Adidas: Η νέα καμπάνια για «γυναικεία» μαγιό με άνδρες μοντέλα
Αντιδράσεις από τον κόσμο και σχόλια στα social media
Δημοσίευση 18/5/2023 | 15:46
Η Adidas κυκλοφόρησε τη συλλογή Pride 2023, η οποία υποστηρίζει την ένταξη και τη συμμαχία στον αθλητισμό. Η μάρκα έχει ξεκινήσει μια σειρά ρούχων και υποδημάτων για να τιμήσει τον Μήνα Υπερηφάνειας – και συνεργάστηκε με τον Tom Daley για την καμπάνια.
Στο πλαίσιο της εκστρατείας, ο χρυσός Ολυμπιονίκης έχει γράψει ένα γράμμα αγάπης στον αθλητισμό, το οποίο λέει ότι είναι «ένας χώρος για όλους».
«Ανεξάρτητα από τον σeξουαλικό τους προσανατολισμό, την ταυτότητα φύλου, όποια κι αν είναι αυτή. Κάθε αθλητής πρέπει να είναι ελεύθερος να σε αγαπά ενώ αγαπά όποιον θέλει και το πιο σημαντικό, να είναι πιστός σε όποιον κι αν είναι», προσθέτει.
Συνεχίζει στην επιστολή: «Υπάρχει ήδη τόσο μίσος στον κόσμο, λέγοντας τι μπορούν και τι δεν μπορούν να κάνουν οι άνθρωποι σε συγκεκριμένα επίπεδα και σε συγκεκριμένους χώρους. Το γήπεδο, η πισίνα πρέπει να είναι ένας ασφαλής χώρος».
The new Adidas Women’s Swimwear Range modeled by…men 👙🩱 pic.twitter.com/aVatbam0go
— Oli London (@OliLondonTV) May 17, 2023
Βλέποντας τη νέα καμπάνια της εταιρείας, ξέσπασαν οι ομοφοβικές αντιδράσεις των χρηστών στο Twitter.
Η Ρίλει Γκέινς, σταρ της κολύμβησης του NCAA (Εθνικού Κολεγιακού Αθλητικού Συνδέσμου των ΗΠΑ) και ακτιβίστρια για τα δικαιώματα των γυναικών, εξέφρασε την απορία της για την πρωτοβουλία της εταιρείας: «Δεν καταλαβαίνω γιατί οι εταιρείες το κάνουν αυτό οικειοθελώς στον εαυτό τους. Θα μπορούσαν τουλάχιστον να πουν ότι το μαγιό είναι «unisex», αλλά δεν το έκαναν γιατί πρόκειται για τη διαγραφή των γυναικών. Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί δύσκολα το βλέπουμε αυτό να πηγαίνει προς την αντίθετη κατεύθυνση; Τα γυναικεία μαγιό δεν είναι αξεσουάρ με εξόγκωμα στον καβάλο», υποστήριξε σε μήνυμά της στο Twitter.
Μία άλλη χρήστης ήταν πολύ απογοητευμένη από τη σχετική καμπάνια της Adidas: «Έχω στήθος, γοφούς και δεν χρειάζομαι ένα επιπλέον υφασμάτινο σακουλάκι γύρω από την περιοχή των γεννητικών οργάνων μου. Αυτό ακυρώνει τις γυναίκες για αυτό θα κάνω μποϊκοτάζ και στην Adidas και στην Nike. Αρκετά πια», έγραψε στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης.
I have breasts, hips and no need for an extra pouch of fabric around my labia. I guess that means this bathing suit isn’t for me.. or most women.. In which other instance do companies advertise to a demographic of ~1%? Women make up ~50% and we’re struggling lol! Make it make… https://t.co/VYjSSsmUMi
— June 🇨🇦 (@June_Can_Do_It) May 17, 2023