E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Αλιμος: Σoκάρει η κατάθεση της 14χρονης μαθήτριας για τον 52χρονο καθηγητή

«Θέλαμε να προχωρήσουμε αλλά μας χώρισε η αστυνομία»

Δημοσίευση 30/1/2025 | 11:17

Αλιμος: Σoκάρει η κατάθεση της 14χρονης μαθήτριας για τον 52χρονο καθηγητή

Από την κατάθεση προκύπτει η ανατριχιαστική παραδοχή ότι το παιδί, είχε προετοιμαστεί να ολοκληρώσει αυτή την ανάρμοστη ηθικά και ποινικά σχέση, με τον καθηγητή της, όμως δεν πρόλαβε γιατί τον «τσάκωσε» η Αστυνομία.

Όλο το χρονικό της αρρωστημένης σχέσης του 52χρονου καθηγητή του Γυμνασίου στον Άλιμο, που προφυλακίστηκε για την αποπλάνηση της 14χρονης μαθήτριας του, περιγράφεται μέσα από την κατάθεση της μικρής.

Το κοριτσάκι, που για μήνες είχε πέσει στα διεστραμμένα του νύχια και λειτουργούσε υπό το καθεστώς της απόλυτης χειραγώγησης από τον μεσήλικα καθηγητή στο σχολείο του Αλίμου, ξεδιπλώνει αναλυτικά αυτη την αρρωστημένη ιστορία με κεντρικό πρόσωπο τον ανώμαλο καθηγητή, περιγράφει πως ήρθαν πιο κοντά, τις τηλεφωνικές επαφές με το «πρόστυχο» περιεχόμενο, τις κρυφές συναντήσεις στο αυτοκίνητο του και μάλιστα παρουσία φίλων της, ενώ είναι ανατριχιαστική η παραδοχή ότι το παιδί, είχε προετοιμαστεί να ολοκληρώσει αυτή την ανάρμοστη ηθικά και ποινικά σχέση, με τον καθηγητή της, όμως δεν πρόλαβε γιατί τον «τσάκωσε» η Αστυνομία.

Η αρχή: «Μιλούσαμε για εξωγηινους!»

Στις πρώτες σελίδες της πολύωρης κατάθεσης, που έδωσε η ανήλικη μαθήτρια το μεσημέρι της 7ης Ιανουαρίου, στην παιδοψυχολόγο της ΕΛ.ΑΣ, ξεκινησε να περιγράφει την αρχή της διαστροφικής αυτής «σχέσης» με τον άνθρωπο που τους χωρίζουν 38 ολόκληρα χρόνια!:

«Εγώ πηγαίνω στο Γυμνάσιο, στην Γ’ Γυμνασίου και έχουμε και έναν καθηγητή εκεί, ο όποιος ήταν πολύ φιλικός. Γενικά, έχει χιούμορ και τον συμπαθούσε πολύ και η παρέα μου. Κάθε μέρα καθόμασταν μαζί του στο διάλειμμα και κάναμε πλάκα και περνούσαμε πολύ ωραία. Τον συμπαθούσαμε όλοι και μια μέρα μια φίλη μου, του έστειλε ένα μήνυμα ως πλάκα όπως αυτές που κάναμε στο σχολείο και μετά το έκανα και εγώ για πλάκα, εφόσον το είχε κανει πρωτα και εκείνη και μετά από το δικό μου μήνυμα, αρχίσαμε να μιλάμε στο instagram και μιλάγαμε πολύ. Μιλούσαμε κάθε μέρα πολλές ώρες και είχαμε έρθει πολύ κοντά και μετά κάναμε παρέα και στο σχολείο και γενικά ήμασταν πάρα πολύ κοντά. Αρχικά μιλάγαμε πιο φιλικά για πολλή ώρα επειδή τον είχα συμπαθήσει ως άνθρωπο και τον είχα αγαπήσει και απ’ την αρχή μπορώ να πω γιατί μιλάγαμε για ωραία θέματα, καταλαβαινόμασταν και όλα αυτά. Μετά το πράγμα εγινε λίγο πιο τρυφερό μέχρι που καταλάβαμε ότι δεν ήταν και πολύ φιλικό και ήταν ερωτικό και μετά αρχίσαμε να μιλάμε ερωτικά και αυτά τα ειδε η Αστυνομία στα κομπιούτερ και τώρα τον κατηγορούν για αποπλάνηση και τον έχουνε πάρει δυστυχώς και είμαι πολύ χάλια γιατί πραγματικά ένιωσα ότι δεν ήταν αποπλάνηση, ότι με αγαπούσε και τον αγαπούσα και εγώ πάρα πολύ. Αρχικά μιλάγαμε πολύ και λέγαμε ο,τι να’ναι για πλάκα. Έκανα κάτι πλάκες για εξωγήινους και του τα ‘λεγα κι αυτουνού και γελάγαμε και του έστελνα ξέρω ‘γω τις βλακείες που κάνουμε με τις φίλες μου έξω απ’ το σπίτι που φωνάζαμε μες στους δρόμους, κάτι τέτοια κάναμε και του τα έστελνα επειδή γενικά ήμασταν πολύ κοντά και ήξερα ότι θα γελάσει. Και μετά, μέσα από όλα αυτά αρχίσαμε να μιλάμε και σαν άνθρωποι και πως να το πω ήρθαμε πιο κοντά μετά»

