E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ποιοι κυκλοφορούν ακόμη με Ferrari

Κόντρα στην οικονομική κρίση

Δημοσίευση 19/11/2013 | 00:00

Ποιοι κυκλοφορούν ακόμη με Ferrari

Κι όμως, στην Ελλάδα της κρίσης, των περικοπών και των φόρων, υπάρχουν ακόμη εκείνοι που τολμούν να οδηγούν Ferrari. Μπορεί να λιγόστεψαν, μπορεί να τις κυκλοφορούν σπάνια πλέον οι πιστοί του αυτοκινητικού ονείρου που έχουν τη δυνατότητα να το αποκτήσουν και να το συντηρήσουν, ωστόσο αντέχουν ακόμη. Απλώς, αν δεν τους βλέπετε συχνά στους δρόμους, είναι επειδή πήραν τα βουνά.

Με τιμή αγοράς πάνω από 200.000 ευρώ, ασφάλεια κοντά στις 3.000 ευρώ το εξάμηνο, τέλη κυκλοφορίας 1.400 ευρώ και φόρο πολυτελείας που ξεπερνά τις 7.000 ευρώ, σίγουρα θέλει τόλμη και βαθύ πορτοφόλι για να οδηγείς Ferrari στις μέρες μας. Τα εναπομείναντα μέλη του Ferrari Club Hellas όμως δεν το βάζουν κάτω και συνεχίζουν τις εξορμήσεις τους σε ολόκληρη την Ελλάδα. Την περασμένη εβδομάδα βρέθηκαν στην Αράχωβα, δίνοντας το «παρών» σε event του Ferrari Club.

Η πρώτη Ferrari California φτάνει στο καφέ «Paramount» της Αράχωβας λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι. Επιβλητική και άγρια, ειδικά όπως την κοιτάς από το πίσω μέρος, με σκούρα μπεζ δέρματα και μεταλλικά πετάλια, ανήκει στον γνωστό επιχειρηματία Σάμι Φάις, μέλος εδώ και αρκετά χρόνια του Ferrari Club. Λίγο αργότερα φτάνουν και άλλα μέλη με τις τετράτροχες καλλονές τους, ενώ αργά το απόγευμα καταφθάνουν και οι οδηγοί από τη Θεσσαλονίκη, που δεν χάνουν event για event.

«Σίγουρα όσοι ανήκουμε στο club είμαστε άνθρωποι με κάποια οικονομική ευχέρεια. Προερχόμαστε από διαφορετικά κοινωνικά στρώματα, έχουμε όμως ένα κοινό χαρακτηριστικό, το οποίο είναι η πίστη μας στο μύθο της Ferrari. Γιατί η Ferrari είναι ιδέα, δεν είναι μέσο μεταφοράς», λέει ο κ. Νίκος Τούρλας, πρόεδρος του Ferrari Club Hellas.
Η αλήθεια είναι ότι το μεσημέρι του περασμένου Σαββάτου κατά τη διάρκεια του καλωσορίσματος των μελών βρέθηκαν εκτός από τον πρόεδρο του club, κ. Τούρλα, ο οποίος έχει τις εκδόσεις «Αναζήτηση», ο κ. Γιάννης Δασκαλόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Autovision Safe, ο κ. Παναγιώτης Ηλιόπουλος, επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στα ΚΤΕΟ και στις νέες τεχνολογίες, ο κ. Θεόδωρος Τσουρεκάς, από τα πιο παλιά μέλη, επονομαζόμενος και «Σκρουτζ» για τη σφιχτή οικονομική πολιτική που ακολουθεί, αλλά και γνωστός για τη δικαστική διαμάχη του με τον επιχειρηματία Χρήστο Ψωμόπουλο. Επίσης, μεταξύ άλλων μελών του club της Ferrari στην Αράχωβα βρέθηκε και ο κ. Χάρης Μαυρουδής, ο οποίος παραλίγο να κάψει το πολυτελές όχημά του στα Ζαγοροχώρια. Τα μέλη του club είναι γιατροί, δικηγόροι, αλλά και επιχειρηματίες, πολλοί από τους οποίους φροντίζουν να μένουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Ντυμένοι με τζιν και T–Shirt ή ένα απλό πουκάμισο, δεν δείχνουν να έχουν την ερωτική σχέση που έχουν πολλοί Έλληνες με τη λέξη «φιγούρα».

