Όσο η ακρίβεια αυξάνεται, τόσο περισσότερο οι άνθρωποι εθίζονται στον τζόγο
Η έρευνα έγινε σε περισσότερους από 4.000 ανθρώπους
Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 30/3/2023 | 00:16
Eρευνα που έγινε σε περισσότερους από 4.000 ανθρώπους δείχνει πως το κόστος ζωής ενισχύει τα προβλήματα εθισμού στον τζόγο στο Ηνωμένο Βασίλειο, προειδοποιεί φιλανθρωπική οργάνωση
«Αυτό που εξακολουθούμε να βλέπουμε είναι ότι ένα ποσοστό εκείνων που πλήττονται περισσότερο από την κρίση του κόστους ζωής είναι εκείνοι που στρέφονται στον τζόγο για να απαλύνουν τις οικονομικές τους ανησυχίες», δήλωσε η Anna Hemmings, διευθύνουσα σύμβουλος της GamCare.
Η δημοσκόπηση της YouGov έδειξε ότι το 20% των ανθρώπων που αντιμετώπισαν ζημιές στον τζόγο είχαν δυσκολευτεί να πληρώσουν για τα σουπερμάρκετ, σε σύγκριση με το 11% του ευρύτερου πληθυσμού.
Η έρευνα, βασισμένη σε δημοσκόπηση του YouGov σε περισσότερους από 4.000 ανθρώπους, έρχεται αφότου οι βρετανικές ρυθμιστικές αρχές επέβαλαν πρόστιμο ρεκόρ 19,2 εκατομμυρίων λιρών (23,7 εκατομμυρίων δολαρίων) στον όμιλο στοιχημάτων William Hill επειδή απέτυχε να προστατεύσει τους καταναλωτές και να σταματήσει το ξέπλυμα χρήματος.
«Αυτό που εξακολουθούμε να βλέπουμε είναι ότι ένα ποσοστό εκείνων που πλήττονται περισσότερο από την κρίση του κόστους ζωής είναι εκείνοι που αναζητούν τον τζόγο για να διευκολύνουν τις ανησυχίες τους για τα χρήματα», δήλωσε η Anna Hemmings, διευθύνουσα σύμβουλος της GamCare.
Η έρευνα, που βασίζεται σε δημοσκόπηση της YouGov με δείγμα άνω των 4.000 ανθρώπων, δημοσιοποιείται αφού η βρετανική ρυθμιστική αρχή επέβαλε πρόστιμο ρεκόρ ύψους 19,2 εκατ. λιρών στον όμιλο τυχερών παιχνιδιών επειδή δεν κατάφερε να προστατεύσει τους καταναλωτές και να σταματήσει το ξέπλυμα χρήματος.
Η κυβέρνηση προσπαθεί να αυστηροποιήσει τους κανόνες για τα στοιχήματα τα τελευταία χρόνια, για να αποτρέψει φαινόμενα εθισμού, με το να ορίζει ανώτατο ποσό στοιχήματος στα τερματικά και να απαγορεύει τη χρήση πιστωτικών καρτών για τυχερά παιχνίδια.
Στις εταιρίες της William Hill, η Επιτροπή Στοιχηματισμού εντόπισε πολλές αστοχίες, όπως ανακοίνωσε τη Δευτέρα. Ένας πελάτης, για παράδειγμα, ξόδεψε 23.000 λίρες σε 20 λεπτά χωρίς να γίνει κανένας έλεγχος, ενώ άλλος έχασε 14.900 λίρες σε 70 λεπτά.
Η GamCare ανέφερε ότι ξεκίνησε μια νέα συμβουλευτική υπηρεσία προκειμένου να βοηθήσει όσους αντιμετωπίζουν προβλήματα με τα τυχερά παιχνίδια να βάλουν και πάλι σε σειρά τα οικονομικά τους.