E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Πως το Βέλγιο μείωσε κατά 50% τους θανάτους από τροχαία μέσα σε δυο χρόνια

Μια απλή αλλαγή με πολλά θετικά αποτελέσματα

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 5/5/2022 | 00:48

Πως το Βέλγιο μείωσε κατά 50% τους θανάτους από τροχαία μέσα σε δυο χρόνια
@citymonitor.ai

Η οδική ασφάλεια θα πρέπει να είναι πάντα προτεραιότητα. Η χώρα μας δεν φημίζεται για την ασφάλεια στους δρόμους, όπως για παράδειγμα η Νορβηγία που το 2020, ανακοίνωσε μόνο έναν νεκρό από τροχαίο ατύχημα μέσα σε 365 ημέρες.

Το Βέλγιο από την άλλη το 2020, πήρε ένα άλλο μέτρο στο κέντρο της πρωτεύουσας του πριν δυο χρόνια, που κατάφερε να κάνει τους δρόμους πιο ασφαλείς, να αυξήσει τη χρήση ποδηλάτου και να μειώσει τα τροχαία δυστυχήματα κατά 50%.

Ποιο ήταν αυτό; Η μείωση του ορίου ταχύτητας από 50 χλμ./ώρα σε 30 χλμ./ώρα. Τα στατιστικά δεδομένα που συγκεντρώθηκαν από την Brussels Mobility λοιπόν έδειξαν πως οι θάνατοι μειώθηκαν στο μισό μέσα σε δυο χρόνια μόνο με μια αλλαγή.

Η εκπρόσωπος της Brussels Mobility, Camille Thiry, χαρακτήρισε τη μείωση αυτή ως μια πάρα πολύ θετική εξέλιξη, με την αρμόδια υπουργό της κυβέρνησης του Βελγίου, να θέτει ψηλά τον πήχη και να θέλει το επόμενο διάστημα να υπάρχει μηδενικός αριθμός θανάτων.

Και τα δεδομένα έδειξαν κάτι ακόμα σημαντικό. Παρά το χαμηλότερο όριο ταχύτητας, δεν υπήρξε καθόλου σημαντικός αντίκτυπος στους χρόνους οδήγησης. Και αυτό συνέβη γιατί η μέση ταχύτητα των αυτοκινήτων μέσα στην πόλη, είναι χαμηλότερη των 30 χλμ./ώρα.

Μάλιστα το 2021, ο αριθμός των αυτοκινήτων που ξεπέρασαν το όριο ταχύτητας μειώθηκαν το 2021, με τα οχήματα που παραβίασαν το νέο όριο να είναι 2,4% λιγότερα, απ’ ότι το 2020.

Εκτός από τη μείωση των ατυχημάτων, μειώθηκε και η ηχορύπανση λόγω της μείωσης της ταχύτητας, με τα αυτοκίνητα να μην παράγουν τον ίδιο θόρυβο και την πόλη να γίνεται πιο ανθρώπινη, πιο φιλική και κυρίως πιο ήσυχη.

Επίσης σε μια άλλη μελέτη, που συγκέντρωσε δεδομένα από τα σημεία που μπορείς να νοικιάσεις ένα ποδήλατο της Brussels Mobility, έδειξε άνοδο στη χρήση τους κατά 20%, ακόμα μεγαλύτερη από εκείνη του 2020, που τα ποδήλατα έκαναν ρεκόρ αύξησης στην ενοικίαση και την αγορά, λόγω της πανδημίας.

Για παράδειγμα ένα γκισέ, που βρίσκεται κατά μήκος του ποδηλατόδρομου του καναλιού Molenbeek, έσπασε στην πραγματικότητα το φράγμα του 1 εκατομμυρίου ενοικιάσεων τον Δεκέμβριο του 2021.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η πρώτη φωτογραφία που «ανέβηκε» στο διαδίκτυο

Stories 25.11.2024
Τι επίπτωση είχε στη ζωή του «δράστη»

Γιατί η Αμερική ξεμένει από... αυγά;

Stories 25.11.2024
Οι επιπτώσεις στην αγορά και τις τιμές

Πότε μπήκε το πρώτο φανάρι στους ελληνικούς δρόμους;

Stories 25.11.2024
Το χάος που επικρατούσε πριν την τοποθέτηση του φωτεινού σηματοδότη

Γιατί στο Μεσαίωνα οι καλλιτέχνες ζωγράφιζαν... κουνέλια δολοφόνους

Stories Χτες
Τα δολοφονικά κουνελάκια που υπάρχουν σε έργα του Μεσαίωνα και κανείς δεν τα προσέχει

Tι ήταν οι Δρόμοι των Νεκρών στην Ιρλανδία

Stories Χτες
Πού πάνε τα πνεύματα στη μετά θάνατον ζωή; Oι Ιρλανδοί ξέρουν

Γιατί οι Ιάπωνες θα έχουν το ίδιο επώνυμο το 2531

Stories Χτες
Τι προέβλεψε μελέτη για το 2531.

Όταν η Agatha Christe χάθηκε από προσώπου γης και μετά δε θυμόταν τίποτα

Πρόσωπα Χτες
Το καλύτερο βιβλίο της το έγραψε η ίδια η ζωή