10+1 πράγματα που έγιναν ξαφνικά δημοφιλή λόγω του κινηματογράφου
Έγιναν μόδα αμέσως μόλις τα είδε ο κόσμος
Γράφει η ΝΕΛΗ ΣΤΑΘΑΚΙΔΟΥ Δημοσίευση 7/12/2021 | 00:46
Όταν κυκλοφορύν ταινίες, οι άνθρωποι αντλούν έμπνευση μέσα από αυτές, όταν τις βλέπουν. Αλλά μερικές φορές, τα πράγματα που εμφανίζονται στην μεγάλη οθόνη, επηρεάζουν τους θεατές και τους κάνουν να αλλάξουν τα γούστα και τις συνήθειές τους.
Σίγουρα, ένα τέτοιο αποτέλεσμα είναι μια καλή κίνηση μάρκετινγκ που βοηθά στην προώθηση ενός συγκεκριμένου προϊόντος. Αλλά συχνά, οι δημιουργοί ταινιών εκπλήσσονται πραγματικά από τη συμπεριφορά του κοινού, μετά από την προβολή των έργων τους.
Παρακάτω, θα δείτε ποια πράγματα έγιναν εξαιρετικά δημοφιλή μετά την προβολή τους μέσα από επιτυχημένες σείρες και ταινίες.
Η Μαρία Αντουανέτα έκανε ξανά δημοφιλή τα γαλλικά μακαρόν
Πιστεύεται ότι η Catherine de Medici έφερε τη συνταγή για αυτό το επιδόρπιο στη Γαλλία. Τα μακαρόν ήταν πάντα δημοφιλή στην πατρίδα τους, αλλά η Marie Antoinette της Sofia Coppola τα έκανε δημοφιλή παγκοσμίως. Αφού η Kirsten Dunst εθεάθη να τρώει τα διαφορετικά χρώματα μακαρόν στην ταινία, το ενδιαφέρον του κόσμου για αυτά τα γλυκίσματα φούντωσε. Κάπως έτσι εμφανίστηκαν πολλά αρτοποιεία που άρχισαν να τα φτιάχνουν και να τα πουλάνε. Η Dunst αστειεύτηκε μάλιστα, λέγοντας ότι αυτή και η Κόπολα έπρεπε να είχαν επενδύσει σε αυτή την επιχείρηση αμέσως μετά την κυκλοφορία της ταινίας.
Η Scarlett Johansson ενέπνευσε τις γυναίκες να βάψουν τα μαλλιά τους κόκκινα
Παρόλο που το Black Widow έλαβε αρκετά μικτές κριτικές, η κυκλοφορία του πυροδότησε μεγάλο ενδιαφέρον για τα κόκκινα μαλλιά. Ένα e-shop που πουλούσε προϊόντα ομορφιάς, ανέφερε ότι οι πωλήσεις βαφής μαλλιών για αυτό το χρώμα αυξήθηκαν μετά την κυκλοφορία αυτής της ταινίας. Το ενδιαφέρον είναι ότι η Johansson έμοιαζε ως συνήθως στο έργο. Ίσως ο λόγος για το hype ήταν επειδή ο κόσμος περίμενε την κυκλοφορία της ταινίας για αρκετά χρόνια.
To All the Boys I’ve Loved Before απροσδόκητα αύξησε τις πωλήσεις του γιαουρτιού
Μετά την εμφάνιση αυτής της ταινίας στο Netflix, οι πωλήσεις κορεάτικου γιαουρτιού αυξήθηκαν. Ακόμη και η αξία της μετοχής του αντίστοιχου προϊόντος ανέβηκε περίπου κατά 2,6%. Στην ταινία, ο κεντρικός χαρακτήρας που είναι μια έφηβη από την Κορέα και η αδερφή της λατρεύουν αυτό το προϊόν. Αλλά η πιο ενδιαφέρουσα σκηνή με το γιαούρτι είναι όταν ο Peter, συμπρωταγωνιστής το δοκιμάζει για πρώτη φορά. Οι θαυμαστές ανακάλυψαν γρήγορα ποια ήταν η μάρκα και άντλησαν τις πωλήσεις.
Η ταινία Italian Job αύξησε τις πωλήσεις των Mini Cooper
Οι Ιταλοί παραγωγοί της ταινίας Italian Job δεν ήταν πολύ ευχαριστημένοι με την απόδοση της, αλλά η BMW ήταν πραγματικά ικανοποιημένη. Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων της αυξήθηκαν κατά 20% μετά την κυκλοφορία της ταινίας. Και είτε το πιστεύετε είτε όχι, η εταιρεία δεν ξόδεψε ούτε μια δεκάρα για την προώθησή τους.
