοριτσάκι που δεν μπορεί να βγει από το σπίτι και γίνεται φίλη με την γειτόνισσα της, που είναι αρκετά μεγαλύτερης ηλικίας. Κάθε μέρα συνομιλούν, γράφοντας αυτά που θέλουν πάνω σε χαρτιά και χαρτόνια. Αλλά κάποια στιγμή, η ηλικιωμένη γυναίκα δεν εμφανίζεται στο παράθυρο. Το κοριτσάκι δεν δείχνει να έχει όρεξη τις επόμενες ημέρες. Μέχρι που ξημερώνουν Χριστούγεννα. Και η κυρία εμφανίζεται ξανά στο παράθυρο, έχοντας ένα βραχιολάκι νοσοκομείου στο χέρι της. «Πήρες αυτό που ήθελες;», την ρωτάει. Τώρα που σε είδε, φυσικά...
«Weihnachtsfilm #Herzensangelegenheit» (Doc Morris)
Η γερμανική εταιρεία φαρμάκων Doc Morris, ίσως έκανε την καλύτερη χριστουγεννιάτικη διαφήμιση. Ξεκινά με έναν ηλικιωμένο άνδρα που φαίνεται να μην έχει σκοπό στην ζωή του. Μέχρι που βλέπει έναν πατέρα με την κόρη του να περνούν με ένα χριστουγεννιάτικο δέντρο έξω από το σπίτι του. Έχει μια ιδέα. Πάει στην αποθήκη και βρίσκει ένα βαρίδι. Δεν μπορεί καλά καλά να το σηκώσει, αλλά έχει πάρει την απόφασή του. Τις επόμενες ημέρες συνεχίζει με πείσμα, ώσπου γίνεται όλο και πιο εύκολο να το σηκώσει. Οι γείτονες καλούν την κόρη του. Αλλά εκείνος δεν σταματά. Την ημέρα των Χριστουγέννων, η κόρη του (μαζί της κι εμείς) θα καταλάβει γιατί τα έκανε όλα αυτά...