Ερώτηση: Τι εννοείς ήρθατε πιο κοντά;

Απόκριση: «Πήγαμε και ερωτικά [….]. Όπως μιλάγαμε πολύ φιλικά, επειδή ήμασταν πολύ κοντά, άρχισε να γίνεται ας πούμε πιο τρυφερό. Για αρχή στέλναμε καρδούλες, φιλάκια και τέτοια και οι δυο μας και μετά εφόσον καταλάβαμε ότι λίγο-λίγο συνέχιζε, ερωτικά και δεν ήταν πλέον φιλικό, προσπαθήσαμε λίγο να το ελέγξουμε και είπαμε να περιμένουμε, αλλά μιλάγαμε πολλές ώρες».

Ερώτηση: Αυτό ποιος το είπε;

Απόκριση: «Εγώ και ειχε συμφωνήσει. Αλλά…».

Ερώτηση: Τι σε έκανε να το πεις αυτό;

Απόκριση: «Λοιπόν, εγώ τον ήθελα αρκετό καιρό αλλά ένιωθα τύψεις για τους γονείς μου επειδή δεν τον ήθελαν, δεν τον ήθελαν και γι’ αυτό, δεν ήθελα να έχω προβλήματα σπίτι, αλλά εγώ ήθελα»

Ερώτηση: Και του είπες γι’ αυτό το λόγο να περιμένει λίγο.

Απόκριση: «Ναι».

Ερώτηση: Και εκείνος συμφώνησε.

Απόκριση: «Ναι αλλά επειδή γενικά δεν είχαμε σταματήσει να μιλάμε και από οτι φάνηκε,είχαμε μεγάλη προοπτική, να γίνει κάτι ερωτικό μεταξύ μας και μιλάγαμε όλη την ώρα, μας ξέφευγαν κάποια πράγματα και μετά μου είχε πει κι εκείνος συγνώμη και ότι απλά με θέλει πολύ και δεν μπορεί να το ελέγξει και τελικά, το γυρίσαμε τελείως στο ερωτικό γι’ αυτό και έγιναν όλα αυτά που έγιναν»

Ερώτηση: Για να το βάλουμε σε ένα χρονικό ορίζοντα, τον Σεπτέμβριο άνοιξαν τα σχολεία, εσείς ξεκινήσατε να μιλάτε από πότε;

Απόκριση: «Σχετικά γρήγορα έγινε, νομίζω Οκτώβρη αρχίσαμε να μιλάμε, τέλη Οκτωβρίου».

Ερώτηση: Αυτό το κάτι παραπάνω από φιλικό πότε άρχισε να βγαίνει στην επιφάνεια;

Απόκριση: «Αρχές Δεκεμβρίου; Τέλη Νοεμβρίου; Εκεί αρχές Νοεμβρίου».

Ερώτηση: Δηλαδή περίπου ενάμιση μήνα είχατε φιλική επικοινωνία;

Απόκριση: «Ναι».

Emoji καρδούλες, αγκαλίτσες – «Εγώ ήξερα ότι απο τα 15 είναι νόμιμο να έχεις σχέση με ανήλικα, εκείνος μου ειπε οτι η σ e ξ ο υ α λ ι κ η επαφή ειναι νόμιμη απο τα 16»

Συνεχίζοντας την περιγραφή της η 14χρονη μαθήτρια γίνεται όλο και πιο αποκαλυπτική.

