Το ζευγάρι influencer που οργάνωσε το γάμο του βάζοντας χορηγούς στα πάντα
Ο γάμος των ονείρων γίνεται... εφιάλτης προϋπολογισμού
Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 27/7/2022 | 00:07
Μόλις η Yola Robert αρραβωνιάστηκε τον περασμένο Ιούλιο, άρχισε να ψάχνει σπίτι, να πηγαίνει στο γυμναστήριο και να αναζητά τον χώρο του γάμου των ονείρων της. Στη συνέχεια, μπήκε στα DM των αγαπημένων της brands και διαπίστωσε πως μπορεί να μην πληρώσει δολάριο για το γάμο της. Και σκέφτηκε πως αυτό ήταν μια καλή ιδέα.
Η 29χρονη ετοιμαζόταν να κάνει έναν γάμο αντάξιο του Instagram, αλλά όταν τιμολόγησε τους πωλητές για λουλούδια, τρόφιμα, ποτά και λιμουζίνες, έπαθε σοκ με το κόστος, και συνειδητοποίησε ότι έπρεπε να ξοδέψει πάνω από 100.000 δολάρια για τον γάμο της.
Αλλά η Yola μπορούσε ρεαλιστικά να ξοδέψει μόνο 20.000 δολάρια από τα δικά της χρήματα, ο οποίος έγινε σε ένα ιδιωτικό κτήμα με οινοποιείο στο Πάσο Ρόμπλες της Καλιφόρνια.
Και έτσι, η lifestyle και η beauty influencer, που έχει περισσότερους από 50.700 followers στο Instagram, έγινε δημιουργική και σωστή επιχειρηματίας.
«Ο σύζυγός μου και εγώ καθίσαμε και σκεφτήκαμε πώς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τις σχέσεις που είχαμε κάνει με τα brands», είπε η Ρόμπερτ στο The Post για τη συνομιλία της με τον σύζυγό της Mark Huntsinger, 33, ο οποίος είναι φυσιοθεραπευτής και influencer/TikToker με περισσότερους από 122.000 ακόλουθους. «Είπαμε: "Υπάρχει τρόπος να το κάνουμε να λειτουργήσει και για τους δυο μας;"»
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ο γάμος των ονείρων γίνεται εφιάλτης προϋπολογισμού χάρη στον πληθωρισμό, την αύξηση του κόστους φυσικού αερίου και των ακινήτων και τη στασιμότητα των μισθών. Το κόστος του μέσου γάμου αυξήθηκε κατά 79% από το 2020 έως το 2021,και, τα 19.000 δολάρια ενός κόστους γάμου, έγιναν γρήγορα 34.000 δολάρια, σύμφωνα με τα τελευταία στατιστικά στοιχεία από τον ιστότοπο γάμου The Knot.
Έτσι, μερικές μέλλουσες νύφες χρησιμοποιούν τις γνώσεις τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να κερδίσουν δωρεάν και χορηγίες για να εξοικονομήσουν δεκάδες χιλιάδες δολάρια στη μεγάλη τους μέρα.
Πώς το έκαναν στην πράξη;
Δεδομένου ότι η Robert δεν είναι πότης, οραματίστηκε ένα spot με mocktail για τους 110 καλεσμένους του γάμου της. Επικοινώνησε με τη μη αλκοολούχα εταιρεία Free Spirits Company για μια αμοιβαία επωφελή συμφωνία: Αν της προμήθευαν τα ποτά, θα πόσταρε φωτογραφίες της με εκείνη να τα απολαμβάνει, τις οποίες το brand θα μπορούσε να αναδημοσιεύσει στα δικά του μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ετσι γλίτωσε 4.000 δολάρια. Μπόρεσε επίσης να προσλάβει τρεις μπάρμαν για να φτιάχνουν τα ποτά καθώς και έναν φωτογράφο για να απαθανατίσει το περιεχόμενο. Σε αντάλλαγμα, έδωσε στο Free Spirits περίπου 50 με 60 εικόνες υψηλής ανάλυσης για χρήση από την εταιρεία, ενώ πόσταρε και η ίδια.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Robert συνεργάστηκε επίσης με την Hum Nutrition, η οποία της έδωσε 3.000 δολάρια σε μετρητά, συν διάφορα συμπληρώματα, τσίχλες, προϊόντα ομορφιάς και άλλα εμπορεύματα για τη μεγάλη μέρα. Σε αντάλλαγμα, παρείχε στην επωνυμία εικόνες και βίντεο υψηλής ανάλυσης της ίδιας και των καλεσμένων να κρατούν ψηλά τα προϊόντα για τη χρήση τους και συμφώνησε να δημοσιεύσει τουλάχιστον τρεις εικόνες ή βίντεο στη δική της ιστορία στο Instagram.
Η νύφη πήρε επίσης δωρεάν τεκίλα από την εταιρεία ποτών Onda για το Σαββατοκύριακο του γάμου της. Τα ποτά ήταν ένα δώρο, αν και η ίδια πόσταρε ένα story στο Instagram.
Το bridal shower των έξι φιλενάδων είχε δώρο μεταξωτές ρόμπες από την Papinelle και ασορτί μαύρα φορέματα από τη μάρκα Splits59, με αμφότερες τις τιμές αξίας περίπου 1.000 δολαρίων το καθένα.
Εξοικονόμησε άλλα 2.000 $ κάνοντας το SloCal Photobooth να παράσχει για το γάμο ένα booth φωτογραφιών δωρεάν, η επιχείρηση ήταν νέα, οπότε η έκθεση ήταν η πληρωμή τους, είπε.
Όλες αυτά τα brands της έστειλαν τα δωρεάν εμπορεύματα με την ελπίδα να δημοσιεύσει οργανικά. Δεν υπήρχε συμβατική υποχρέωση. Εξακολουθούσε να δημοσιεύει φωτογραφίες ως ευχαριστήριο στα Stories της στο Instagram και οι παράνυμφοί της τις έκαναν tag επίσης. Ήταν όλα εύκολα και αβίαστα, είπε.