Αδιανόητες εικόνες στον αέρα της Καινούργιου – Εξερράγη ο Τατσόπουλος: «Δεν μπορούμε να λέμε όποια μαλ…α θέλουμε!»
Σκηνικό ιδιαίτερης έντασης προκλήθηκε στον αέρα της εκπομπής
Δημοσίευση 27/5/2024 | 12:09
"Προσβάλλεις τη νοημοσύνη των ανθρώπων το 2024! Φεύγω! Δεν χρειάζεται να με "πάρετε"! Αρκετά με την παράνοια!".
Σκηνικό ιδιαίτερης έντασης προκλήθηκε στον αέρα της εκπομπής Super Κατερίνα, όταν ο Πέτρος Τατσόπουλος και ο Ανδρέας Καραγιάννης ήρθαν σε έντονη αντιπαράθεση, με αφορμή το θέμα με το σκήνωμα του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου. Οι τόνοι ανέβηκαν όταν ο γνωστός συγγραφέας καυτηρίασε τη στάση της Εκκλησίας σχετικά με τα θαύματα, κατηγορώντας τη για εμπορευματοποίηση της θρησκείας σε βάρος των πιστών.
«Βγάζουν κατά καιρούς κεφάλια και δεκαπέντε χέρια και πόδια από διάφορους Αγίους! Τι να εξηγήσω; Ανδρέα Καραγιάννη, είσαι κι εσύ μέρος αυτής της απάτης! Διακινεί και ζει από αυτά τα πράγματα. Μα για ένα λείψανο μιλάμε τώρα;», σχολίασε αρχικά ο Πέτρος Τατσόπουλος.
«Ο κύριος Καραγιάννης έχει κάνει χειρότερα πράγματα από αυτό! Θα τις απαντήσεις όταν τις πω καθαρά και όχι ως αιχμές;», τόνισε ο συγγραφέας εμφανώς ενοχλημένος.
«Θα με αφήσεις, βρε Κατερίνα, να πω αυτά που θέλω; Αν δεν θέλεις να με ακούσεις, μη με καλείς στην εκπομπή!», παρατήρησε έξαλλος ο Πέτρος Τατσόπουλος, όταν η παρουσιάστρια του ζήτησε να αφήσει τον συνομιλητή του να τοποθετηθεί.
«Επειδή είμαστε σε μία «ορθόδοξη» χώρα, δεν μπορούμε να λέμε όποια μ…λακία θέλουμε! Είμαστε σε μία ευρωπαϊκή χώρα και όχι στη Ζιμπάμπουε! Προσβάλλεις τη νοημοσύνη των ανθρώπων το 2024! Φεύγω! Δεν χρειάζεται να με «πάρετε»! Αρκετά με την παράνοια!», ξέσπασε στη συνέχεια ο Πέτρος Τατσόπουλος, αποχωρώντας από το πλατό σε πρωτοφανή κατάσταση.
«Τους καθοδηγείτε με αυτές τις απάτες! Αυτός ο απατεώνας ζει από αυτές τις απάτες! Που θα μου πει ότι τον προκαλώ κιόλας, ο ηλίθιος!», συνέχισε ο Πέτρος Τατσόπουλος στο ίδιο ύφος.
«Είναι βαριές κατηγορίες! Ανδρέα, σε ευχαριστώ για την ψυχραιμία. Πρέπει να πάω σε διαφημίσεις αμέσως, δωσ’ τες!», είπε η Κατερίνα Καινούργιου, θέλοντας να δώσει τέλος στο πρωτοφανές σκηνικό έντασης.