Ερώτηση: Η ερωτική;

Απόκριση: «Όπως σας είπα, αρχικά ήταν πιο τρυφερό, άλλο που τελευταία μιλούσαμε τελείως ερωτικά. Βάζαμε καρδούλες και φιλάκια, εκείνος πρώτος και μετά τα έκανα και εγώ γιατί τον ήθελα κιόλας καταβάθος, τον αγαπούσα τον άνθρωπο γιατί να μην τα βάλω αυτά;».

Ερώτηση: Και όταν λες μετά έγινε καθαρά ερωτικό θες να με βοηθήσεις λίγο να καταλάβω τι εννοείς;

Απόκριση: «Έβαζε καρδούλες, λέγαμε συχνά τη λέξη «αγκαλίτσα» του έλεγα εγώ ότι «θα ήθελα πολύ να σε πάρω αγκαλιά, όπως είμαστε αλλά δε γίνεται» και γενικά μιλάγαμε πολύ έτσι, μέχρι που μετά πήγε πιο πολύ μετά από αυτό. Βασικά, όταν τα λέγαμε αυτά, είχαμε δεχθεί ότι δεν μιλάμε πλέον φιλικά και λέγαμε ότι στα 17 συγκεκριμένα ίσως να κάνουμε κάτι που θα είναι και νόμιμο γιατί υποτίθεται ότι ειναι από τα 16».

Ερώτηση: Εσύ το ήξερες αυτό ή εκείνος σε ενημερώσε;

Απόκριση: «Εκείνος. Εγώ ήξερα ότι από τα 15 είναι νόμιμο να έχεις σχέση με ανήλικα. Αυτός μου είπε ότι η σ e ξ ο υ α λ ι κ η επαφή είναι νόμιμη από τα 16. [….]. Εφόσον το είχαμε πλέον παραδεχτεί και οι δύο, είχε αρχίσει να γίνεται και λίγο πρόστυχο».

Ερώτηση: Θυμάσαι ποιος παίρνει την πρωτοβουλία να το κάνει πιο πρόστυχο;

Απόκριση: «Νομίζω εκείνος και εντάξει εγώ είχα πει».

Ερώτηση: Πώς σου φάνηκε εσένα;

Απόκριση: «Να περιμένουμε λίγο, όχι επειδή δεν ήθελα, επειδή όπως σας είπα ένιωθα λίγο περίεργα με τους γονείς μου αλλά και το είχε κατανοήσει και προσπαθούσε, αλλά δεν μας έβγαινε να τα καλύπτουμε».

Οι τολμηρές φωτογραφίες στα social και τα ραντεβού

Η μαθήτρια, παραδέχεται, ότι με τον καθηγητή της αντάλλασσαν διάφορα βίντεο και φωτογραφίες στο Instagram.

Ερώτηση: Στο instagram είχατε ανταλλάξει φωτογραφίες, βίντεο;

Απόκριση: «Βίντεο του έστελνα χιουμοριστικά στην αρχή, τώρα άμα το εννοείτε και καλά ερωτικά, αν είχαμε ανταλλάξει βίντεο, τις τελευταίες μέρες για δικούς μας λόγους».

Ερώτηση: Δικά σου βίντεο ή και εκείνος δικά του video;

Απόκριση: «Δικά μου βίντεο του έστελνα».

Ερώτηση: Εκείνος;

Απόκριση: «Εκείνος βίντεο δεν έστελνε, μου έστειλε πράγματα».

Ερώτηση: Ήταν δική σου σκέψη να στείλεις βίντεο ή στο ζήτησε εκείνος;

Απόκριση: «Είχα στείλει και μου έδειξε ότι του άρεσε πολύ και μετά και εγώ ξαναστέλνα».

Ερώτηση: Φωτογραφίες;

Απόκριση: «Φωτογραφίες μία είχα στείλει, βίντεο κυρίως».

Ερώτηση: Με ερωτικό περιεχόμενο ή σ e ξ o υ α λ ι κ o περιεχόμενο η φωτογραφία;

Απόκριση: «Δεν ήμουν γυμvή και τέτοια, απλώς φόραγα κάτι που διέγραψα πολύ από πίσω».

