E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ο μυστικοπαθής δισεκατομμυριούχος που ούτε ο ανταγωνισμός δεν του αντιστάθηκε

Προτίμησε να μείνει στο παρασκήνιο και να κάνει τη δουλειά του

Γράφει ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΣ Δημοσίευση 1/2/2021 | 00:01

Ο μυστικοπαθής δισεκατομμυριούχος που ούτε ο ανταγωνισμός δεν του αντιστάθηκε
@kaplantiger via Twenty20

Υπάρχουν μερικοί επιχειρηματίες που γνωρίζουν όλοι. Κυρίως γιατί φροντίζουν να προβάλλουν τον εαυτό τους και το έργο τους με σκοπό να αυξήσουν περισσότερο της πωλήσεις τους. Υπάρχουν ωστόσο και κάποιοι, λιγότεροι σε αριθμό, που προτιμούν να μένουν στο παρασκήνιο, να δημιουργούν μια μυστικοπαθή εικόνα γύρω από τον εαυτό τους και να μην είναι γνωστοί στο ευρύ κοινό. Κι ας έχουν περιουσία 3,1 δισεκατομμύρια δολάρια...

Ο James Leprino ανήκει ξεκάθαρα στη δεύτερη κατηγορία. Πλέον έχει ξεπεράσει τα 80, αλλά βρίσκεται στο χώρο της επιχειρηματικότητας για τουλάχιστον 60 χρόνια. Ξεκίνησε δουλεύοντας στο μπακάλικο του πατέρα του. Αλλά μόλις οι μεγάλες αλυσίδες έκαναν την εμφάνισή τους στην αγορά των ΗΠΑ, ο πατέρας του αναγκάστηκε να κλείσει. Βλέποντας την τάση στο Little Italy του Ντένβερ, ο Leprino πήρε τα 615 δολάρια που είχε και ξεκίνησε μια εταιρεία η οποία εμπορευόταν τυρί αποκλειστικά για πίτσες. Είδε λοιπόν την τάση και το προσπάθησε. Και δικαιώθηκε πανηγυρικά.

Η Leprino Foods, δεν μεγάλωσε αλλά παραμεγάλωσε. Έγινε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο που παρέχουν τυρί σε αλυσίδες fast food πίτσας. Στις ΗΠΑ ελέγχει το 85% της αγοράς και είναι από τους λίγους που πλησιάζουν στο «απαγορευμένο» στην χώρα μονοπώλιο. Ήταν τέτοια η επιτυχία του, που ακόμα και ο ανταγωνισμός των αλυσίδων πίτσας δεν μπόρεσε να του αντισταθεί.

Οι τέσσερις μεγαλύτερες αλυσίδες πίτσας στις ΗΠΑ, οι Domino’s, Pizza Hut, Papa John’s και Little Caesars αγοράζουν τυρί από αυτόν. Η μοτσαρέλα του είναι ανάρπαστη και έχει κερδίσει οποιονδήποτε ανταγωνισμό. Η τεχνολογική της εξέλιξη είναι παροιμιώδης, ενώ λέγεται πως η Leprino Foods είναι η μόνη εταιρεία στον κόσμο που δεν είχε ποτέ ανάκληση παραγγελίας.

Η εταιρεία του είναι τόσο επιτυχημένη διότι κατάφερε να συνδυάσει τις πωλήσεις με την επιστήμη. «Αισθάνθηκα πως θα ήταν μια καλή αγορά για να μπεις, οπότε μπήκα», είχε πει σε παλιότερη συνέντευξή του, για να συμπληρώσει με το απλό «Η επιτυχία μου είναι ένα όμορφο παραμύθι». Κάπως έτσι είναι...

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η ταινία που στοίχισε τη ζωή σε δεκάδες θεατές στην Αθήνα

Stories 26.11.2024
Ο κινηματογράφος που μετατράπηκε σε κόλαση

Κινδυνεύει η Black Friday: Χιλιάδες εργαζόμενοι διεκδικούν το δίκιο τους

Νέα Εποχή 26.11.2024
Χιλιάδες εργαζόμενοι απεργούν σε 20 χώρες την Black Friday

Ο Έλληνας επιθετικός που αν συνεχίσει έτσι θα κάνει τεράστια καριέρα

Αθλητισμός 26.11.2024
Η συνεχής εξέλιξή του είναι εμφανής

Η πρώτη φωτογραφία που «ανέβηκε» στο διαδίκτυο

Stories Χτες
Τι επίπτωση είχε στη ζωή του «δράστη»

Γιατί η Αμερική ξεμένει από... αυγά;

Stories Χτες
Οι επιπτώσεις στην αγορά και τις τιμές

Πότε μπήκε το πρώτο φανάρι στους ελληνικούς δρόμους;

Stories Χτες
Το χάος που επικρατούσε πριν την τοποθέτηση του φωτεινού σηματοδότη