E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Eίμαστε εθισμένοι στα φτηνά πράγματα;

Γιατί ψωνίζουμε τόσο πολύ από κινέζικες εταιρείες

Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 19/12/2023 | 00:05

Eίμαστε εθισμένοι στα φτηνά πράγματα;
Φωτογραφία από cottonbro studio

Τα φτηνά e-shop από την άλλη μεριά του πλανήτη έχουν φανατικό κοινό. Κοινό που δεν μικραίνει αλλά αυξάνεται!

Το Temu κέρδισε σημαντική προσοχή αφού έκανε το διαφημιστικό του ντεμπούτο κατά τη διάρκεια του Super Bowl με ένα σλόγκαν που τραβούσε την προσοχή «Ψωνίστε σαν δισεκατομμυριούχος». Η κορυφαία κατάταξή του στο κατάστημα εφαρμογών iOS των ΗΠΑ, μαζί με τη δημοτικότητά του σε άλλες περιοχές, επιβεβαίωσε επίσης τη ευρεία απήχησή του στους καταναλωτές.

Η μετεωρική άνοδος και η ευρεία δημοτικότητα του Temu έχουν κάνει συγκρίσεις με το Shein, έναν άλλο δημοφιλή ιστότοπο αγορών που πολλοί καταναλωτές γνωρίζουν.

Το να ψωνίζεις από τέτοια e-shop έχει κάνει την εμπειρία των αγορών σε ένα είδος κυνηγιού θησαυρού. Ξεθάβεις κάτι καλό σε καλή τιμή. Τα ψώνια είναι το παιχνίδι.

Αυτό είναι που προσέλκυσε τους Αμερικανούς καταναλωτές – και όλο τον πλανήτη, αυτή η πείνα μας να συνεχίσουμε να αγοράζουμε φθηνά πράγματα που πιθανώς δεν χρειαζόμαστε.

Είναι αυτό που οδηγεί τόσο μεγάλο μέρος της σύγχρονης οικονομίας μας, και σίγουρα τόσο μεγάλο μέρος των διαδικτυακών αγορών. Οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το Shein ή το Temu προσφέρουν μια κατά προσέγγιση αφθονία, ενώ συγκαλύπτουν το κόστος δημιουργίας κάτι τόσο φθηνού - τους εκμεταλλευόμενους εργάτες, την περιβαλλοντική ρύπανση - σαν τα αντικείμενα να φαίνονται από τον αέρα.

Το αν η δημοτικότητα τους θα διαρκέσει για χρόνια ακόμα, είναι άγνωστο. Το Wish, ο διαδικτυακός πωλητής λιανικής απευθείας από την Κίνα, παρόμοιος με το Temu, είχε πολλούς φανατικούς, αλλά σύντομα υπήρξαν καταγγελίες για ελαττωματικά προϊόντα, παραπλανητικές φωτογραφίες, πλαστά αντικείμενα και πολλά άλλα. Αυτήν τη στιγμή προσπαθεί να επιδιορθώσει αυτή τη φήμη, αλλά η τρέχουσα μονοψήφια τιμή της μετοχής της είναι ένα κομμάτι από αυτό που ήταν κατά τη διάρκεια της ακμής της στις αρχές του 2021, όταν ξεπέρασε τα 900 δολάρια.

Η επιτυχία ή η αποτυχία των e-shops βασίζεται αρχικά στην ικανότητά τους να εστιάζουν στην συνέπεια - να μη περιμένεις ένα μήνα για ένα κασκόλ "που κάπου χάθηκε"...

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τι σκεφτόταν η Lily Phillips, το μοντέλο του Only Fans που κοιμήθηκε με 1000 άντρες;

Πρόσωπα 15.01.2025
Τι μπορεί να συμβαίνει στο μυαλό της;

Το καλλυντικό που τύφλωσε εκατοντάδες γυναίκες πριν γίνει απαραίτητο

Stories 15.01.2025
Η σκοτεινή ιστορία του Lash Lure και πώς οδήγησε στη ρύθμιση της βιομηχανίας καλλυντικών

Το διαμάντι αμύθητης αξίας που σκοτώνει όποιον το αποκτά

Stories 15.01.2025
Η μυστηριώδης κατάρα του Hope Diamond που στοιχειώνει αιώνες ιστορίας

Στέφανος Τζίμας: Το παιδί ‑ θαύμα του ΠΑΟΚ που καλοβλέπει η Λίβερπουλ

Αθλητισμός 15.01.2025
Στα 19 του έχει μπει στα ευρωπαϊκά ρανταρ

5 πράγματα που ίσως δεν ήξερες για τον Στέλιο Καζαντζίδη

Πρόσωπα 15.01.2025
Ο δικός μας Στέλιος, και ιστορίες που ίσως δεν γνωρίζεις

Οliviero Toscani: Πέθανε ο εμβληματικός φωτογράφος – Η Benetton, η μαφία, το Aids

Πρόσωπα Χτες
Ποιος ήταν ο φωτογράφος πίσω από τις σοκαριστικές διαφημίσεις της Benetton που πέθανε σε ηλικία 82 ετών

Τι έτρωγαν καθημερινά οι Αρχαίοι Έλληνες;

Ιστορικά Χτες
Πώς η λιτότητα κυριαρχούσε στην κουζίνα της αρχαιότητας

Η χώρα όπου οι γυναίκες εξαφανίζονται και κανείς δεν λογοδοτεί

Stories Χτες
Όσο το κράτος συνεχίζει να αδιαφορεί, οι οικογένειες των θυμάτων και οι φεμινιστικές οργανώσεις θα συνεχίσουν να αγωνίζονται

Η αλήθεια που δεν θέλουμε να μάθουμε, πίσω από τα φτηνά ρούχα που αγοράζουμε

Stories Χτες
Η στρατηγική της χαμηλής τιμής: Πώς οι τιμές μένουν τόσο χαμηλές ενώ υπάρχει ακρίβεια;

Το ΑΙ είναι εδώ: Το πρώτο περιοδικό τεχνητής νοημοσύνης αποκαλύπτει το μέλλον της τέχνης

Νέα Εποχή Προχτές
Οι δημιουργοί έχουν πλέον έναν νέο τρόπο να προβάλλουν τα ψηφιακά, έργα τους: την έντυπη έκδοση...