Γιατί η Gen Z σιχαίνεται να στέλνει e‑mails;
Eρευνα έδειξε ότι το 57% είπε ότι δε θα ολοκληρώσει την ανάγνωση ενός email
Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 20/12/2023 | 00:19
Οι εργαζόμενοι της Gen Z έχουν κατηγορηθεί ότι προσπάθησαν να αλλάξουν τα πάντα, από τους κώδικες ενδυμασίας γραφείου σε εργασία πέραν του βαθμού αμοιβής τους, αλλά και άλλα.
Οι OnePoll και Slack ερεύνησαν 8.000 υπαλλήλους μικρών επιχειρήσεων στις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ηνωμένο Βασίλειο σχετικά με τις προτιμήσεις επικοινωνίας γραφείου τους, και είναι σαφές ότι είμαστε έτοιμοι για αλλαγή.
Το 50% των εργαζομένων, όπως αποδεικνύεται, θα προτιμούσε να σταματήσει εντελώς η εταιρεία τους να στέλνει email, αντικαθιστώντας άλλες μορφές επικοινωνίας όπως το Microsoft Teams ή το Slack!
Το 57% των ερωτηθέντων είπε, πως το να στέλνεις email ήταν μια «ασήμαντη εργασία» που τους επιβράδυνε από το να κάνουν την πραγματική τους δουλειά.
Ο μέσος εργαζόμενος που ρωτήθηκε ξόδεψε περισσότερο από μια ολόκληρη εργάσιμη ημέρα την εβδομάδα συντάσσοντας μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αλλά παραπονέθηκε ότι λίγοι παραλήπτες τα διάβασαν πραγματικά.
Η έρευνα έδειξε ότι το 57% είπε ότι δε θα ολοκληρώσει την ανάγνωση ενός email όταν... είναι «πολύ μεγάλο» ή έχει πάνω από 8 ή περισσότερες προτάσεις.
Και μάλιστα απλώς αγνοούν ή διαγράφουν ένα email, ανάλογα με τη γραμμή θέματος.
Οι haters... των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ανέφεραν απογοήτευση για τα email που δεν απαντώνται, τα οποία απευθύνονται με λάθος όνομα και πρέπει να απαντούν ξανά στις ίδιες ερωτήσεις, καθώς χάνονται πληροφορίες.
Αυτά μπορεί να φαίνονται σαν φυσιολογικά παράπονα στο χώρο εργασίας σε μερικούς, αλλά η αναποτελεσματικότητα του email είναι συχνά απαράδεκτη για τους νεότερους εργαζόμενους.
«Πολλές από τις καριέρες του Gen Zer ξεκίνησαν σε έναν εικονικό κόσμο, όπου όλοι ήταν πάντα 'διαθέσιμοι', ακόμη και στο σπίτι. Ως εκ τούτου, πολλοί Gen Zers εξαρτώνται από την εργασία σε ένα περιβάλλον όπου μπορεί κανείς να επικοινωνήσει με οποιονδήποτε ανά πάσα στιγμή, και οι απαντήσεις αναμένονται πιο γρήγορα», η 26χρονη δημιουργός περιεχομένου και σύμβουλος start-up Natalie Marshall, γνωστή και ως Corporate Natalie, εξήγησε στο The Post.
Οι περισσότεροι άνθρωποι ωστόσο είναι ολοένα και πιο συνηθισμένοι στην αμεσότητα και την ευκολία των άμεσων μηνυμάτων - σε σύγκριση με το χρονο που χρειαζεται καποιος να γραψει ενα email.
Ο Farhad Divecha, ο 40χρονος ιδιοκτήτης και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας μάρκετινγκ AccuraCast, είπε στον Guardian, ακόμη και ο ίδιος «σπάνια» απευθύνεται σε email αν κάτι απαιτεί ταχύτητα.«Μπορεί να στείλω ένα email με λεπτομέρειες, αλλά τα τελευταία τρία με πέντε χρόνια έμαθα ότι το email δεν είναι αρκετά καλό αν θέλετε να γίνει κάτι γρήγορα».
Ενώ πολλοί είναι έτοιμοι να σταματήσουν να βασίζονται στα email ως την κύρια πηγή επικοινωνίας για την εργασία τους, ορισμένοι σημειώνουν ότι η μετάβαση στην ανταλλαγή άμεσων μηνυμάτων μπορεί να κάνει πιο δύσκολη την απομάκρυνση από την εργασία και τη διαχείριση μιας υγιούς ισορροπίας μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. To oποίο όσοι δουλεύουν σε γραφείο ξέρουν πως ειναι δυσκολο!