E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Netflix: Σαρώνει το Squid Game ‑ Πόσα εκατομμύρια συνδρομητές το παρακολουθούν και από που

Ποιες περιοχές προσέλκυσαν τους περισσότερους συνδρομητές

Δημοσίευση 20/10/2021 | 11:52

Netflix: Σαρώνει το Squid Game ‑ Πόσα εκατομμύρια συνδρομητές το παρακολουθούν και από που

Περίπου 142 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο παρακολούθησαν το «Squid Game» τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες κυκλοφορίας του, σύμφωνα με ανακοίνωση της δημοφιλούς πλατφόρμας Netflix, καθιστώντας την σειρά από τη Νότια Κορέα την πιο επιτυχημένη που κυκλοφόρησε ποτέ η υπηρεσία.

Η δημοφιλής πλατφόρμα ανακοίνωσε τις καλύτερες επιδόσεις της χρονιάς ως προς τη αύξηση των συνδρομητών της, ξεπερνώντας, μάλιστα τις εκτιμήσεις της Wall Street χάρη στο «Squid Game».

Ανακοινώνοντας τα τελευταία τριμηνιαία αποτελέσματά του, το Netflix δήλωσε ότι έχει προσθέσει 4,4 εκατομμύρια συνδρομητές τους τελευταίους τρεις μήνες, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της Wall Street. Παράλληλα σημείωσε ότι αναμένει το επόμενο τρίμηνο να είναι ακόμα καλύτερο, καθώς η πλατφόρμα εμπλουτίζεται νέο περιεχόμενο.

Το Netflix προβλέπει ότι θα προσθέσει 8,5 εκατομμύρια συνδρομητές στο τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αναθεωρημένη προς τα πάνω συγκριτικά με την εκτίμηση της Wall Street που προέβλεπε 8,33 εκατομμύρια νέους συνδρομητές. Συνολικά για τη χρονιά αναμενόταν ότι οι νέοι συνδρομητές θα έφταναν τα 18,4 εκατομμύρια.

Οι μετοχές του Netflix σημείωσαν πτώση πάνω από 1% έπειτα από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Η μετοχή ήταν στα ύψη το τελευταίο διάστημα καθώς διατηρήθηκαν οι ελπίδες των επενδυτών για ταχύτερη ανάπτυξη, καταγράφοντας αύξηση ύψους 34% από το χαμηλό του Μαΐου 2021.

Το ερώτημα για τους επενδυτές είναι εάν το Netflix μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική του σε Ασία και Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.

Αυτές οι δύο περιοχές «έφεραν» τους περισσότερους νέους πελάτες κατά το τελευταίο τρίμηνο, προσελκύοντας σχεδόν 4 εκατομμύρια συνδρομητές. Η Ασία ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή του Netflix τους τελευταίους μήνες και το “Squid Game” ενίσχυσε αυτήν την τάση.

Η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά τα τελευταία δύο χρόνια. Η εταιρεία επενδύει εκατομμύρια δολάρια σε παραγωγές για τη Νότια Κορέα, την Ινδία και την Ιαπωνία, καθώς και την Αφρική.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το τραγούδι που έγινε τεράστια διαχρονική επιτυχία, όμως ο δημιουργός του πίστευε πως θα πατώσει

Μουσική 20.04.2025
Παραλίγο να μην αναγνωρίσουν τη μεγαλοφυΐα του τραγουδιού τους...

Πολιτικοί, τραγουδιστές, ηθοποιοί: 7 διάσημοι που έπαιξαν σε διαφημιστικά

TV Σειρές 20.04.2025
Ένα μικρό αφιέρωμα σε διαφημίσεις που δεν ξεχάσαμε ποτέ

Camille: Το project του Prince που τρόμαξε μέχρι και τον ίδιο

Μουσική Χτες
Ο Prince ήθελε να κυκλοφορήσει άλμπουμ χωρίς το όνομά του – Δείτε γιατί δεν τα κατάφερε

Η σειρά που πρέπει να δεις, εάν νιώθεις μοναξιά

TV Σειρές Χτες
Είναι σαν χάδι στην ψυχή

Η Αλίσια Σίλβερστοουν επιστρέφει στον ρόλο της Σερ Χόροβιτς από την ταινία «Το Κορίτσι του Μπέβερλι Χιλς»

Σινεμά Προχτές
Η ηθοποιός θα πρωταγωνιστήσει σε σειρά-σίκουελ του φιλμ που κυκλοφόρησε πριν από τριάντα χρόνια

8 ταινίες που μπορεί να δει όλη η οικογένεια το Πάσχα σε Ertflix και Netflix

TV Σειρές 17.04.2025
Tαινίες που μπορείς να απολαύσεις με την οικογένειά σου

Μίνι σειρές για να δεις όσο αράζεις στο χωριό

TV Σειρές 15.04.2025
Μικρές σε διάρκεια, μεγάλες σε ανατροπές: αυτές οι σειρές θα γίνουν η απόδρασή σου στις διακοπές του Πάσχα

Υδραυλικός πήγε να φτιάξει τα μπάνια και υπέγραψε συμβόλαιο για δίσκο

Μουσική 12.04.2025
Μην σταματάτε να τραγουδάτε. Που ξέρεις;