E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Ο πίνακας που... έκρυβε μυστικά: Το πριν και το μετά

Ένα οικογενειακό πορτρέτο τροποποιήθηκε για να καλύψει έναν σκλάβο έφηβο που πόζαρε μαζί με τα παιδιά της οικογένειας

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 1/9/2023 | 12:52

Ο πίνακας που... έκρυβε μυστικά: Το πριν και το μετά
collage

Ένα οικογενειακό πορτρέτο του 19ου αιώνα που τροποποιήθηκε για να καλύψει έναν σκλάβο έφηβο έχει αποκατασταθεί στην αρχική του έκδοση.

Ο πίνακας, αρχικά χαραγμένος σε καμβά, πρόκειται τώρα να κρεμαστεί στο Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης ύστερα από μισό αιώνα στις αποθήκες!

Το έργο του Jacques Guillaume Lucien Amans που αποδίδεται από το 1837, με τίτλο «Bélizaire and the Frey Children», απεικονίζει τα τρία παιδιά του πλούσιου τραπεζίτη της γαλλικής συνοικίας της Νέας Ορλεάνης Frederick Frey μαζί με τον 15χρονο Bélizaire, τον οποίο η οικογένεια φέρεται να αγόρασε για σκλάβο.

«Το πορτρέτο του Frey δείχνει μια εκπληκτική οικειότητα μεταξύ των τεσσάρων παιδιών, υποδηλώνοντας ότι ο Bélizaire ήταν ένα πολύτιμο μέλος του νοικοκυριού, παρά το καθεστώς του ως σκλάβου», σύμφωνα με το ArtNet.

«Αλλά κάποια στιγμή γύρω στις αρχές του αιώνα, κάποιος ζωγράφισε πάνω από τον Bélizaire, όχι μόνο σβήνοντάς τον από την ιστορία της οικογένειας Frey, αλλά κρύβοντας ένα σπάνιο παράδειγμα από την εποχή ενός ρεαλιστικού πορτρέτου ενός σκλαβωμένου ανθρώπου.

Το αλλοιωμένο πορτρέτο διατηρήθηκε από την οικογένεια Frey για πάνω από έναν αιώνα. Το 1972, ένας απόγονος της οικογένειας, η Coralie D'Aunoy Frey, δώρισε τον πίνακα στο Μουσείο Τέχνης της Νέας Ορλεάνης και φέρεται να εξήγησε ότι ο Bélizaire διαγράφηκε.

«Ωστόσο, το ίδρυμα επέλεξε να μην κάνει τίποτα με αυτές τις πληροφορίες», ανέφερε το πρακτορείο. «Ο πίνακας παρέμεινε στην αποθήκη του μουσείου μέχρι το 2005, όταν αποκλείστηκε σε δημοπρασία, πουλώντας για 7.200 δολάρια στον οίκο Christie’s Νέα Υόρκη».

Στη συνέχεια, ο διευθυντής του μουσείου εκλογίκευσε την απόφαση επειδή, σύμφωνα με τον ίδιο, το έργο «δεν ήταν προς έκθεση» και ότι ούτε ο καλλιτέχνης ούτε τα παιδιά ήταν γνωστοί εκείνη την εποχή, ανέφεραν οι New York Times. Η αποκατάσταση του πίνακα ξεκίνησε κατά την αλλαγή των χεριών το 2005, όταν πουλήθηκε σε έναν συλλέκτη στη Βιρτζίνια. Πουλήθηκε τελικά στο Baton Rouge της Λουιζιάνα, στον συλλέκτη έργων τέχνης Jeremy K. Simien για μια άγνωστη τιμή το 2021. Υπό την ιδιοκτησία του το πορτρέτο επανήλθε πλήρως στην αρχική του σύλληψη.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τα σπίτια που στέκονται στο χείλος του γκρεμού, καταρρέουν μέρα με τη μέρα

Stories 22.12.2024
Αν και τα συγκεκριμένα σπίτια στέκουν για χρόνια κυριολεκτικά στο χείλος του γκρεμού, οι πρόσφατες βροχοπτώσεις και οι κλιματικές αλλαγές έχουν επιδεινώσει δραματικά την κατάσταση.

Περίεργα εορταστικά έθιμα από όλη την Ελλάδα

Stories 22.12.2024
Τα Χριστούγεννα με άρωμα παράδοσης και… εκπλήξεις

Τι είναι το οικολογικό χρήμα ‑ Το κοινωνικοοικονομικό «πείραμα» στη Γαλλία

Νέα Εποχή 22.12.2024
Τι είναι τα τοπικά εναλλακτικά νομίσματα

Τι είναι το γυναικείο κίνημα 4B και πώς επηρεάζει το σeξ και τις σχέσεις των δυο φύλων

Νέα Εποχή 22.12.2024
Τα τέσσερα «όχι» - και τι σχέση έχει αυτό το κίνημα με τη νίκη του Donald Trump

Περίεργα επαγγέλματα που όμως πληρώνονται πολύ καλά

Stories 22.12.2024
Όχι, δεν είναι ο χειριστής αυτόματης τέντας!

Πολιτικοί, τραγουδιστές, ηθοποιοί: 7 διάσημοι που έπαιξαν σε διαφημιστικά

TV Σειρές 22.12.2024
Ένα μικρό αφιέρωμα σε διαφημίσεις που δεν ξεχάσαμε ποτέ

Τι συμβαίνει με τα μυστήρια drones στο Νιου Τζέρσεϊ

Νέα Εποχή Χτες
Από που έρχονται και τι ψάχνουν

Πώς είναι η ζωή για μια Ελληνίδα μαμά στο εξωτερικό


ΡΕΠΟΡΤΑΖ Stories Χτες
Χαρές, δυσκολίες και προσαρμογή σε μια νέα πραγματικότητα

Gen Z: Οι άγραφοι κανόνες που οι εργαζόμενοι δεν ακολουθούν

Νέα Εποχή Χτες
Οι παλιότερες γενιές σίγουρα μελαγχολούν...

Η κόντρα Ντόναλντ Τραμπ και Αντι Γουόρχολ για ένα πίνακα

Stories Χτες
Η συνεργασία που ναυάγησε και έφερε «φέσια»

Ποιοι celebrities εχουν στο σπίτι τους ακριβά έργα τέχνης

Stories Χτες
Αυτοί οι διάσημοι δεν βλέπουν την τέχνη μόνο ως διακόσμηση, αλλά και ως επένδυση