Γιατί η Generation Z γυρνάει την πλάτη στη Google
Τι έχει αλλάξει στους νέους
Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Δημοσίευση 20/7/2022 | 00:26
Η χαρακτηριστική κίνηση κάποιου που είναι άνω των 35 ετών όταν βρίσκεται σε μέρος που δεν γνωρίζει και ψάχνει κάτι είναι να πατήσει αναζήτηση στο Google. Αυτό όμως αλλάζει αφού οι νέοι από 18 εώς 30 γυρίζουν την πλάτη τους στο google search και όταν θέλουν πληροφορίες τις αντλούν από το Instagram και το Tik Tok.
Η generation Z έχει μεγαλώσει μέσα στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ξέρουν κάθε πτυχή τους και επιλέγουν πότε να χρησιμοποιήσουν και ποιο μέσο.
Διαχωρίζουν τη χρήση του ίντερνετ ανάλογα με το σκοπό που έχουν και την εμπιστοσύνη που δείχνουν σε κάθε μέσο.
«Σχεδόν το 40% των νέων ανθρώπων, όταν ψάχνουν για ένα μέρος για φαγητό, δεν πηγαίνουν στο Google Maps ή στην Αναζήτηση», επεσήμανε ο Raghavan, ανώτερος αντιπρόεδρος της Google. «Πηγαίνουν στο TikTok ή στο Instagram. Το ταξίδι ξεκινά με διαφορετικές μορφές από ό,τι πριν: με μορφές οπτικής εικόνας».
Όπως έχουν αντιληφθεί οι εργαζόμενοι στη Google βγαίνουν χαμένοι από τη μάχη με τα social media γιατί οι νέοι ζητούν περισσότερο οπτικά ερεθίσματα, γρήγορη, σύντομη πληροφόρηση και κυρίως αντικειμενική.
Οι νέοι εκφράζουν τις αμφιβολίες τους για τις πληροφορίες που βρίσκεις πια στο διαδίκτυο, και δεν εμπιστεύονται χωρίς check καμία ιστοσελίδα.
Τα θέματα τύπου τα 10 καλύτερα φαγάδικα στη πόλη, δεν τους κάνουν κλικ και προτιμούν να δούνε συνομίληκους τους που έχουν καταθέσει άποψη στο Instagram και το Tik Tok.
Η συμπεριφορά αυτής της γενιάς ωθεί τους ειδικούς στη διαμόρφωση ενός νέου τοπίου, με τη τεχνητή νοημοσύνη να είναι ένα ακόμη όπλο στα χέρια τους για να οδηγήσουν τον κόσμο σε περισσότερο "σερφάρισμα".