E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ο λόγος που οι Γερμανοί μείωσαν κατά 90% τα εισιτήρια στα ΜΜΜ

9 ευρώ θα κοστίζουν συνολικά όλες οι μηνιαίες μετακινήσεις

Γράφει ο ΠΕΤΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΣ Δημοσίευση 5/6/2022 | 00:15

Ο λόγος που οι Γερμανοί μείωσαν κατά 90% τα εισιτήρια στα ΜΜΜ
@railwaypro.com

Η Γερμανία, όπως και μεγάλο μέρος της παγκόσμιας οικονομίας, δέχθηκε πρόσφατα ένα μεγάλο πλήγμα. Αλλά σκέφτηκε πως δεν μπορεί να κάτσει με τα χέρια σταυρωμένα και να δράσει.

Γι' αυτό μείωσε κατά 90% το κόστος των μετακινήσεων με τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς για τους κατοίκους της. Τα 90 ευρώ τον μήνα έγιναν 9 από την 1η Ιουνίου, στο 1/10 της κανονικής τους αξίας δηλαδή. Και αυτό θα διαρκέσει ολόκληρο το καλοκαίρι.

Η κίνηση αυτή γίνεται για να μειωθεί η εξάρτηση της Γερμανίας από το ρωσικό πετρέλαιο. Ο πόλεμος στην Ουκρανία προκάλεσε αλυσιδωτές αντιδράσεις στην παγκόσμια οικονομία, με τις τιμές ενέργειας και καυσίμων να ανεβαίνουν κατακόρυφα. Γι’ αυτό και η γερμανική κυβέρνηση έχει ως στόχο να μειώσει κατά το ήμισυ τις εισαγωγές πετρελαίου από τη Ρωσία, μέσα στον τρέχοντα μήνα.

Σύμφωνα με το Al Jazeera, πριν το ξέσπασμα του πολέμου στις 24 Φεβρουαρίου, το 1/3 των εισαγωγών πετρελαίου της Γερμανίας, καθώς και το 45% των αγορών άνθρακα και το 55% των εισαγωγών φυσικού αερίου, προέρχονταν από τη Ρωσία. Ο υπουργός Οικονομικών Robert Habeck, θέλει η χώρα του να είναι εντελώς ανεξάρτητη από το ρωσικό πετρέλαιο μέχρι το τέλος του έτους.

Η κυβέρνηση λοιπόν προχώρησε σε αυτή την τεράστια μείωση για να ενθαρρύνει τους πολίτες να χρησιμοποιούν λιγότερο τα ιδιωτικά αυτοκίνητά τους. Αλλά δεν είναι ξεκάθαρο αν αυτή η κίνηση θα είναι και επιτυχημένη. Το πιο πιθανό είναι να αυξηθεί η κίνηση στα ΜΜ, με περισσότερους ανθρώπους να σπεύδουν να αγοράσουν τα εκπτωτικά εισιτήρια.

Αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα παρατήσουν τα αυτοκίνητά τους, ώστε να κινηθούν με τρένο, τραμ ή λεωφορείο. Ή ότι οι άνθρωποι θα συνεχίζουν να χρησιμοποιούν τις μαζικές συγκοινωνίες και μετά το τέλος του καλοκαιριού. Πόσοι είναι εκείνοι που θα προτιμούσαν να περιμένουν το λεωφορείο στο κρύο;

Μια έρευνα πάντως λίγες εβδομάδες νωρίτερα, έδειξε πως το 75% των Γερμανών που χρησιμοποιούν συχνά το αυτοκίνητό τους για μετακινήσεις, ήταν θετικοί ώστε να χρησιμοποιήσουν τα ΜΜΜ. Το 66% θα μπορούσε να φανταστεί τον εαυτό του να οδηγά ποδήλατο κάθε μέρα, ενώ όσοι μένουν στην επαρχία, όπου η δημόσιες συγκοινωνίες είναι πιο περιορισμένες, ήταν και αυτοί θετικοί στη χρήση ποδηλάτου.

Ωστόσο, ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό βλέπει το αυτοκίνητο ως μέρος τους κοινωνικού του στάτους και δεν έχει καμία απολύτως πρόθεση να χρησιμοποιήσει ποδήλατο. Το αποτέλεσμα λοιπόν αυτής της κατά τα άλλα θετικής για την οικονομία και το περιβάλλον κίνησης της γερμανικής κυβέρνησης, δεν θα κριθεί μόνο από τον αντίκτυπο στην οικονομία αλλά και από τη συνολική κουλτούρα των πολιτών της χώρας.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η πρώτη φωτογραφία που «ανέβηκε» στο διαδίκτυο

Stories 25.11.2024
Τι επίπτωση είχε στη ζωή του «δράστη»

Γιατί η Αμερική ξεμένει από... αυγά;

Stories 25.11.2024
Οι επιπτώσεις στην αγορά και τις τιμές

Πότε μπήκε το πρώτο φανάρι στους ελληνικούς δρόμους;

Stories 25.11.2024
Το χάος που επικρατούσε πριν την τοποθέτηση του φωτεινού σηματοδότη

Γιατί στο Μεσαίωνα οι καλλιτέχνες ζωγράφιζαν... κουνέλια δολοφόνους

Stories Χτες
Τα δολοφονικά κουνελάκια που υπάρχουν σε έργα του Μεσαίωνα και κανείς δεν τα προσέχει

Tι ήταν οι Δρόμοι των Νεκρών στην Ιρλανδία

Stories Χτες
Πού πάνε τα πνεύματα στη μετά θάνατον ζωή; Oι Ιρλανδοί ξέρουν

Γιατί οι Ιάπωνες θα έχουν το ίδιο επώνυμο το 2531

Stories Χτες
Τι προέβλεψε μελέτη για το 2531.

Όταν η Agatha Christe χάθηκε από προσώπου γης και μετά δε θυμόταν τίποτα

Πρόσωπα Χτες
Το καλύτερο βιβλίο της το έγραψε η ίδια η ζωή