Η αμήχανη στιγμή που ψώνιζε για τη γυναίκα του, τον οδήγησε σε μια εταιρεία εκατομμυρίων
Γιατί οι πωλήτριες αυτής της εταιρείας περνούν περισσότερο χρόνο με τους άντρες πελάτες
Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 28/6/2021 | 00:10
Όταν σκέφτεται κανείς την εμπειρία του shopping στο Victoria's Secret, πιθανότατα θα σκεφτόταν ότι οι πωλήτριες θα σπεύδουν κατευθείαν στις γυναίκες που ψωνίζουν.
Αλλά στην πραγματικότητα, αυτό δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την αλήθεια. Πράγματι, οι πωλήτριες στο Victoria's Secret πλησιάζουν πρώτα τους άνδρες που μπαίνουν στο κατάστημα. Αλλά γιατί αυτό; Όπως αποδεικνύεται, ο λόγος έχει να κάνει με την πολιτική του καταστήματος.
Τα Victoria's Secret ανήκουν σε άντρα και όχι σε κάποια Victoria
Το Victoria's Secret ιδρύθηκε από τον γεννημένο στο Κονέκτικατ Roy Larson Raymond στα τέλη της δεκαετίας του 1970. Η έμπνευση πίσω από αυτήν την απόφαση βασίστηκε στην εμπειρία του να αγοράζει εσώρουχα για τη γυναίκα του. Σύμφωνα με τους Times, ο Raymond είχε πολύ κακές εμπειρίες όταν πήγαινε στα πολυκαταστήματα για να βρει κάτι ξεχωριστό για τη γυναίκα του. Συχνά έβρισκε τον εαυτό του πολύ άβολα και μάλιστα ένιωθε περίεργα γιατί οι γυναίκες τον κοιτούσαν καχύποπτα.
Υπάλληλος της Victoria's Secret είπε στο Cosmopolitan ότι οι άντρες σπάνια γνωρίζουν τι να αγοράσουν για τις γυναίκες. "Ερχονται συνεχώς χωρίς να ξέρουν τι να αγοράσουν, και δεν έχουν ιδέα τι μέγεθος σουτιέν φοράει η φίλη τους", σημειώνει κάποια άλλη πωλήτρια.
Δύσκολη δουλειά το να ψάχνεις εσώρουχα για το άλλο σου μισό
"Θα τραβήξουν μια φωτογραφία και θα μας δείξουν το μπούστο της! Άλλοτε παίζουμε το γνωστό παιχνίδι... Το στήθος της.... είναι σαν μήλο, πορτοκάλι, πεπόνι, καρπούζι; " Πρόσθεσε ότι τις περισσότερες φορές, οι άντρες καταλήγουν να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα γιατί παίρνουν δυο και τρία πράγματα - και αυτός είναι και ένας από τους λόγους που οι πωλήτριες στρέφουν συχνά την προσοχή τους σε αυτούς, πιο συχνά από τις γυναίκες που εισέρχονται στο κατάστημα.
Μάλιστα ο πρώην υπάλληλος της Victoria's Secret είπε στο Business Insider σε συνέντευξή του ότι οι εργαζόμενοι στο κατάστημα που εργαζόταν εκπαιδεύτηκαν για να αντιμετωπίζουν άντρες πελάτες διαφορετικά από τις γυναίκες. Αποκάλυψε, "Η γενική αίσθηση για τους άντρες είναι ότι θα αγόραζαν οτιδήποτε για να βγουν από το κατάστημα το συντομότερο δυνατό. Ήταν πρόθυμοι να ξοδέψουν δηλαδή περισσότερα χρήματα."