Παράτησε το σχολείο, και έφτιαξε μια εταιρεία που λατρεύουν όλοι
Ανάμεσά τους και η Bella Hadid
Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 20/4/2021 | 14:42
Στα 14, δημιούργησε ένα ιδιαίτερα δημοφιλές παιχνίδι για κινητά τηλέφωνα, στα 15 του χρόνια παράτησε το σχολείο και μετακόμισε στη Νέα Υόρκη, και στα 21 του έχει ανοίξει τα φτερά του μπαίνοντας δυναμικά στην αγορά των εναλλακτικών κρεάτων. Και μέσα σε όλα αυτά η δωρεάν διαφήμιση από την Bella Hadid.
Ο Βen Pasternak έφτιαξε από το τίποτα κολοσσό με καυτερές κοτομπουκιές, αλλά για να φτάσει στην εταιρεία Nuggs έκανε μικρές στάσεις στο μεταξύ. Τι κι αν του πρότειναν να δουλέψει στη Google εκείνος αρνήθηκε. Στη Νέα Υόρκη έκανε καλές γνωριμίες με προσωπικότητες του τεχνολογικού κόσμου, που υποστήριξαν τα επόμενα startups του με συμβουλές και χρήματα. Πρώτα ήρθε το Flogg, ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης για αγοροπωλησίες και έπειτα, το Monkey, μία πλατφόρμα για video chatting με αγνώστους.
Το 2018 έφτιαξε την εταιρεία Nuggs, μια startup που φτιάχνει εναλλακτικές κοτομπουκίες, δηλαδή κοτομπουκιές που δεν έχουν μέσα τους πραγματικό κρέας - που απέκτησε φανατικούς. Η εταιρεία έπειτα, επεκτάθηκε, ονομάστηκε Simulate και οι κοτομπουκιές είναι ένα από τα πρότζεκτ της.
Ο Pasternak άλλωστε έχει μαζέψει από χρηματοδοτήσεις 18 εκατομμύρια δολάρια από μεγάλους χορηγούς/επενδυτές όπως ο συνιδρυτής του Reddit, Alexis Ohanian, ο πρώην CEO της Whole Foods, Walter Robb και την εταιρεία κατεψυγμένων φαγητών, McCain Foods.
Όσο και αν ασχολήθηκαν με το μάρκετινγκ πάντως, καλύτερο πρόμο δεν θα μπορούσαν να φανταστούν από αυτό της Bella Hadid.
Η Bella Hadid είναι, με δικά της λόγια, "εθισμένη στις καυτερές κοτομπουκιές" των Nuggs, όμως το supermodel δεν πρόλαβε να παραγγείλει όταν κυκλοφόρησε μία limited εκδοχή του αγαπημένου της φαγητού και φυσικά έγραψε ανάλογα σχόλια στο Instagram της. Λίγο αργότερα, το φαγητό είχε φτάσει στην πόρτα της και φυσικά η ίδια φρόντισε να ευχαριστήσει τα Nuggs και να κάνει τον Pasternak να τρίβει τα χέρια του από ευχαρίστηση.