E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Netflix: Σαρώνει το Squid Game ‑ Πόσα εκατομμύρια συνδρομητές το παρακολουθούν και από που

Ποιες περιοχές προσέλκυσαν τους περισσότερους συνδρομητές

Δημοσίευση 20/10/2021 | 11:52

Netflix: Σαρώνει το Squid Game ‑ Πόσα εκατομμύρια συνδρομητές το παρακολουθούν και από που

Περίπου 142 εκατομμύρια νοικοκυριά σε όλο τον κόσμο παρακολούθησαν το «Squid Game» τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες κυκλοφορίας του, σύμφωνα με ανακοίνωση της δημοφιλούς πλατφόρμας Netflix, καθιστώντας την σειρά από τη Νότια Κορέα την πιο επιτυχημένη που κυκλοφόρησε ποτέ η υπηρεσία.

Η δημοφιλής πλατφόρμα ανακοίνωσε τις καλύτερες επιδόσεις της χρονιάς ως προς τη αύξηση των συνδρομητών της, ξεπερνώντας, μάλιστα τις εκτιμήσεις της Wall Street χάρη στο «Squid Game».

Ανακοινώνοντας τα τελευταία τριμηνιαία αποτελέσματά του, το Netflix δήλωσε ότι έχει προσθέσει 4,4 εκατομμύρια συνδρομητές τους τελευταίους τρεις μήνες, ξεπερνώντας τις προσδοκίες της Wall Street. Παράλληλα σημείωσε ότι αναμένει το επόμενο τρίμηνο να είναι ακόμα καλύτερο, καθώς η πλατφόρμα εμπλουτίζεται νέο περιεχόμενο.

Το Netflix προβλέπει ότι θα προσθέσει 8,5 εκατομμύρια συνδρομητές στο τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, αναθεωρημένη προς τα πάνω συγκριτικά με την εκτίμηση της Wall Street που προέβλεπε 8,33 εκατομμύρια νέους συνδρομητές. Συνολικά για τη χρονιά αναμενόταν ότι οι νέοι συνδρομητές θα έφταναν τα 18,4 εκατομμύρια.

Οι μετοχές του Netflix σημείωσαν πτώση πάνω από 1% έπειτα από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Η μετοχή ήταν στα ύψη το τελευταίο διάστημα καθώς διατηρήθηκαν οι ελπίδες των επενδυτών για ταχύτερη ανάπτυξη, καταγράφοντας αύξηση ύψους 34% από το χαμηλό του Μαΐου 2021.

Το ερώτημα για τους επενδυτές είναι εάν το Netflix μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική του σε Ασία και Ευρώπη τα επόμενα χρόνια.

Αυτές οι δύο περιοχές «έφεραν» τους περισσότερους νέους πελάτες κατά το τελευταίο τρίμηνο, προσελκύοντας σχεδόν 4 εκατομμύρια συνδρομητές. Η Ασία ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη περιοχή του Netflix τους τελευταίους μήνες και το “Squid Game” ενίσχυσε αυτήν την τάση.

Η Ευρώπη, η Μέση Ανατολή και η Αφρική ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά τα τελευταία δύο χρόνια. Η εταιρεία επενδύει εκατομμύρια δολάρια σε παραγωγές για τη Νότια Κορέα, την Ινδία και την Ιαπωνία, καθώς και την Αφρική.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Μανούσος Μανουσάκης: Οι δυο κωμικές σειρές του που έσπαγαν τα κοντέρ τηλεθέασης

TV Σειρές Χτες
Αν και κυρίως έκανε δράμα, αυτές οι σειρές άφησαν εποχή

Μανούσος Μανουσάκης: Η τηλεοπτική του σειρά που ξεπέρασε και την μπάλα ‑ «Κέρδισε» το Μουντιάλ

TV Σειρές Χτες
Ο Μανούσος Μανουσάκης, που πέθανε το βράδυ της Τετάρτης σε ηλικία 74 ετών, είχε δημιουργήσει αυτή τη σειρά-ορόσημο που «έσπασε όλα τα κοντέρ» της ελληνικής τηλεόρασης

Με διαφορά λίγων ημερών πέθαναν οι ντράμερ των Bee Gees

Μουσική Προχτές
Συνέβαλαν στις διαχρονικές επιτυχίες τους, όπως τα Massachusetts, To Love Somebody και Words

5 μέρη που έγιναν πηγή έμπνευσης για πασίγνωστα τραγούδια

Μουσική 17.11.2024
Τοποθεσίες που ενέπνευσαν θρυλικά τραγούδια

Η πρώτη ταινία τρόμου στην ιστορία από το μακρινό 1896

Σινεμά 16.11.2024
Τότε λογικά θα ήταν τρομακτική για πολλούς λόγους

Τζέιμς Μποντ: Η αποκάλυψη για τον διάδοχο του Ντάνιελ Κρεγκ

Σινεμά 15.11.2024
Η παραγωγός του Τζέιμς Μποντ, Barbara Broccoli, αποκάλυψε το προφίλ του ηθοποιού που θα αντικαταστήσει τον Ντάνιελ Κρεγκ

Τα βιβλία που θα σου εξηγήσουν τον κόσμο

Paper 12.11.2024
Αν αναζητάς μια ευρύτερη εικόνα για το πώς λειτουργεί ο κόσμος, κάθε ένα από αυτά τα έργα μπορεί να σε εμπνεύσει και να σου προσφέρει νέες οπτικές γωνίες.

Ο Τομ Κρουζ αποκάλυψε το επίσημο τρέιλερ και τον τίτλο της νέας ταινίας «Mission: Imppossible 8»

Σινεμά 11.11.2024
Είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει στις 23 Μαΐου του 2025