«Γνωρίζουμε πολύ καλά πως οι εποχές είναι δύσκολες. Για το λόγο αυτό είμαστε πολύ διακριτικοί. ¶λλωστε γι' αυτό και τα μέλη του club θέλουν να κρατούν όσο μπορούν την ανωνυμία τους και εμφανίζονται μονάχα στις εκδηλώσεις με τα αυτοκίνητά τους», τονίζει ο κ. Τούρλας και συμπληρώνει: «Πραγματικά, αυτούς τους δύσκολους καιρούς υπάρχουν άνθρωποι που προκαλούνται βλέποντας ένα τέτοιο αυτοκίνητο, αλλά ο σκοπός του club δεν είναι αυτός. Έχουμε πάθος για το αυτοκίνητο, την ταχύτητα και τη Ferrari, όπως κάποιοι άλλοι έχουν πάθος για τα μπουζούκια ή τα ταξίδια στο εξωτερικό. Η Ferrari είναι ένα ειδικό αυτοκίνητο που κάνει για μια συγκεκριμένη χρήση. Καλύπτει τις ανάγκες της πίστας και της αυτοκίνησης, δεν είναι μέσο για να πας στη δουλειά σου».

Μετά τον καφέ και αφού πολλοί θαμώνες και επισκέπτες απαθανάτισαν με τα κινητά τους τις τετράτροχες καλλονές, οι οδηγοί τους πήγαν για μια βόλτα προς το χιονοδρομικό, ολοκληρώνοντας την εκδρομή το απόγευμα της επόμενης μέρας.

Το Ferrari Club Hellas ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 2005 με πρωτοβουλία της Ferrari, αλλά και της «Γένεσις», που είχε δώσει τότε το «παρών» με τον γενικό και τεχνικό διευθυντή της, ο οποίος ήταν και ο κύριος αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων στη χώρα μας. Πριν από λίγα χρόνια αριθμούσε τουλάχιστον 70 μέλη. Για να μπει κάποιος στην κλειστή παρέα του συγκεκριμένου club θα πρέπει να είναι ιδιοκτήτης Ferrari. Ωστόσο, αν πουλήσει το αυτοκίνητό του, διαγράφεται. Όπως είπε ο κ. Τούρλας, υπάρχει μια μικρή ετήσια συνδρομή και κάποια χρήματα για τα λειτουργικά έξοδα του κλαμπ, ενώ ελέγχεται ακόμη και το ποινικό μητρώο των μελών του club.

«Εκανε τη Ferrari... κάρο»

Πόσα άλογα χωράνε σε ένα καλντερίμι στο μαγευτικό Κουκούλι στα Ζαγοροχώρια;

«Tώρα, άντε να εξηγήσω το πώς βρέθηκα εκεί. Πάντως η τρέλα τελικά πάει και στα βουνά. Ferrari 4x4», σχολιάζει κάτω από το βίντεο που δείχνει τα ζόρια της Ferrari του στα Ζαγοροχώρια ο κ. Μαυρουδής. Είναι ο άνθρωπος που, όπως δείχνει το βίντεο που ανέβασε ο ίδιος στο YouTube, προσπάθησε και τελικά κατάφερε να περάσει την κόκκινη Ferrari του από δρομάκι πλάτους 194 εκατοστών! Κόντεψε όμως να την κάψει.

Το τριήμερο της 28ης Οκτωβρίου ο κ. Μαυρουδής, από τους πιο γνωστούς επιχειρηματίες της Θεσσαλονίκης, βρέθηκε στα Ζαγοροχώρια για εκδρομή. Στο Κουκούλι όμως μπερδεύτηκε και αντί να κατευθυνθεί προς το πάρκινγκ έξω από το χωριό, μπήκε με τη Ferrari του σε ένα καλντερίμι.

Δυστυχώς για τον ίδιο, μετέτρεψε σε 4x4 την κόκκινη Ferrari του, η οποία κάποια στιγμή φράκαρε και δεν μπορούσε να πάει ούτε μπρος ούτε πίσω. Με τη βοήθεια φίλων του, όπως φαίνεται και στο βίντεο, το οποίο παρεμπιπτόντως έχει συγκεντρώσει τουλάχιστον 255.000 προβολές, καταφέρνει εν τέλει να βγει από τον πέτρινο στενό λαβύρινθο και να βρεθεί στο χώρο που του είχαν υποδείξει να πάει. Ο δίσκος όμως άναψε τόσο, ώστε από τη μηχανή έβγαινε άσπρος καπνός.

