Τα πιο επικίνδυνα σιδηροδρομικά δίκτυα του κόσμου
Για γερά στομάχια!
Από το NEWSROOM Δημοσίευση 2/3/2023 | 00:25
Υπάρχουν εκατομμύρια διαδρομές τρένων σήμερα σε διάφορα μέρη του κόσμου, αλλά μερικά από αυτά είναι επικίνδυνα λόγω της τοποθεσίας που βρίσκονται. Τρέχουν διαμέσου ψηλών βουνοκορφών ή περνούν από απότομα περάσματα, και αυτά τα ταξίδια με τρένο δεν είναι μάλλον για άτομα που έχουν προβλήματα με την καρδιά τους …
Ποια είναι αυτά;
Pilatus Railway, Ελβετία
Σίγουρα χρειάζεσαι γερό στομάχι εάν θέλεις να ταξιδέψεις στη σιδηροδρομική διαδρομή Pilatus στην Ελβετία. Η διαδρομή του τρένου βρίσκεται σε υψόμετρο 2000 μέτρων και περνά μέσα από τις πιο επικίνδυνες πλαγιές, ενώ το μήκος είναι περίπου 4,7 χιλιόμετρα. Το τρένο συνδέει το όρος Pilatus και την πολιτεία Alpanch. Το τρένο πρέπει να περάσει από μια απότομη ανάβαση περίπου 1600 μέτρων κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και είναι ο βασικός λόγος που οι άνθρωποι βρίσκουν τη διαδρομή επικίνδυνη. Τριάντα δύο επιβάτες μπορούν σε κάθε διαδρομή να ζήσουν αυτή την εμπειρία.
Τρένο Bamboo, Καμπότζη
Οι ράγες του τρένου της Καμπότζης κατασκευάστηκαν αρχικά από τους Γάλλους, αλλά η πλειοψηφία τους καταστράφηκε υπό το καθεστώς των Ερυθρών Χμερ. Οι ντόπιοι άρχισαν να χρησιμοποιούν τις διαδρομές τρένων από μπαμπού, όπως τις αποκαλούσαν, με τη χρήση χειροποίητων καροτσιών που κινούνταν σε διαφορετικές γραμμές για οικιακή χρήση. Ήταν επικίνδυνο, αλλά σήμερα τα περισσότερα από τα κάρα-βαγόνια έχουν οχυρωθεί ενώ χρησιμοποιούνται ως τουριστικό αξιοθέατο.
Aso Minami Route, Ιαπωνία
Η γραμμή Takamori είναι μια από τις επικίνδυνες ιαπωνικές σιδηροδρομικές διαδρομές που βρίσκεται στην επαρχία Κουμαμότο. Είναι η μόνη σιδηροδρομική γραμμή που λειτουργεί μεταξύ του Minamiasom Takamori και του σταθμού Tateno. Η γραμμή έχει κυρίως δύο σταθμούς Minamiaso Mizu no Umareru Sato και Hakusui Kogen. Η σιδηροδρομική εταιρεία είχε έδρα στην Ιαπωνία και λειτουργούσε σε αυτή τη διαδρομή.
Death Railway, Ταϊλάνδη
Ο σιδηρόδρομος του θανάτου είναι στην Ταϊλάνδη και ήταν 415 χιλιομέτρων μεταξύ της Μπανγκόκ, της Ταϊλάνδης και της Βιρμανίας. Δημιουργήθηκε από τον Ιάπωνα αυτοκράτορα το 1943 για να υποστηρίξει τις δυνάμεις στην εκστρατεία της Βιρμανίας στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Ο σιδηρόδρομος ολοκλήρωσε τη σιδηροδρομική διαδρομή μεταξύ Μπανγκόκ, Βιρμανίας και Ταϊλάνδης. Στη συνέχεια έκλεισε το 1947, αλλά ένα τμήμα μεταξύ Nam Tok και Nong Pla Duk άνοιξε ξανά το 1957 μετά από δέκα χρόνια. Η σιδηροδρομική εταιρεία εδρεύει στην Ταϊλάνδη και λειτουργεί σε αυτή τη διαδρομή. Κατά την κατασκευή χρησιμοποιήθηκε καταναγκαστική εργασία. Τουλάχιστον 18.000 άτομα από πολιτικούς κρατούμενους της Νοτιοανατολικής Ασίας χρησιμοποιήθηκαν ως εργάτες.
Landwasser Viaduct, Ελβετία
Το ταξίδι με το τρένο αυτό αναμφίβολα δεν είναι για εσένα αν φοβάσαι τα ύψη. Η σιδηροδρομική γραμμή βρίσκεται στην Ελβετία και είναι χτισμένη στον ποταμό Landwasser. Ο δρόμος χτίστηκε το 1901, και η διαδρομή είναι κατασκευασμένη σε σημαντικό ύψος, ενώ η διαδρομή στηρίζεται σε μια κολόνα ύψους 65 μέτρων. Το ιδιαίτερο μέρος του τρένου είναι ότι μπαίνει απευθείας στη σήραγγα μετά τη γέφυρα και είναι τουλάχιστον 9200 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Περνάει ανάμεσα από ένα πυκνό δάσος και ένα ποτάμι, το οποίο φαίνεται αρκετά τρομακτικό όταν οι άνθρωποι κάθονται στο τρένο , αφού η αίσθηση είναι σαν να κινείσαι στον ουρανό.