H αποτελεσματικότητα και η καινοτομία του Soft1 CRM για κάθε είδους επιχείρηση
Δημοσίευση 17/12/2021 | 14:20
Στις μέρες μας, η άρτια και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών μίας επιχείρησης αποτελεί μονόδρομο. Η παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών σε κάθε πελάτη ξεχωριστά είναι ιδιαίτερα κρίσιμη για την ανάπτυξη των πωλήσεων μίας επιχείρησης ώστε να είναι ανταγωνιστική και ευέλικτη.
Το Soft1 CRM είναι μία ολοκληρωμένη λύση που βοηθά τα στελέχη κάθε επιχείρησης να κατανοήσουν σε βάθος τους πελάτες τους και να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες τους με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο, σε πραγματικό χρόνο, από όπου κι αν βρίσκονται και με οποιαδήποτε συσκευή.
Tο Soft1 Cloud CRM είναι ένα εργαλείο για την παρακολούθηση και διαχείριση επαφών, ευκαιριών πώλησης, υλοποίησης προωθητικών ενεργειών και marketing προκειμένου να βελτιστοποιηθούν οι πωλήσεις και η εξυπηρέτηση των πελατών.
Λειτουργεί ανεξάρτητα ή σε συνδυασμό με τις άλλες ενότητες των εφαρμογών Soft1 με τις οποίες συνδέεται, προκειμένου να αξιοποιηθούν τα ήδη καταχωρημένα στοιχεία της επιχείρησης.
Λειτουργώντας στις υποδομές της πλατφόρμας Windows Azure της Microsoft, το Soft1 CRM Series 5 βοηθάει κάθε επιχείρηση να μειώσει το λειτουργικό της κόστος και να ενισχύσει τις πωλήσεις της, αυξάνοντας παράλληλα τον βαθμό ικανοποίησης των πελατών της.
Με το Soft1 CRM Series 5, τα στελέχη μίας επιχείρησης μπορούν να εκμεταλλευθούν άμεσα όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες για να δρομολογήσουν ενέργειες επίλυσης περιστατικών, να διεκπεραιώσουν εργασίες παραγγελιών και εισπράξεων, καθώς και να διαχειριστούν νέες ευκαιρίες πώλησης.
Τα οφέλη του Soft1 Cloud CRM
1. Νέες πωλήσεις χάρις στην διαχείριση ευκαιριών πώλησης και στην αξιοποίηση πληροφοριών που αφορούν πελάτες.
2. Καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών χάρις στη δυνατότητα αυτοματοποίησης της επικοινωνίας μαζί τους.
3. Βαθύτερη γνώση πελατών χάρις στην αξιοποίηση των εργαλείων analytics και reporting
4. Σύνδεση των πωλητών της επιχείρησης με τους πελάτες από παντού, κάθε στιγμή, μέσα από το tablet ή το smartphone.
5. Ασφάλεια και αξιοπιστία χάρις στη λειτουργία το Soft1 Cloud CRM στα data centers της πλατφόρμας Microsoft Windows Azure για αυτόματη λήψη backup καθώς και προηγμένες λύσεις ανάκτησης δεδομένων.
Soft1 CRM: Γενικές Ενδεικτικές Ενότητες
- Λειτουργία τοπικά ή μέσω Internet
- Kαλύπτει εξειδικευμένες απαιτήσεις συγκέντρωσης και επεξεργασίας πληροφοριών
- Δυνατότητα μαζικής δημιουργίας ενεργειών από ευρετήρια συνδεδεμένων ενοτήτων
- Διασύνδεση ενεργειών, αυτόματη δημιουργία ενεργειών από άλλες, ιστορικό προέλευσης και κατάληξης.
- Καρτέλες ενεργειών σε όλες τις βασικές συνδεδεμένες ενότητες
- Αυτόματες προειδοποιήσεις, υπενθυμίσεις, απαγορεύσεις, κλπ
- Business intelligence analysis ενεργειών
- Διαχείριση διαδικασιών email και εργασίες σύνδεσης με Outlook
- Σύνδεση με τηλεφωνικά κέντρα
Soft1 CRM Sales & Marketing: Ενδεικτικές Δυνατότητες
- Έτοιμες ενότητες διαχείρισης καθημερινών εργασιών(κλήσεις, συναντήσεις, email, γενικές ενέργειες)
- Αμφίδρομη διασύνδεση με MS Outlook (επαφών, ραντεβού, tasks, e-mails)
- Εύκολη διαχείριση ενεργειών μέσω ημερολογίων (calendars) – προσωπικών και ομάδας
- Πλήρης διαχείριση επαφών-λογαριασμών
- Leads και μετασχηματισμός σε ευκαιρία πώλησης
- Διαχείριση πιθανοτήτων κλεισίματος πώλησης-έλεγχος δραστηριότητας πωλητών
- Παρακολούθηση του συνόλου των ευκαιριών και των αντίστοιχων ενεργειών
- Δημιουργία καταστάσεων πελατών ή υποψηφίων
- Αυτοματοποιημένη εκτέλεση προωθητικής ενέργειας-υποστήριξη πολλών τύπων προωθητικών ενεργειών
- Ανάλυση αποδοτικότητας ευκαιριών πώλησης και προωθητικών ενεργειών