Πώς μια 12χρονη έφτιαξε με 2.000 δολάρια μια πετυχημένη επιχείρηση στην Amazon
Τώρα, 5 χρόνια αργότερα κερδίζει 34.000 δολάρια το μήνα
Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ Δημοσίευση 11/1/2024 | 00:29
Να πώς έφτιαξε μια δουλειά τόσο επιτυχημένη που σκέφτεται να καθυστερήσει το κολέγιο για να επικεντρωθεί στην επιχείρησή της.
Σε ηλικία 12 ετών, η Bella Lin είχε ένα πρόβλημα. Τα πειραματόζωα της εξαφανίζονταν. Εκείνες τις μέρες, η Lin άφηνε τα τρία πειραματόζωα της να περιφέρονται στην περιφραγμένη πίσω αυλή των γονιών της λίγο έξω από το Σαν Φρανσίσκο. Ήταν καλύτερο από την εναλλακτική, σκέφτηκε: Τα χοιρίδια της υπέφεραν στο «φραγμένο σαν φυλακή» κλουβί τους, λέει στο CNBC Make It η Lin, τώρα 17 ετών.
Υπέθεσε ότι ο πρώτος, ο Snoopy, είχε δραπετεύσει και συνέχισε να αφήνει τα ινδικά χοιρίδια της έξω - μέχρι που ο πατέρας της είδε έναν αετό να φεύγει μαζί με έναν άλλον, θυμάται. Αποφασισμένη να κρατήσει τα κατοικίδια μακριά από τα παραδοσιακά κλουβιά, άρχισε να σχεδιάζει πρωτότυπα.
Η Lin μαθήτρια στο Khan Lab School στο Mountain View της Καλιφόρνια, εφτιαξε πολλες πειραματικές κατασκευές και δοκίμασε πολλά μοντέλα και επένδυσε περίπου 2.000 δολάρια από τις αποταμιεύσεις της για να λανσάρει το GuineaLoft στο Amazon τον Νοέμβριο του 2022.
Πούλησε σχεδόν 11.000 κλουβιά και απέφερε περισσότερα από 410.000 $ πέρυσι - περίπου 34.000 $ το μήνα, κατά μέσο όρο - σύμφωνα με έγγραφα που εξετάστηκαν από το Make It.
Εκτός από ένα πλήρες ακαδημαϊκό φόρτο μαθημάτων, εξωσχολικές και αιτήσεις κολεγίων, η Lin εργάζεται περίπου 20 ώρες την εβδομάδα στο GuineaLoft, λέει.
Η Lin αναδιοργάνωσε το πρόγραμμά της, ώστε να μπορεί να κάνει τα μαθήματά της μεταξύ των περιόδων στο σχολείο. Έμεινε μέχρι αργά για να ερευνήσει και να δοκιμάσει ουσιαστικά προϊόντα με την εξαμελή ομάδα της στην Κίνα - έναν επικεφαλής κατασκευαστή που εργάζεται στο εργοστάσιο και πέντε εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης.
Αυτά τα έξι άτομα προμηθεύονται, κατασκευάζουν, συσκευάζουν και φωτογραφίζουν τα προϊόντα, λέει η Lin. Εκεινη διαχειρίζεται το σχεδιασμό προϊόντων, την τιμολόγηση, το μάρκετινγκ της GuineaLoft ! Τα πρώιμα γυάλινα, ανοιχτά περιβλήματά της επέτρεπαν περισσότερη ορατότητα και κινητικότητα και διέθεταν κάτω μέρος δύο επιπέδων.Το γυαλι ομως ήταν πολύ ακριβό για αποστολή.
Τελικά, η εταιρεία χρησιμοποίησε ακρυλικό αντί για γυαλί και κατασκεύασε αντικαταστάσιμο πάτο από βιοδιασπώμενο, επικαλυμμένο με κερί χαρτί για να είναι ελαφρύ και να αντικαθίσταται εύκολα.