Ερώτηση: Πόσες φορές συναντηθήκατε;

Απόκριση: «Τρεις».

Ερώτηση: Θές να μου πεις για την πρώτη φορά;

Απόκριση: «Την πρώτη φορά δεν είχε γίνει τίποτα, απλά ήμουνα και με μια φίλη μου από το σχολείο γιατί τον συμπαθεί πολύ και του είχε στείλει πρώτη μήνυμα. [….]. Του είχε στείλει ένα μήνυμα με αστείες λέξεις να έρθει εκεί που ήμασταν. Του είχε γράψει «Κύριε πάρτε την χοντρό-κ@@@ σας και ελάτε είμαστε εκεί». Και αυτός λέει «Σε πέντε είμαι εκεί» και ήρθε».

Ερώτηση: Δηλαδή έτσι μιλάγατε;

Απόκριση: «Ναι».

Ερώτηση: Εκείνον δεν τον ενοχλούσε ο τρόπος που του μιλάγατε;

Απόκριση: «Όχι».

Ερώτηση: Και όταν ήρθε τι κάνατε;

Απόκριση: «Καθίσαμε εκεί στην πλατεία που ήταν μια καφετέρια και μας κέρασε καφέ».

Ερώτηση: Και μετά βρεθήκατε οι δυο σας;

Απόκριση: «Τη δεύτερη φορά ήμουν με άλλη φίλη μου εξωσχολική, η οποία ήταν η μόνη που ήξερε ότι με μένα και αυτόν τρέχει κάτι παραπάνω. Και καθόμασταν σε μια καφετέρια και του είπα εγώ με τον τρόπο μου να έρθει και το κατάλαβε και είπε «Να έρθω;». Του ειπα «ναι». Αλλά εκείνη την ώρα έκλεινε η καφετέρια, οπότε δεν μπορούσαμε να κάτσουμε εκεί και έπρεπε να φύγουμε. Και τριγύρω δεν είχε κάποιο άλλο ωραίο μέρος, οπότε μπήκαμε στο αμάξι να βρούμε άλλο μέρος να κάτσουμε αλλά στην φίλη μου δεν άρεσε καποιο γιατί έλεγε ότι έβλεπε γνωστούς της και είπε να μείνουμε στο αμάξι. Η φίλη μου το αποφάσισε, η φίλη μου. Όχι αυτή απ’ το σχολείο. Η άλλη, η εξωσχολική».

Ερώτηση: Και εκεί στο αμάξι τι έγινε;

Απόκριση: «Εκεί στο αμάξι, εντάξει κάναμε κάποια πράγματα και τα είδε και η φίλη μου. Δεν της άρεσαν. Παρόλο που μας υποστήριζε».

Ερώτηση: Στο είπε η φίλη σου;

Απόκριση: «Ε, ναι. Φάνηκε μετά ήτανε κάπως».

Ερώτηση: Όταν λες κάνετε κάποια πράγματα δηλαδή;

Απόκριση: «Τώρα ούτε κάτι «ουάου», ούτε κάτι πολύ μικρό. Εντάξει».

Ερώτηση: Δώσε μου μια εικόνα. Καταρχήν ήταν κάτω από τα ρούχα ή πάνω από τα ρούχα;

Απόκριση: «Πάνω από τα ρούχα».

Ερώτηση: Πάνω από τα ρούχα;

Απόκριση: «Α όχι, όχι». (Σε αυτό το σημείο η μικρή άρχισε να περιγράφει όλα όσα φρικτά της έκανε ο καθηγητής της και δεν είναι δυνατόν να αναπαραχθούν).

Ερώτηση: Εκείνος πως ένιωσε που ήταν η φίλη σου πίσω;

Απόκριση: «Γενικά η φιλη μου πάντα ήξερε και μας υποστήριζε, όποτε και αυτός το ήξερε αυτό. Οπότε δεν περίμενε ότι θα την ενόχλησει».

Ερώτηση: Δηλαδή, με ποιο τρόπο σε υποστήριζε η φίλη σου για να καταλάβω.

Απόκριση: «Ηξερε ότι συμβαίνει κάτι ερωτικό μεταξύ μας και δεν την πείραζε. Μας υποστήριζε».

Ερώτηση: Ναι αλλά εκείνη τη μέρα την ενόχλησε από τι μου είπες.