Ο κ. Μαυρουδής είναι o υπεύθυνος του club Ferrari της Βορείου Ελλάδος. Αγόρασε το αυτοκίνητό του πριν από τρία χρόνια. Είναι επιχειρηματίας γεννημένος στη Θεσσαλονίκη και από το 1995 διοικεί με μεγάλη επιτυχία την ομώνυμη εταιρεία τροφοδοσίας και διανομών, η οποία έχει δυναμική παρουσία στη Θεσσαλονίκη και τη Χαλκιδική. Στον ελεύθερο χρόνο του πηγαίνει στο γυμναστήριο, μιας και του αρέσει να φροντίζει την υγεία του, ενώ πολλά βράδια τα περνάει με φίλους σε κάποιο από τα νυχτερινά μαγαζιά της Θεσσαλονίκης. Πριν από τη Ferrari οδηγούσε μια BΜW κάμπριο, ενώ όσον αφορά τα χόμπι του, έχει ασχοληθεί με το kick boxing, τις καταδύσεις, την πτώση με αλεξίπτωτο και γενικά με πολλά extreme σπορ.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Μερομήνια 2025: Στο «ψυγείο» η χώρα τον Ιανουάριο ‑ Πώς θα κάνουμε Πρωτοχρονιά και Θεοφάνεια

Καιρός 21.11.2024
Τι λένε τα Μερομήνια για τον καιρό της ημέρες των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς και των Θεοφανείων

Μαρόκο: Συντριβή εκπαιδευτικού αεροσκάφους της Πολεμικής Αεροπορίας – Νεκροί οι πιλότοι

Κόσμος 21.11.2024
Το δικινητήριο αεροσκάφος εκτελούσε εκπαιδευτική πτήση όταν συνετρίβη υπό αδιευκρίνιστες συνθήκες

Στο ΣΕΦ η Μαριγκόνα για το Ολυμπιακός ‑ Μπασκόνια

Αθλητικά Νέα 21.11.2024
Η εντυπωσιακή οπαδός του Ολυμπιακού έγινε γνωστή σε όλη την Ελλάδα από ένα πλάνο της στο παιχνίδι με τη Βιλερμπάν

Ανδρας κάθισε να τον καταπιεί ανακόντα ‑ Το ανατριχιαστικό βίντεο που κατέγραψε

Κόσμος 21.11.2024
Απίστευτο και όμως πέρα για πέρα αληθινό

Μυτιλήνη: Πάτησε το panic button και πήρε απάντηση μετά από 31 λεπτά

Ελλάδα 21.11.2024
Αδιανόητο περιστατικό ενδοοικογενειακής βίας στη Μυτιλήνη

Συμβαίνει Τώρα: Φωτιά στις Σέρρες‑ Επιχειρούν 80 πυροσβέστες‑ Συνελήφθησαν 4 άτομα

Ελλάδα 21.11.2024
Για την κατάσβεση της φωτιάς κινητοποιήθηκαν 80 πυροσβέστες

Διάγγελμα Πούτιν: Σε περίπτωση κλιμάκωσης, θα απαντήσουμε συμμετρικά

Κόσμος 21.11.2024
«Χτυπήσαμε την Ουκρανία με βαλλιστικό πύραυλο» είπε ο Ρώσος πρόεδρος

Ειρήνη Μουρτζούκου: Το μεσημέρι της Παρασκευής θα δικαστεί στο αυτόφωρο

Ελλάδα 21.11.2024
Mετά τη μήνυση που κατέθεσε ο σύντροφος της

Συνελήφθη 49χρονος για τη γιάφκα στο Παγκράτι

Ελλάδα 21.11.2024
Φιλόλογος στο επάγγελμα, δεν είχε απασχολήσει ποτέ τις Αρχές

Τραγωδία στη Θεσσαλονίκη: Από ανακοπή καρδιάς πέθανε το 10χρονο παιδί

Ελλάδα 21.11.2024
Σύμφωνα με τον πρόεδρος της ΠΟΕΔΗΝ, το παιδί έφτασε νεκρό στο «Γ. Γεννηματάς» της Θεσσαλονίκης

Παρκάρουν παράνομα στην Αθήνα και βγάζουν τις πινακίδες για να μην τους γράψουν!

Ελλάδα 21.11.2024
Καταγγελία στην Αθήνα. Βγάζουν τις πινακίδες για να μην φάνε πρόστιμο.

Βρετανία: Αν χρειαστεί, θα πολεμήσουμε τους Ρώσους «ακόμη και απόψε»

Κόσμος 21.11.2024
Βρετανοί βουλευτές είχαν ρωτήσει τον Ρομπ Μαγκόουαν πόσες βρετανικές ταξιαρχίες θα μπορούσαν να είναι στο ανατολικό πλευρό του ΝΑΤΟ σε περίπτωση κλιμάκωσης από τη Ρωσία