Nέα ταινία της Pixar κυκλοφόρησε και έκανε τα λιγότερα εισιτήρια στην ιστορία της εταιρείας. Τι συνέβη;
Η Pixar προσπαθεί να κερδίσει ξανά το κοινό της
Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 6/7/2023 | 00:07
Χάρη σε ένα πλήθος ακυκλοφόρητων υπερπαραγωγών λόγω του COVID, αυτό το καλοκαίρι επρόκειτο να είναι ένα άνευ προηγουμένου, καθώς μια ταινία φαινομενικά ετοιμαζόταν να κυκλοφορεί κάθε Σαββατοκύριακο. Στο CinemaCon 2023, η φράση "οι ταινίες επέστρεψαν" δεν ήταν πια μια φράση ευχολόγιο. Πραγματικά επρόκειτο να συμβεί.
Η παρουσίαση της Disney ήταν ένα αποκορύφωμα. Μόλις άνοιξαν οι πόρτες στο τεράστιο αμφιθέατρο μέσα στο Caesars, το οποίο είναι επίσης το σπίτι της κατοικίας της Adele, τα μέλη του σήματος έσπευσαν να περάσουν από την ασφάλεια για να αρπάξουν τα γυαλιά 3D και τα καθίσματα με τέτοια μανία που θα μπορούσατε εύκολα να τα παρεξηγήσετε με ένα πλήθος που ετοιμαζόταν να δει τον νικητή Grammy να παίζει. .
Η παρουσίαση, υπό την αιγίδα του εκτελεστικού αντιπροέδρου της θεατρικής διανομής της Disney, Tony Chambers, περιλάμβανε κλεφτές ματιές από το "Indiana Jones and the Dial of Destiny" και τη "The Little Mermaid". Στη συνέχεια ζητήθηκε από το κοινό να φορέσει τα 3D γυαλιά του για να δει τα πρώτα 20 λεπτά της επόμενης κυκλοφορίας της Pixar, "Elemental".
Το μαγευτικό βίντεο παρουσίαζε ένα ζευγάρι φτιαγμένο από φωτιά να φτάνει με βάρκα για να ξεκινήσει μια νέα ζωή στο Element City, μια ποικιλόμορφη μητρόπολη που αποτελείται κυρίως από ανθρώπους ανέμου, νερού και ξηράς. Αμέσως, το ζευγάρι της πυρκαγιάς εκτοπίζεται μέχρι που ανακαλύπτουν ένα ερειπωμένο κτίριο που το μετατρέπουν σε σπίτι τους και σε ένα αυθεντικό κατάστημα πυροσβεστικών τροφίμων. Με τη γέννηση του παιδιού τους, έχουν πλέον κάτι να της παραδώσουν όταν μεγαλώσει.
Το "Elemental" ομως είχε το πρώτο Σαββατοκύριακο του στα σινεμά με κέρδη μόλις 29,6 εκατομμυρίων δολαρίων, το χαμηλότερο από ποτέ για κυκλοφορία της Pixar. Γρήγορα, ειδήμονες της βιομηχανίας είχαν γνώμη - είπαν ότι ο αγαπημένος οίκος κινουμένων σχεδίων βρίσκεται σε μια «άστοχη αποστολή». Ήταν προφανές ότι το μάρκετινγκ της ταινίας ήταν μια «πρόκληση» για το στούντιο, γιατί «τα παιδιά δεν νοιάζονται για ιστορίες αγάπης». Ωστόσο, αρκετές πηγές του κλάδου και ορισμένες εντός της Pixar πιστεύουν ότι η ύφεση στην εταιρεία οφείλεται στην απώλεια του μακροχρόνιου ηγέτη της John Lasseter, ο οποίος είχε τη φήμη πως δεν σταματούσε ποτέ να προσπαθεί για το "τέλειο". Πηγές της Pixar δήλωσαν ότι ο σημερινός CCO του στούντιο, ο σκηνοθέτης του "Soul", Pete Docter, δεν έχει αυτή την έντονη διάθεση για υψηλότερη ποιότητα δουλειάς που είχε ο Lasseter.