E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Το Netflix αποκτά αντίπαλο

Η συνεργασία τηλεοπτικών κολοσσών που θα ταράξει τα παγκόσμια μιντιακά δεδομένα

Δημοσίευση 17/5/2021 | 17:29

Το Netflix αποκτά αντίπαλο

Ένας νέος κολοσσός δημιουργείται στον τομέα των ΜΜΕ και της ψυχαγωγίας, για να αντιμετωπίσει το Netflix κα τις άλλες μεγάλες εταιρίες του streaming: ο αμερικανικός όμιλος τηλεπικοινωνιών AT&T ανακοίνωσε σήμερα τη συγχώνευση της θυγατρικής του, WarnerMedia (CNN, HBO…), με την Discovery, στην οποία ανήκει μεταξύ άλλων το δίκτυο Eurosport.

Η AT&T θα λάβει περίπου 43 δισ. δολάρια σε μετρητά και χρεώγραφα και οι μέτοχοί της το 71% της οντότητας που θα ιδρυθεί. Εκείνοι της Discovery θα κατέχουν το 29% του νέου ομίλου, σύμφωνα με κοινή ανακοίνωση που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα.

Η επιχείρηση αυτή, το τέλος της οποίας αναμένεται στα μέσα του 2022, πραγματοποιείται τρία χρόνια μετά την εξαγορά της Time Warner –προηγούμενη επωνυμία της WarnerMedia– από την AT&T, τη μεγαλύτερη αμερικανική καλωδιακή εταιρία και τη δεύτερη μεγαλύτερη εταιρία στην κινητή τηλεφωνία, έναντι 85 δισεκ. δολαρίων.

Ο ‘γάμος’ ανακοινώθηκε σε μια στιγμή όπου το αμερικανικό, αλλά και το παγκόσμιο, οπτικοακουστικό πεδίο, κυριαρχείται όλο και περισσότερο από τα μεγάλα ονόματα του streaming που είναι οι Netflix, Disney+, Amazon Prime Video ή η Apple TV.

Απέναντι σε αυτό το νέο οικονομικό μοντέλο, χωρίς διαφημίσεις αλλά με συνδρομές, πολλοί όμιλοι έχουν αισθανθεί την ανάγκη να ενισχύσουν την προσφορά τους προκειμένου να διαφυλάξουν το θέση τους στην ανηλεή ζούγκλα της αμερικανικής ψυχαγωγίας.

“Η νέα επιχείρηση θα μπορεί να επενδύσει περισσότερα σε πρωτότυπα περιεχόμενα για τις υπηρεσίες streaming της, να βελτιώσει τις επιλογές προγραμματισμού στα τηλεοπτικά κανάλια της με πληρωμή (…) και να προτείνει πιο καινοτόμες επιλογές στους θεατές και εμπειρίες βίντεο”, υπογραμμίζουν οι δύο όμιλοι.

Στα τέλη του 2020, η HBO MAX είχε 61 εκατομμύρια συνδρομητές, η Netflix 204 εκατομμύρια και οι πλατφόρμες Disney (Disney+, ESPN+, Hulu) 146 εκατομμύρια.

Ο προβλεπόμενος κύκλος εργασιών της νέας επιχείρησης είναι περίπου 52 δισεκ. δολάρια με ορίζοντα το 2023. Αναμένονται επίσης συνέργειες για τα κόστη ύψους τριών δισεκ. δολαρίων ετησίως.

Στο χρηματιστήριο οι τίτλοι των δύο επιχειρήσεων σημείωναν καθαρή άνοδο στις συναλλαγές πριν από την έναρξη της συνεδρίασης, με τη μετοχή της AT&T να καταγράφει άνοδο 4,5% και εκείνην της Discovery σχεδόν 17%.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Μαρία Μενούνος: Γιόρτασε το Πάσχα όπως οι Έλληνες ‑ Τι βίντεο ανέβασε

Celebrity Stories 21.04.2025
Η Μαρία Μενούνος δεν κρύβει την αγάπη της για την Ελλάδα

Ελένη Βουλγαράκη – Πώς αντέδρασε για το απαράδεκτο σχόλιο εναντίον της με αφορμή τον Φώτη Ιωαννίδη

Celebrity Stories 21.04.2025
Πέρασαν μαζί τις διακοπές του Πάσχα, αλλά δεν γλίτωσαν από τα κακόβουλα σχόλια

Νύφη πήγε για τις γαμήλιες φωτογραφίες και ψάρεψε καρχαρία: Κατάφερε να γίνει viral

Παράξενα 21.04.2025
Μυθικό βίντεο από την Αυστραλία με μια νύφη να ψαρεύει καρχαρία την ώρα που έβγαζε τις γαμήλιες φωτογραφίες.

Πρώτο Πάσχα μαζί για την Ευριπίδου και τον Μιχόπουλο: Ο προορισμός που το γιόρτασαν

Celebrity Stories 21.04.2025
Μαζί τους και τα παιδιά της παρουσιάστριας

Αθηνά Οικονομάκου: Μπικίνι, ρακέτες και ο Μπρούνο Τσερέλα μαζί της στη θάλασσα

Celebrity Stories 21.04.2025
Η ηθοποιός βούτηξε στην απόλυτη ξεγνοιασιά με τα παιδιά της και τον σύντροφό της

Λευτέρης Πετρούνιας: Το απίστευτο ακροβατικό με τη Μιλλούση ‑ Δείτε πώς την σήκωσε στον αέρα

Celebrity Stories 21.04.2025
To βίντεο έχει συγκεντρώσει χιλιάδες προβολές και likes