E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Τι είναι οι μισθοφόροι του streaming και γιατί τρομάζουν τις μεγάλες πλατφόρμες τύπου Netflix

Πως απαντούν Netflix, Amazon και οι υπόλοιπες εταιρείες

Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 15/2/2022 | 14:11

Τι είναι οι μισθοφόροι του streaming και γιατί τρομάζουν τις μεγάλες πλατφόρμες τύπου Netflix
Φωτογραφία από τον χρήστη Anastasia Shuraeva στο Pexels

Μέσα στη πανδημία οι μεγάλες πλατφόρμες είδαν τα κέρδη τους να εκτοξεύονται σε ποσά που προκαλούν ίλιγγο στους "κοινούς θνητούς". Όμως τα πράγματα αλλάζουν και οι πλατφόρμες όπως το Netflix, Disney, Amazon, Apple και Hulu έχουν να αντιμετωπίσουν ένα νέο φαινόμενο, τους "μισθοφόρους του streaming".

Έτσι ονόμασαν οι πλατφόρμες όσουν γράφονται μόνο για την δοκιμαστική περίοδο του ενός μήνα, που είναι δωρεάν και μετά δεν συνεχίσουν την συνδρομή τους. Επί της ουσίας γράφονται για να παρακολουθήσουν συγκεκριμένα προγράμματα που θέλουν να δούνε και μετά διακόπτουν την συνδρομή πριν τους χρεώσουν και ενεργοποιηθεί κάποιο συμβόλαιο.

«Πρόσφατα, ακύρωσα τη συνδρομή μου στην Disney+, την υπηρεσία streaming, λίγο νωρίτερα από τέσσερις εβδομάδες μετά την εγγραφή μου. Έγινα μέλος για να παρακολουθήσω μόνο ένα πράγμα, το πολυδιαφημισμένο ντοκιμαντέρ των Beatles “Get Back”, και ήξερα ότι θα τα παρατούσα πριν χρεωθώ για δεύτερο μήνα. Επιπλέον, ήξερα ήδη ότι δεν ασχολούμαι τόσο με τα βασικά του καταλόγου της Disney+. Είχα ήδη κάνει πάλι τη διαδικασία συμμετοχής και διαγραφής πριν από 18 μήνες, για να παρακολουθήσω το “Hamilton”», λέει ο Rob Walker, γνωστός αρθρογράφος του Fast Company.

Οι συνήθειες των καταναλωτών φαίνεται πως αλλάζουν, καθώς εώς τώρα υπήρχαν συνδρομητές που δεν έβλεπαν καν τα προγράμματα από τις πλατφόρμες και πλήρωναν τις συνδρομές παθητικά.

Ορισμένοι από αυτούς δεν θυμόταν καν ότι είναι συνδρομητές, και ήταν ένα ποσοστό της τάξης του 10%.

Όμως η ακρίβεια που πλήττει τον πλανήτη έκανε τους καταναλωτές να αλλάξουν στάση και σήμερα οι μισθοφόροι του streaming έχουν αρχίσει και γίνονται πονοκέφαλος για εταιρείες όπως το Netfix, που σε πολλές χώρες αύξησε τις τιμές του, εν μέσω αντιδράσεων.

Συγκεκριμένα η Disney σε ένα μήνα είχε 108.000 νέες συνδρομές και από αυτές το 30% πριν κλείσει ο μήνας, ''εξαφανίστηκαν".

Και ενώ οι εταιρείες θα φανταζόμασταν ότι θα έριχναν τις τιμές για να προσελκύσουν νέους συνδρομητές, γίνεται ακριβώς το αντίθετο. Ρίχνουν στον αγώνα τους για περισσότερα έσοδα, ακριβότερες παραγωγές και αυξάνουν τις συνδρομές τους, με σκοπό να δημιουργήσουν ένα εκλεκτό πελατολόγιο με σταθερά έσοδα, αφήνοντας από έξω ¨τυχοδιώκτες" συνδρομητές...

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η πρώτη φωτογραφία που «ανέβηκε» στο διαδίκτυο

Stories 25.11.2024
Τι επίπτωση είχε στη ζωή του «δράστη»

Γιατί η Αμερική ξεμένει από... αυγά;

Stories 25.11.2024
Οι επιπτώσεις στην αγορά και τις τιμές

Πότε μπήκε το πρώτο φανάρι στους ελληνικούς δρόμους;

Stories 25.11.2024
Το χάος που επικρατούσε πριν την τοποθέτηση του φωτεινού σηματοδότη

Γιατί στο Μεσαίωνα οι καλλιτέχνες ζωγράφιζαν... κουνέλια δολοφόνους

Stories Χτες
Τα δολοφονικά κουνελάκια που υπάρχουν σε έργα του Μεσαίωνα και κανείς δεν τα προσέχει

Tι ήταν οι Δρόμοι των Νεκρών στην Ιρλανδία

Stories Χτες
Πού πάνε τα πνεύματα στη μετά θάνατον ζωή; Oι Ιρλανδοί ξέρουν

Γιατί οι Ιάπωνες θα έχουν το ίδιο επώνυμο το 2531

Stories Χτες
Τι προέβλεψε μελέτη για το 2531.

Όταν η Agatha Christe χάθηκε από προσώπου γης και μετά δε θυμόταν τίποτα

Πρόσωπα Χτες
Το καλύτερο βιβλίο της το έγραψε η ίδια η ζωή