Ρεκόρ συνδρομητών σημείωσαν τα Threads ‑ Πόσοι λογαριασμοί δημιουργήθηκαν σε λίγες μόλις ώρες
Η έναρξη της λειτουργίας του Threads έρχεται μόλις τέσσερις μήνες αφότου είχαν κυκλοφορήσει οι πρώτες φήμες
Δημοσίευση 6/7/2023 | 10:33
Δέκα εκατομμύρια χρήστες γράφτηκαν συνδρομητές στην πλατφόρμα Threads, το νέο μέσο κοινωνικής δικτύωσης της Meta, ανταγωνιστικό του Twitter, ανακοίνωσε σήμερα ο επικεφαλής του μητρικού οίκου του Facebook Μαρκ Ζάκερμπεργκ.
«Δέκα εκατομμύρια άνθρωποι γράφτηκαν μέσα σε επτά ώρες», έγραψε ο Ζάκερμπεργκ στον επίσημο λογαριασμό του στο Threads.
Ο Ζάκερμπεργκ έκανε ανάρτηση και στο Twitter, ανεβάζοντας ένα meme του Σπάιντερμαν να αντιπαρατίθεται με έναν Σπάιντερμαν – αστειευόμενος για την αντιπαλότητα του ίδιου με τον Ίλον Μασκ του Twitter, καθώς και μεταξύ των δύο υπηρεσιών.
Οι περιορισμοί του Μασκ
Το Σάββατο, ο κύριος μέτοχος του Twitter, ο Ίλον Μασκ, ανακοίνωσε τη θέσπιση, προσωρινά σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, ενός ορίου στον αριθμό των μηνυμάτων που μπορεί κανείς να συμβουλευτεί ανά λογαριασμό και ανά ημέρα, κάτι που ενόχλησε τους χρήστες και τους διαφημιστές.
«Η χρονική συγκυρία είναι πολύ καλή για τη Meta», σχολίασε ο Τζόναθαν Τάπλιν, συγγραφέας δύο βιβλίων για τους γίγαντες της τεχνολογίας, μεταξύ των οποίων το «The End of Reality» (Το τέλος της πραγματικότητας), που θα κυκλοφορήσει το Σεπτέμβριο. «Υπάρχουν πολλοί που αντιστέκονται με σχεδόν θρησκευτική εμμονή σε ό,τι έχει να κάνει με τον Ίλον Μασκ».
Για τον ίδιο, το Threads αντιπροσωπεύει μια υπαρξιακή απειλή για το Twitter.
Ο άμεσος αντίκτυπος της έναρξης της λειτουργίας του νέου μέσου κοινωνικής δικτύωσης μπορεί εντούτοις να είναι περιορισμένος, εξαιτίας του γεγονότος ότι η Meta επέλεξε να περιμένει πριν προτείνει το Threads στους κατοίκους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η γιγάντια εταιρεία θέλει να πάρει χρόνο για να αποσαφηνίσει τις συνέπειες που μπορεί να έχει για την εταιρεία και τα προϊόντα της ο νέος κανονισμός για τις ψηφιακές αγορές (DMA) που τέθηκε σε ισχύ στις αρχές Μαΐου, σύμφωνα με πηγή που γνωρίζει το σχέδιο.
Ο DMA έχει στόχο να επιβάλει συγκεκριμένους κανόνες στις μεγάλες εταιρείες του Ίντερνετ, κυρίως στη Meta, ώστε να αποφεύγονται πρακτικές που πλήττουν τον ανταγωνισμό.