E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Netflix: Σαρώνει το Squid Game ‑ Πόσα εκατομμύρια συνδρομητές το παρακολουθούν και από που

Ποιες περιοχές προσέλκυσαν τους περισσότερους συνδρομητές

Δημοσίευση 20/10/2021 | 11:52

Netflix: Σαρώνει το Squid Game ‑ Πόσα εκατομμύρια συνδρομητές το παρακολουθούν και από που

Περίπου 142 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο παρακολούθησαν το «Squid Game» τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες κυκλοφορίας του, σύμφωνα με ανακοίνωση της δημοφιλούς πλατφόρμας Netflix, καθιστώντας την σειρά από τη Νότια Κορέα την πιο επιτυχημένη που κυκλοφόρησε ποτέ η υπηρεσία.

Η δημοφιλής πλατφόρμα ανακοίνωσε τις καλύτερες επιδόσεις της χρονιάς ως προς τη αύξηση των συνδρομητών της, ξεπερνώντας, μάλιστα τις εκτιμήσεις της Wall Street χάρη στο «Squid Game».

Ανακοινώνοντας τα τελευταία τριμηνιαία αποτελέσματά του, το Netflix δήλωσε ότι έχει προσθέσει 4,4 εκατομμύρια συνδρομητές τους τελευταίους τρεις μήνες, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της Wall Street. Παράλληλα σημείωσε ότι αναμένει το επόμενο τρίμηνο να είναι ακόμα καλύτερο, καθώς η πλατφόρμα εμπλουτίζεται νέο περιεχόμενο.

Το Netflix προβλέπει ότι θα προσθέσει 8,5 εκατομμύρια συνδρομητές στο τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αναθεωρημένη προς τα πάνω συγκριτικά με την εκτίμηση της Wall Street που προέβλεπε 8,33 εκατομμύρια νέους συνδρομητές. Συνολικά για τη χρονιά αναμενόταν ότι οι νέοι συνδρομητές θα έφταναν τα 18,4 εκατομμύρια.

Οι μετοχές του Netflix σημείωσαν πτώση πάνω από 1% έπειτα από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Η μετοχή ήταν στα ύψη το τελευταίο διάστημα καθώς διατηρήθηκαν οι ελπίδες των επενδυτών για ταχύτερη ανάπτυξη, καταγράφοντας αύξηση ύψους 34% από το χαμηλό του Μαΐου 2021.

Το ερώτημα για τους επενδυτές είναι εάν το Netflix μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική του σε Ασία και Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.

Αυτές οι δύο περιοχές «έφεραν» τους περισσότερους νέους πελάτες κατά το τελευταίο τρίμηνο, προσελκύοντας σχεδόν 4 εκατομμύρια συνδρομητές. Η Ασία ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή του Netflix τους τελευταίους μήνες και το “Squid Game” ενίσχυσε αυτήν την τάση.

Η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά τα τελευταία δύο χρόνια. Η εταιρεία επενδύει εκατομμύρια δολάρια σε παραγωγές για τη Νότια Κορέα, την Ινδία και την Ιαπωνία, καθώς και την Αφρική.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η μουσική βιομηχανία σαρώνει αλλά γιατί οι καλλιτέχνες χειροκροτούν με άδειες τσέπες;

Μουσική Χτες
Ρεκόρ εσόδων αλλά και ρεκόρ παραπόνων από καλλιτέχνες

Χρυσές σφαίρες: Οι μεγάλοι νικητές και η συγκινημένη Demi Moore

Σινεμά 06.01.2025
Σάρωσαν με τέσσερα βραβεία το «Shogun» και το «Emilia Perez», τρία πήρε το «The Brutalist»

Χρυσές Σφαίρες 2025: Αντίστροφη μέτρηση για την αποψινή τελετή απονομής – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Σινεμά 05.01.2025
Η λαμπερή τελετή των βραβείων θα μεταδοθεί ζωντανά από το τηλεοπτικό δίκτυο CBS και από τη συνδρομητική υπηρεσία Paramount+

Netflix: Διέρρευσε η πρεμιέρα της 3ης Σεζόν του «Squid Game» το 2025 ‑ Το trailer

TV Σειρές 03.01.2025
Η παραγωγή και για τις δύο σεζόν πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα, με τον Χουάνγκ να δημιουργεί μια αφήγηση 14 επεισοδίων που χωρίστηκε σε δύο σεζόν

Ταινίες της εβδομάδας: Από τον τρόμο του Νοσφεράτου στη μαγεία του Better Man

Σινεμά 03.01.2025
Οι νέες ταινίες που θα κάνουν πρεμιέρα αυτή την εβδομάδα στις αίθουσες

Αυτός είναι ο λόγος που η Phoebe και ο Joey δεν έγιναν ποτέ ζευγάρι

TV Σειρές 28.12.2024
Μια ακόμα αποκάλυψη για τη σειρά που τελείωσε πριν από 15 χρόνια

Οι δύο νέες ελληνικές σειρές που πάνε Netflix ‑ Τη μία την ξέρουν ελάχιστοι

TV Σειρές 27.12.2024
Οι πλατφόρμες παίρνουν κόσμο από τα αναλογικά κανάλια όμως τους αποφέρουν και οφέλη