Το Saturday Night Fever έκανε δημοφιλές το στυλ της ντίσκο παγκοσμίως
Κανείς από τους δημιουργούς του Saturday Night Fever δεν περίμενε ότι το μιούζικαλ θα πήγαινε τόσο καλά. Μετά την κυκλοφορία του, πολλοί από τους ανθρώπους που εργάστηκαν σε αυτό έγιναν διάσημοι. Τότε ήταν που ο John Travolta έγινε τεράστιος σταρ του κινηματογράφου και το στυλ της ντίσκο έγινε εξαιρετικά δημοφιλές παγκοσμίως. Το διάσημο ρούχο που φορούσε ο ηθοποιός δε, κυκλοφορούσε παντού.
Το Ημερολόγιο της Bridget Jones δημιούργησε την παράδοση του να τρώμε παγωτό μπροστά στην τηλεόραση
Η γενιά που μεγάλωσε βλέποντας το Ημερολόγιο της Bridget Jones, λατρεύει πραγματικά το παγωτό. Εάν ο καιρός είναι κακός και δεν μπορείτε να βγείτε έξω για μια βόλτα, μπορείτε απλώς να καθίσετε μπροστά στην τηλεόρασή σας με μια μεγάλη μερίδα καλό παγωτό.
Η Carrie Bradshaw έκανε μόδα τα κολιέ με πινακίδες
Αυτά τα περιδέραια ήταν αρκετά δημοφιλή μεταξύ των έφηβων κοριτσιών της δεκαετίας του '80. Αλλά όταν ο κύριος χαρακτήρας του Sεx and the City εμφανίστηκε στην οθόνη με ένα τέτοιο, έγιναν αμέσως τάση ξανά. Τέτοια κολιέ εξακολουθούν να είναι δημοφιλή μεταξύ των γυναικών διαφορετικών ηλικιών.
Το Miami Vice έφερε επανάσταση στον κόσμο της ανδρικής μόδας
Η σειρά Miami Vice, που κυκλοφόρησε τη δεκαετία του '80, έδωσε στους άνδρες νέο style. Οι άντρες άρχισαν να φορούν σακάκια με μπλουζάκια, loafers χωρίς κάλτσες και πιο έντονα χρώματα. Επίσης, η λίγη τρίχα στο πρόσωπο, όπως αυτή του κεντρικού ήρωα, έγινε αρκετά trendy.
Το Twin Peaks έκανε την κερασόπιτα διάσημη
Ορισμένοι κριτικοί λένε ότι ολόκληρη η ιστορία της τηλεόρασης μπορεί να χωριστεί σε 2 μέρη: πριν από το Twin Peaks και μετά. Ο David Lynch δημιούργησε μια την εικόνα μιας μικρής πόλης, σκοτεινής και μυστηριώδους. Ο μαύρος καφές και η κερασόπιτα ήταν πολύ δημοφιλή εκεί. Έτσι, φυσικά, μετά την κυκλοφορία της σειράς, άρχισαν να ανοίγουν παντού καφετέριες με αυτό το γλυκό.
Το Twilight έκανε τα ραβιόλια μανιταριών το απόλυτο food trend
Η Bella έφαγε ραβιόλια μανιταριών στο βιβλίο και στην ταινία και αυτό το γεύμα έγινε πολύ δημοφιλές εξαιτίας των παραπάνω εμφανήσεων του. Μάλιστα, η ζήτηση τους από τους θαυμαστές της σειράς ήταν τόσο μεγάλη, που το Forks -το εστιατόρειο που τα τρώει η πρωταγωνίστρια στην ταινία- άρχισε να παράγει κατεψυγμένα ραβιόλια για να τα αγοράσει ο καθένας.
Ο Rocky επηρέασε τη σύγχρονη μορφή της πυγμαχίας
Η ταινία του Σιλβέστερ Σταλόνε δεν άλλαξε μόνο το είδος του αθλητικού δράματος αλλά και την πορεία της πάλης. Οι μαχητές άρχισαν να επιλέγουν ποια τραγούδια θα παίξουν όταν πήγαιναν στο ρινγκ. Και μετά από κάθε παράσταση, έπαιζε μια συγκεκριμένη μελωδία — ακριβώς όπως στην ταινία.