Απόκριση: «Ε, ναι, επειδή εντάξει, το είδε κιόλας από την κατάλαβα».


Το κινητό έφερε την αποκάλυψη

Η μαθήτρια αναφέρει ότι είχε δεθεί σε τέτοιο βαθμό με τον καθηγητή της, που μιλούσαν κάθε μέρα και μάλιστα όπως χαρακτηριστικά αναφέρει περίπου 5 ώρες και κυρίως βράδυ όταν οι γονείς της νόμιζαν ότι πήγαινε για ύπνο.

«Μιλάγαμε κάθε μέρα 5 ώρες, δηλαδή έδειχνε ότι ενδιαφερόταν για μένα όντως ότι με αγαπούσε όντως, δεν είναι ότι το πήγαινε μόνο εκεί και ότι ήθελε μόνο αυτό από μένα όπως νομίζουν. Δεν είναι κακός άνθρωπος, ήρθανε απλά πολύ κοντά. Και παρασύρθηκε και αυτός. Δεν είναι και αυτός θεός να έχει κάποια τόσο έντονα συναισθήματα και να μπορεί να τα ελέγξει ακριβώς όπως θα έπρεπε. Άνθρωποι είμαστε όλοι εντάξει. [….]. Μιλάγαμε κάθε μέρα. Γι’ αυτό ήμασταν και τόσο δεμένοι. Κάθε μέρα μιλάγαμε ώρες».

Ερώτηση: Και ποιες ώρες συνήθως μιλάγατε; Δηλαδή γονείς σου βλέπανε ότι μιλάς με κάποιον;

Απόκριση: «Οχι. Όταν μας είχανε καταλάβει, δεν ήθελα να μιλάμε. Οπότε το έκανα κρυφά και μιλάγαμε όταν πήγαινα και καλά για ύπνο. Τότε, το βράδυ».

Ερώτηση: Οι γονείς σου είπες ότι είχανε καταλάβει;

Απόκριση: «Ναι».

Ερώτηση: Τι είχαν καταλάβει;

Απόκριση: «Είχαν καταλάβει ότι εγώ μιλάω με εκείνον και ότι είναι καθηγητής μου και ότι έτρεχε κάτι ερωτικό και δεν ήθελαν».

Ερώτηση: Να σε ρωτήσω πως το κατάλαβαν;

Απόκριση: «Είχα αφήσει μια μέρα το κινητό μου και είδε η μαμά μου το όνομα του που ήξερε ότι είναι καθηγητής μου και ίσως να διαβάσε και κάποια μηνύματα εκείνη τη μέρα που δεν είχανε γίνει εντελώς ερωτικά. Και είχαν καταλάβει ότι τον ήθελα. Απ’ ό,τι κατάλαβα κάτι θα είδαν εκείνη τη μέρα που δεν θα τους άρεσε γιατί του είχε στείλει και ο μπαμπάς μου μήνυμα πριν λίγο καιρό. Του είχε πει ότι έχουμε καταλάβει τι γίνεται στο παιδί μας και θέλουμε να το προστατεύσουμε και τέτοια. Αυτό. Εγώ ήμουν χάλια, γιατί τον αγαπούσα πάρα πολύ αυτόν τον άνθρωπο, με αγαπούσε και εκείνος και δεν μπορούσαμε να μη μιλάμε. Δεν μπορούμε ο ένας μακριά από τον άλλον. Και αυτό τώρα που μας έχουν κάνει είναι απαίσιο».

Ερώτηση: Εκείνος πώς αντέδρασε όταν του έστειλε μήνυμα ο μπαμπάς;

Απόκριση: «Τα’χει παίξει κι αυτός γιατί κι αυτός όπως εγώ πρέπει να με αγαπάει και δεν αντέχει να μη μιλάμε. Μετά του είχα στείλει και γω μήνυμα ότι αυτό που έγινε και τα λοιπά και το σχολιάζαμε και ήμασταν και οι δύο χάλια και λέγαμε ότι δεν αντέχουμε ο ένας μακριά από τον άλλον και ότι δεν ξέρουμε πως να το αντιμετωπίσουμε και τέτοια».

Και με άλλη μαθήτρια

«Τον είχα ρωτήσει αν του είχε ξανασυμβεί και μου απάντησε μία φορά. Είχε αρχίσει να μιλάει με μία κοπέλα πριν φύγει από το γυμνάσιο και οτι μετά έκαναν κάτι».

