Elizadeth
Δημοσίευση 23/2/2023 | 10:10
Ωρα προσέλευσης: 18:15
Διάρκεια: 180 λεπτά
Εισιτήρια από 15 ευρώ
ΑΓΟΡΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ
Τι γίνεται όταν το σύμπαν συνωμοτεί για να μαζευτούν σε μια παράσταση “τα λάθη” όλου του κόσμου; Όταν οι λάθος ηθοποιοί, με λάθος έργο, στη λάθος περίοδο, με λάθος σκηνοθέτη, σε λάθος θέατρο, με λάθος χορηγό, υποχρεώνονται λόγω της πανδημίας να ανεβάσουν ένα ανιστόρητο “ιστορικό” μιούζικαλ μιας κατά λάθος συγγραφέως;
Ετερόκλητα πρόσωπα καλούνται να συγκροτήσουν το θίασο, ο καθένας με τα “κουσούρια” και τα προβλήματα του. Πάνω από όλα όμως επικρατούν τα αρνητικά χαρακτηριστικά των θεατρίνων. Μωροφιλοδοξίες, αλαζονείες, βεντετιλίκια, ανταγωνισμοί, αντιζηλίες, έρωτες, μίση και πάθη.
Οι θεατές παρακολουθούν και συμμετέχουν στη δημιουργία μιας παράστασης από την αρχή μέχρι το τέλος της, μέσα από τις πιο αντίξοες συνθήκες που μπορεί κανείς να φανταστεί. Όλα αυτά με πολύ γέλιο, καταιγιστικούς ρυθμούς, τρελές εξελίξεις και ανατροπές.
Mε αφορμή τα 10 χρόνια λειτουργίας του Πολυχώρου VAULT (2012-2022), o Δημήτρης Καρατζιάς και ο Μάνος Αντωνιάδης ανεβάζουν ξανά το ELIZADETH (βραβείο Καλύτερης Κωμωδίας της Χρονιάς, Σκηνοθεσίας και Α’ Ανδρικού ρόλου στα βραβεία κοινού του All4fun). Μια κωμωδία που ανατρέπει κάθε θεωρία για τον κόσμο του θεάτρου.
Σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καρατζιά και μουσική Μάνου Αντωνιάδη, το ELIZADETH είναι διασκευή του έργου “Βασιλικοί μετά τρούλου” του Χάρη Ρώμα. Μια θεότρελη κωμωδία και ταυτόχρονα ένα καυστικό σχόλιο πάνω στις σχέσεις των ηθοποιών και συντελεστών μιας παράστασης και τη ματαιοδοξία που επικρατεί στον κόσμο του θεάτρου. Από το Σάββατο 22 Οκτωβρίου, κάθε Σάββατο & Κυριακή στις 21:15 και Τετάρτες στις 18:15.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ
Αθήνα 2022. Δύο χρόνια μετά την έκρηξη της υγειονομικής κρίσης, ένας ηθοποιός καλείται να συγκεντρώσει μια ομάδα άνεργων συναδέλφων του για να τους ανακοινώσει ότι θα ανεβάσουν τη Μαίρη Στιούαρτ του Σίλερ. Μόνο που πρέπει να τους αποκαλύψει ότι το έργο θα ανέβει υπό τη μορφή μιούζικαλ και μάλιστα “πειραγμένο”, από μια ατάλαντη παρεμβατική συγγραφέα, που όλοι τους σιχαίνονται και που βρήκε έναν φιλοβασιλικό σύλλογο για να τους χρηματοδοτήσει. Θα καταφέρει να τους πείσει να συμμετάσχουν στο “τερατούργημα” της και με πιο τίμημα; Είναι η υγειονομική κρίση και η ανέχεια αρκετή για να ξεπουληθούν καριέρες, ήθη και αρχές;
Τι γίνεται όταν το σύμπαν συνωμοτεί για να μαζευτούν σε μια παράσταση“τα λάθη” όλου του κόσμου; Όταν οι λάθος ηθοποιοί, με λάθος έργο, στη λάθος περίοδο, με λάθος σκηνοθέτη, σε λάθος θέατρο, με λάθος χορηγό, υποχρεώνονται λόγω της πανδημίας να ανεβάσουν ένα ανιστόρητο “ιστορικό” μιούζικαλ μιας κατά λάθος συγγραφέως;
Ετερόκλητα πρόσωπα καλούνται να συγκροτήσουν το θίασο, ο καθένας με τα “κουσούρια” και τα προβλήματα του. Πάνω από όλα όμως επικρατούν τα αρνητικά χαρακτηριστικά των θεατρίνων. Μωροφιλοδοξίες, αλαζονείες, βεντετιλίκια, ανταγωνισμοί, αντιζηλίες, έρωτες, μίση και πάθη.
Πώς θα συνυπάρξουν μέσα στον ίδιο θίασο ένας ματαιόδοξος “εναλλακτικός” σκηνοθέτης που προσπαθεί να μπαλώσει τις αδυναμίες του κειμένου με νεοτερισμούς και πρωτοπορίες; Ένας ξεπεσμένος εργάτης του θεάτρου που προσπαθεί μάταια να καταπολεμήσει τις νευρώσεις και τον αλκοολοσμό του; Μια βουλιμική ιέρεια της τέχνης που προσπαθεί να χάσει τα 55 κιλά που πήρε μέσα στις καραντίνες και με την λίμπιντο της να εκτινάζεται στα ουράνια; Μια υπερφιλόδοξη νέα Κυπραία ηθοποιός που ζητά απεγνωσμένα την πρώτη της μεγάλη ευκαιρία στο θέατρο; Μια ετοιμόγεννη υστερική πρώην σταρ σαπουνόπερας έξαλλη που αναγκάζεται να παίξει τον βουβό ρόλο στο έργο; Ο σύζυγος της ετοιμόγεννης πρώην σταρ σαπουνόπερας που το μόνο που θέλει είναι να καλμάρει τη σύζυγο του και να ανοίξει το δικό του pet shop; Ένας ατάλαντος μουσικός που κατακλέβει μουσικές παρουσιάζοντας τις σαν δικές του; Μα προπαντός, μια παντελώς ατάλαντη παρεμβατική θεατρική συγγραφέας που κάνει διαρκώς το θίασο έξαλλο με τις παράλλογες απαιτήσεις της; Μια φιλοβασιλικιά μαϊμού παραγωγός; Και τέλος μια μανιακή καπνίστρια τεχνικός θεάτρου που αποφασίζει μέσα στον ερωτικό παροξυσμό της να κόψει το τσιγάρο.
Οι θεατές παρακολουθούν και συμμετέχουν στη δημιουργία μιας παράστασης από την αρχή μέχρι το τέλος της, μέσα από τις πιο αντίξοες συνθήκες που μπορεί κανείς να φανταστεί. Όλα αυτά με πολύ γέλιο, καταιγιστικούς ρυθμούς, τρελές εξελίξεις και ανατροπές.
Οποιαδήποτε τρανταχτή ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις είναι εντελώς συμπτωματική!