E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

H καρτ ‑ ποστάλ που οδήγησε σε μια αναπάντεχη εφεύρεση

Που έκανε πάταγο

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 4/6/2022 | 00:17

H καρτ ‑ ποστάλ που οδήγησε σε μια αναπάντεχη εφεύρεση

Τα ανδρικά εσώρουχα έχουν μια μοναδική ιστορία, που σπάνια βρίσκεται σε συζητήσεις, παρόλο που φτάνει μέχρι 7.000 χρόνια πριν.

Από το 13ο αιώνα, οι βράκες επικράτησαν, να και μιλάμε απλά για ένα ρούχο που είναι απλά λίγο πιο χαλαρό από το σορτς. Οι βράκες έπρεπε να δένονται σφιχτά, το οποίο ήταν και ενοχλητικό και άβολο, ειδικά όταν κάποιος έπρεπε να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα. Για να λυθεί το πρόβλημα, προστέθηκε ένα κάλυμμα στον καβάλο, ώστε να μπορεί κάποιος να το ανοιγοκλείνει και να χρησιμοποιεί την τουαλέτα με περισσότερη άνεση.

Ακολούθησαν τα σκελέα, τα μποξεράκια και το 1934 ο Arthur Kneibler άλλαξε για πάντα το πεδίο των ανδρικών εσωρούχων, όταν εφηύρε τα σλιπάκια.

Έξι χρόνια νωρίτερα, η εταιρεία Cooper's Inc. τον είχε προσλάβει στο τμήμα πωλήσεων και μάρκετινγκ. Η εταιρεία από το Ουινσκόνσιν ήταν γνωστή για τις κάλτσες της, τα καλσόν της και λίγο αργότερα, τα εσώρουχα. Αυτό έγινε το 1898, όταν έβγαλαν τα πρώτα ανδρικά εσώρουχα στην αγορά.

Το 1934 λοιπόν, ο Kneibler εργαζόταν ως σχεδιαστής πλέον. Εκείνη την χρονιά έλαβε μια καρτ - ποστάλ από ένα φίλο που βρισκόταν σε διακοπές στη Γαλλική Ριβιέρα. Αυτή η απλή και φιλική χειρονομία, άλλαξε τη ζωή του και την ιστορία του. Η καρτ - ποστάλ έδειχνε έναν άνδρα να φορά ένα κοντό και στενό κάτω μέρος για μαγιό.

Μια σκέψη του ήρθε στο μυαλό. Αυτό το στιλ μαγιό, θα μπορούσε να γίνει και εσώρουχο. Αν και τα μποξεράκια είχαν εφευρεθεί 9 χρόνια νωρίτερα, δεν είχαν καταφέρει να γίνουν δημοφιλή, οπότε ο Kneibler πήρε το ρίσκο να σχεδιάσει έναν εντελώς καινούργιο τύπο ανδρικού εσωρούχου.

@wikipedia.org

Το σχέδιο του Kneibler ήταν ένα εσώρουχο σε σχήμα Υ στο μπροστινό μέρος και δεν κάλυπτε τα πόδια και τα μπούτια. Επίσης, κατασκευάστηκαν με ένα ύφασμα που επέτρεπε αρκετό αέρα να περνά, ενώ ήταν αρκετά ελαστικά. Αυτό που τα έκανε ακόμα πιο επιτυχημένα ήταν ότι μπορούσαν να φορεθούν από τον καθένα, είτε έναν γυμνασμένο άνδρα, είτε όχι.

Στις 19 Ιανουαρίου του 1935, τα σλιπάκι έκαναν το ντεμπούτο τους στο πολυκατάστημα Marshall Fields στο Σικάγο. Είχε όμως πολύ κρύο και το σχέδιο παρέπεμπε σε πιο ζεστές εποχές. Ωστόσο, τα 600 κομμάτια των σλιπ, εξαφανίστηκαν μέχρι το μεσημέρι, ενώ τις πρώτες εβδομάδες πωλήθηκαν 12.000 κομμάτια, ενώ πάνω στο τρίμηνο, ο αριθμός έφτασε τις 30.000.

Τα σλιπάκια όπως ξέρουμε, είχαν τεράστια επιτυχία και έφτασαν σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Η Cooper’s Inc. άλλαξε το όνομά της το 1971 σε «Jockey», η οποία συνεχίζει να υπάρχει και να παράγει σλιπ. Τα εσώρουχα τις εταιρείας έχουν πλέον και το δικό τους παρατσούκλι: «tighty - whities», δηλαδή σε ελεύθερη μετάφραση, τα «εφαρμοστά - λευκά».

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η πρώτη φωτογραφία που «ανέβηκε» στο διαδίκτυο

Stories 25.11.2024
Τι επίπτωση είχε στη ζωή του «δράστη»

Γιατί η Αμερική ξεμένει από... αυγά;

Stories 25.11.2024
Οι επιπτώσεις στην αγορά και τις τιμές

Πότε μπήκε το πρώτο φανάρι στους ελληνικούς δρόμους;

Stories 25.11.2024
Το χάος που επικρατούσε πριν την τοποθέτηση του φωτεινού σηματοδότη

Γιατί στο Μεσαίωνα οι καλλιτέχνες ζωγράφιζαν... κουνέλια δολοφόνους

Stories Χτες
Τα δολοφονικά κουνελάκια που υπάρχουν σε έργα του Μεσαίωνα και κανείς δεν τα προσέχει

Tι ήταν οι Δρόμοι των Νεκρών στην Ιρλανδία

Stories Χτες
Πού πάνε τα πνεύματα στη μετά θάνατον ζωή; Oι Ιρλανδοί ξέρουν

Γιατί οι Ιάπωνες θα έχουν το ίδιο επώνυμο το 2531

Stories Χτες
Τι προέβλεψε μελέτη για το 2531.

Όταν η Agatha Christe χάθηκε από προσώπου γης και μετά δε θυμόταν τίποτα

Πρόσωπα Χτες
Το καλύτερο βιβλίο της το έγραψε η ίδια η ζωή