Σε αυτο το σημείο η ψυχολόγος της ΕΛ.ΑΣ, ρωταει την 14χρονη μαθήτρια, αν γνωριζε αν ο καθηγητής της, ειχε προσεγγίσει και άλλα κοριτσάκια. Η απάντηση σοκάρει…

«Είχα ακούσει, αλλά με τα δικά μου δεν υπήρχε σύγκριση. Δεν έδωσα σημασία».

Ερώτηση: Απο ποιον είχες ακούσει;

Απόκριση: «Απο μια φίλη μου, από την παρέα από το σχολείο, η αδερφή της είναι μεγαλύτερη και τον είχε και εκείνη και είχε ακούσει κάποια πράγματα».

Ερώτηση: Δηλαδή;

Απόκριση: «Ότι κάποια κορίτσια που τελείωναν το γυμνάσιο, τους απαντούσε στα story με καρδούλες. Τι να συγκρίνω εγώ τώρα με αυτό;»

Ερώτηση: Τον είχες ρωτήσει ποτέ αν αυτό του είχε συμβεί ξανά στη ζωή του;

Απόκριση: «Ναι και μου είχε πει μια φορά. Μου είχε πει ότι απλά είχαν αρχίσει να μιλάνε με ένα κορίτσι λίγες μέρες πριν φύγει απ’ το γυμνάσιο και μετά έκαναν κάτι».

«Ήμουν ετοιμη να προχωρήσουμε. Σκοπεύαμε να προχωρήσουμε αλλά μας χώρισε η Αστυνομία»

Στην ερώτηση της ψυχολόγου – αξιωματικού αν η μικρή ήταν έτοιμη να προχωρήσει, η απάντηση της μικρής παγώνει το αίμα. Προφανώς το παιδί, είχε δεχθεί τέτοια πλύση εγκεφάλου, που λειτουργούσε ως πειθήνιο όργανο του, πιστεύοντας ότι ο μεσήλικας καθηγητής ενδιαφέρεται για εκείνη και την αγαπάει πραγματικά. Σε τέτοιο βαθμό που ήταν έτοιμη να παραδοθεί. Όμως ευτυχώς, δεν πρόλαβε να ολοκληρωθεί το σχέδιο της διατροφής, γιατί του πέρασε χειροπέδες η Αστυνομία.

Ερώτηση: Δηλαδή, ήσουν έτοιμη για να προχωρήσει;

Απόκριση: «Ναι».

Ερώτηση: Το περίμενες δηλαδή ότι θα γινότανε;

Απόκριση: «Αν βρισκόμασταν στο αμάξι ναι».

Ερώτηση: Είχατε κάποιο άλλο σχέδιο να βρεθείτε έτσι πιο ιδιωτικά οι δυο σας;

Απόκριση: «Δεν έχει νόημα να το αποκρύψω, γιατί η Αστυνομία το έχει δει ήδη και το είπα και στους δικούς μου. Ναι σκοπεύανε αλλά δεν προλάβαμε. Μας χώρισαν».

Ερώτηση: Θέλεις να μου εξηγήσεις για να καταλάβω και εγώ τι σκοπεύατε να κάνετε;

Απόκριση: «Θέλαμε απλά, για να είμαστε πιο άνετα να κάνουμε ό,τι θέλουμε, να είμαστε μόνοι μας εκείνη τη φορά χωρίς να είναι κάποιος άλλος πίσω. Οπότε είπαμε, εγώ του πρότεινα να πάμε στο σπίτι του, αλλά δεν ήθελε λεει στην ηλικία μου να πάμε σπίτι. Είπαμε απλά να πάμε κάπου χωρίς κόσμο στο αμάξι. Και είχαμε πει να πάμε κάπου ήσυχα που ήξερε με το αμάξι».

Ερώτηση: Οι δυο σας;

Απόκριση: «Ναι».

Ερώτηση: Και γιατί δεν συνέβη αυτό;

Απόκριση: «Γιατί είδε η Αστυνομία, τα μηνύματα από τα κομπιούτερ και τον πήρανε, δεν προλάβαμε. Μας χώρισαν. Δηλαδή έλεος».

Ερώτηση: Δηλαδή ποτε ήταν προγραμματισμένο να γίνει αυτό;

Απόκριση: «Σήμερα (σ.σ: 7/1/2025) ή την Παρασκευή (σ.σ: 10/1/2025)».

