«Η θέση σας καταργήθηκε» ‑ Με ένα email απολύθηκαν χιλιάδες εργαζόμενοι της Amazon
Το επίμαχο email
Δημοσίευση 20/1/2023 | 19:17
Το μεγαλύτερο κύμα απολύσεων στην ιστορία τη Amazon ξεκίνησε επεισοδιακά την Τετάρτη, καθώς οι εργαζόμενοι που έχασαν τη δουλειά τους ενημερώθηκαν μόνο με ένα μήνυμα.
Οι εργαζόμενοι ειδοποιήθηκαν μόνο μέσω email και όχι με προσωπικές συναντήσεις με τους διευθυντές ή με το προσωπικό ανθρώπινου δυναμικού, ανέφεραν πέντε άτομα που μίλησαν στο Business Insider.
Ορισμένοι μάλιστα κλειδώθηκαν έξω από τους εταιρικούς υπολογιστές τους λίγο αφότου έλαβαν το επίμαχο μήνυμα.
«Όλοι είναι αρκετά», είπε μια από τις πηγές. «Μόλις σήμερα ξυπνήσαμε με ένα email».
Εκπρόσωπος της Amazon αρνήθηκε να σχολιάσει.
Παραμένει ασαφές πόσοι απολύθηκαν την Τετάρτη, ωστόσο ο γίγαντας του ηλεκτρονικού εμπορίου είχε ανακοινώσει στις αρχές του μήνα ότι σχεδιάζει να περικόψει 18.000 θέσεις εργασίας.
Η επικεφαλής του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού, Μπεθ Γκαλέτι, δήλωσε πάντως στους εργαζόμενους πως όσοι επηρεάζονται θα έχουν σύντομα συναντήσεις με τους επικεφαλής τους.
Σε ένα από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έλαβε απολυμένος υπάλληλος, η Γκαλέτι ανέφερε πως «δυστυχώς, ο ρόλος σας έχει εξαλειφθεί».
«Δεν είστε πλέον υποχρεωμένοι να εκτελείτε οποιαδήποτε εργασία για λογαριασμό της Amazon από τώρα και στο εξής».
Το επίμαχο email
«Θέμα: Σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το ρόλο σας
Σήμερα κάνουμε το πολύ δύσκολο βήμα της μείωσης των θέσεως εργασίας σε αρκετές από τις επιχειρήσεις μας. Δυστυχώς, η θέσης σας στην επιχείρηση έχει καταργηθεί.
Η απόφαση αυτή δεν ελήφθη ελαφρά τη καρδία και δεσμευόμαστε να παρέχουμε υποστήριξη για να διευκολύνουμε τη μετάβαση από την Amazon, συμπεριλαμβανομένης της αποζημίωσης απολύσεως, των μεταβατικών παροχών που ισχύουν ανά χώρα και των εξωτερικών υπηρεσιών εύρεσης εργασίας.
Πιθανότατα έχετε πολλές ερωτήσεις και είμαστε εδώ για να τις απαντήσουμε. Προσφέρουμε ενημερωτικές συνεδρίες για τις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Κόστα Ρίκα, στις οποίες θα εξετάσουμε τις λεπτομέρειες που σχετίζονται με τη σημερινή ανακοίνωση.
Παρακαλούμε δείτε παρακάτω τις λεπτομέρειες των συναντήσεων. Θα λάβετε επίσης πρόσκληση για μια προσωπική συζήτηση με τους υπεύθυνούς σας, ώστε να έχετε την ευκαιρία να συζητήσετε τις λεπτομέρειες της μετάβασής σας και πώς μπορούμε να σας υποστηρίξουμε καλύτερα.
Κατά τη διάρκεια αυτής της μεταβατικής περιόδου, ο κύριος τρόπος επικοινωνίας μας θα είναι μέσω email στη συσκευή σας που δεν ανήκει στην Amazon. Είναι σημαντικό ότι η πρόσβαση στον φορητό σας υπολογιστή Amazon θα περιοριστεί αργότερα σήμερα (19/1), γι’ αυτό παρακαλούμε να αφιερώσετε τώρα χρόνο για να προσθέσετε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Amazon στην προσωπική σας συσκευή που δεν είναι Amazon, καθώς και τις εφαρμογές Chime και AtoZ για εύκολη πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες και πόρους.
Η πρόσβαση στο email, τις εφαρμογές Chime και AtoZ θα είναι διαθέσιμη στη μη-Amazon συσκευή σας καθ’ όλη τη διάρκεια της υπόλοιπης θητείας σας. Μπορείτε να κατεβάσετε την εφαρμογή AtoZ στο κινητό σας μέσω των καταστημάτων εφαρμογών της Apple και της Google ή στον προσωπικό σας φορητό υπολογιστή.
Δεν υποχρεούστε πλέον να εκτελείτε οποιαδήποτε εργασία για λογαριασμό της Amazon, με άμεση ισχύ, και θα λάβετε τις πλήρεις αποδοχές και παροχές σας για τις επόμενες 60 ημέρες (90 ημέρες στην πολιτεία της Νέας Υόρκης), καθώς και ένα πρόσθετο πακέτο αποζημίωσης.
Ορισμένες από τις πιο σημαντικές συχνές ερωτήσεις περιλαμβάνονται παρακάτω, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου ανάκτησης τυχόν προσωπικών αντικειμένων από το χώρο εργασίας σας και του τρόπου επιστροφής του εξοπλισμού που σας έχει παραχωρηθεί από την Amazon, ενώ ένας πιο πλήρης κατάλογος είναι διαθέσιμος στο κέντρο πόρων για τους εργαζόμενους στο AtoZ, όπου θα βρείτε επίσης σημαντικές πληροφορίες.
Είμαστε εδώ για να σας υποστηρίξουμε. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με το My HR για ερωτήσεις και να θυμάστε ότι μπορείτε να απευθυνθείτε στην Πύλη Υποστήριξης Εργαζομένων για δωρεάν και εμπιστευτική βοήθεια 24 ώρες το 24ωρο.
Σας ευχαριστώ,
Μπεθ Γκαλέτι»