Το ταμπλό του αυτοκινήτου σας περιέχει πολλές πληροφορίες, αλλά το μόνο πράγμα στο οποίο οι άνθρωποι τείνουν να δίνουν τη μεγαλύτερη προσοχή είναι ο δείκτης καυσίμου. Αν είναι γεμάτο δεν έχετε καμία ανησυχία. Αν είναι μέχρι τη μέση, τότε πάλι δεν πρέπει να ανησυχείτε γιατί μπορείτε να κάνετε σχεδόν τα πάντα, εκτός από το να πάτε εκδρομή κάπου μακριά.
Με τις ασχολίες βέβαια, μπορεί κάποιες φορές να μην προσέξετε ότι αδειάζει. Αν φτάσει το E που σημαίνει Empty, δεν πρόκειται εκείνη τη στιγμή να σταματήσει να κινείται. Παρολ’ αυτά φοβάστε ότι αυτό μπορεί να γίνει από στιγμή σε στιγμή και αναρωτιέστε πόσο θα σπρώξετε. Πόσο λοιπόν οδήγημα έχετε ακόμα αν ανάψει το λαμπάκι της βενζίνης;
Δεν υπάρχει μια απάντηση αν και θα εξυπηρετούσε. Το να μπορέσετε να διασχίσετε τους δρόμους με σχεδόν άδειο ντεπόζιτο για λίγο εξαρτάται από τη μάρκα και το μοντέλο του αυτοκινήτου σας, την απόδοση καυσίμου και την ταχύτητά σας. Ένας χαλαρός γενικός κανόνας λέει ότι το λαμπάκι θα ανάψει όταν έχετε 10% με 15% καύσιμα στο ντεπόζιτο. Αυτό σημαίνει ότι έχετε πάνω κάτω 15 λίτρα και αυτά φτάνουν για 30 με 50 περίπου χιλιόμετρα ή για 80 σε μεγαλύτερα οχήματα.
Αλλά καλύτερα να μην το αγνοείτε. Η οδήγηση με λίγα καύσιμα μπορεί δυνητικά να βλάψει την αντλία καυσίμου, η οποία ζεσταίνεται περισσότερο σε αυτή την περίπτωση. Επίσης σε αυτή την περίπτωση μπορεί να μετακινούνται κάποια υπολείμματα στο φίλτρο καύσιμου. Όλος αυτός ο κίνδυνος αυξάνεται όσο πιο συχνά οδηγείτε με σχεδόν άδειο ρεζερβουάρ. Στη χειρότερη περίπτωση μπορείτε να ακινητοποιήσετε ή να καταστρέψετε τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας.
Δεν είναι επίσης καλό να αγνοήσετε το λαμπάκι αν σκοπεύετε να αφήσετε το αυτοκίνητο αδρανές για ημέρες. Όταν αφήνετε παρκαρισμένο το αυτοκίνητο είναι καλύτερο να το κάνετε με γεμάτο ντεπόζιτο. Γιατί αυτό καθιστά δυσκολότερη τη συσσώρευση υγρασίας στο ρεζερβουάρ, η οποία μπορεί να βλάψει το σύστημα ψεκασμού καυσίμου του οχήματός σας. Οπότε το συμπέρασμα είναι να το γεμίσετε όσο πιο γρήγορα μπορείτε.