Το «κόλπο με το κέρμα» για να καίμε λιγότερη βενζίνη
Μία απλή πρακτική που θα σώσει την τσέπη μας
Δημοσίευση 27/3/2023 | 19:30
Με την τιμή της βενζίνης να μη λέει να πέσει σε φυσιολογικά επίπεδα και την ακρίβεια να μαστίζει τα νοικοκυριά, οφείλουμε να βρούμε τρόπους ώστε να καταφέρουμε να κρατήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα χρήματα στο πορτοφόλι μας.
Η βενζίνη αποτελεί αναγκαίο κακό αλλά υπάρχουν κόλπα ώστε να καταφέρουμε να μειώσουμε το κόστος.
Όπως για παράδειγμα το «κόλπο με το κέρμα». Σύμφωνα με την «Daily Mirror», ένας μεγάλος παράγοντας που παίζει ρόλο τόσο στην κατανάλωση καυσίμου όσο και στην ασφάλειά σας στο δρόμο είναι η κατάσταση των ελαστικών του αυτοκινήτου σας. Σε περίπτωση που τα λάστιχα βρίσκονται σε καλή κατάσταση, τότε το όχημα απαιτεί λιγότερη βενζίνη καθώς συναντά λιγότερη αντίσταση και τριβή στο δρόμο. Καθώς τα λάστιχα χάνουν αρκετή πίεση κάθε μήνα (έως και 2 PSI), οι ειδικοί συμφωνούν ότι πρέπει να τα ελέγχουμε τακτικά.
Όπως εξηγεί η «Express», ένας εύκολος τρόπος είναι να χρησιμοποιήσουμε ένα κέρμα ένα κέρμα των πέντε λεπτών του ευρώ. Συγκεκριμένα το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να τοποθετήσουμε το κέρμα μέσα σε μία μεγάλη χάραξη της ρόδας. Πρέπει να κρατάμε προς το μέρος μας την πίσω πλευρά του νομίσματος (αυτή που ονομάζουμε «κορώνα»). Κανονικά, το λάστιχο θα πρέπει να είναι αρκετά βαθύ για να κρύβει μόνο τα αστεράκια που περικυκλώνουν την επιφάνεια του νομίσματος.
Εάν το νόμισμα δεν βυθίζεται καθόλου μέσα στη χάραξη, αυτό σημαίνει ότι η πίεση των λάστιχών σας είναι χαμηλή και καλό θα ήταν να επισκεφτούμε άμεσα ένα βουλκανιζατέρ ή βενζινάδικο. Αντίστοιχα, εάν το νόμισμα βυθίζεται περισσότερο, τότε αυτό σημαίνει πως η πίεση στα λάστιχα είναι μάλλον υπερβολικά υψηλή και θα πρέπει πάλι να μιλήσουμε με κάποιον ειδικό.
Ιδανικά, θα πρέπει να επαναλάβουμε τη διαδικασία 3 φορές, σε 3 διαφορετικές χαράξεις του λάστιχου, ενώ καλό θα ήταν να κάνουμε το πείραμα για πρώτη φορά μόλις έχουμε τοποθετήσει καινούρια λάστιχα στο αυτοκίνητο, σημειώνοντας με έναν μαρκαδόρο το σημείο «βύθισης», έτσι ώστε στο μέλλον να μπορούμε να τα συγκρίνουμε με βάση την ιδανική κατάσταση του δικού μας οχήματος.