Η νομική αποψη

Ο δικηγόρος του σάτυρου μεσήλικα καθηγητή, ο οποίος βρίσκεται προφυλακισμένος στο σωφρονιστικό κατάστημα της Τρίπολης, κ. Ανδρέας Θεοδωρόπουλος μιλώντας στο newsit.gr επισημαίνει:

«O εντολέας μου δεν είναι δράκος, δεν είναι βiαστής. Δεν εκμεταλλεύτηκε την ανήλικη μαθήτρια, τουναντίον προσπάθησε να την βοηθήσει όταν είχε κατάθλιψη και είχε χάσει κιλά καθώς δεν σιτιζόταν. Η ανήλικη ήταν ερωτευμένη μαζί του και εξ’ αυτού του λόγου υπήρχε επικοινωνία μεταξύ τους. Η προσπάθεια η δική μου που ως ποινικολόγος υπερασπίζομαι και κατηγορούμενους, οι οποίοι έχουν το τεκμήριο της αθωότητας, είναι να αναδείξω πως ο συγκεκριμένος καθηγητής ναι μεν είχε επικοινωνια με την μαθήτριά του, πότε όμως δεν αποπειράθηκε να την ρίξει στα δίκτυα του , στο κρεβάτι, ειδάλλως δεν θα τον υπερασπιζόμουν καθώς γνωρίζετε ποιός είμαι και ως δικηγόρος αλλά και ως άνθρωπος και η ηθική μου εάν ήταν βiαστής δεν θα μου επέτρεπε να είμαι δικηγόρος του».

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Τέμπη: Ως ύποπτος για ψευδή κατάθεση καλείται ο πρώην CEO της Hellenic Train

Κόσμος 30.01.2025
Σταματά ο χρόνος παραγραφής των αδικημάτων για τις δικογραφίες που εκκρεμούν για την υπόθεση της τραγωδίας των Τεμπών

Πέθανε η Marianne Faithfull

Κόσμος 30.01.2025
Έφυγε στα 78 της η διάσημη τραγουδίστρια

Ηράκλειο: Στις φυλακές Κορυδαλλού θα μεταφερθούν οι βασανιστές του 3χρονου Αγγελου

Ελλάδα 30.01.2025
Σημειώνεται πως από την Τετάρτη (29/01) αμφότεροι βρίσκονται στη φυλακή

Νέος σεισμός στην Εύβοια

Ελλάδα 30.01.2025
Ο σεισμός έχει το ίδιο επίκεντρο με την προηγούμενη αισθητή σεισμική δόνηση

Ανοιξε η γη και «κατάπιε» μαθητή στον Πύργο ‑ Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο

Ελλάδα 30.01.2025
Ενώ ο 12χρονος πήγαινε σχολείο, υποχώρησε η άσφαλτος στο δρόμο και έπεσε μέσα

Σεισμός στην Εύβοια ‑ Αισθητός στην Αττική

Ελλάδα 30.01.2025
Ταρακουνήθηκε η Αττική

Ο μαγνητικός Βόρειος Πόλος μετατοπίζεται ‑ Σημαντικές οι συνέπειες για την πλοήγηση παγκοσμίως

Tech + Science 30.01.2025
Η ακρίβεια των συντεταγμένων είναι καθοριστική για την πλοήγηση αεροσκαφών, πλοίων και συσκευών GPS - Πώς επηρεάζεται η πλοήγηση από τη μετατόπιση του μαγνητικού Β. Πόλου;

Πανικός στα δικαστήρια του Βόλου – 20χρονη επιχείρησε να πηδήξει από το παράθυρο

Ελλάδα 30.01.2025
Επιχείρησε να «βουτήξει» στο κενό - Έτρεξαν πολίτες και αστυνομικοί να τη συγκρατήσουν

«Να με γδάρουν αν φταίω»: Όλη η απολογία του 44χρονου που κατηγορείται για τον βασανισμό του 3χρονου Αγγελου

Ελλάδα 30.01.2025
«Δε μου έδειχνε ότι κακοποιεί το παιδί, ακόμα όταν έβλεπα τα τραύματα του, τους μώλωπες που είχε, εκείνη μου έλεγε όταν τη ρωτούσα ότι έπεσε», δηλώνει ο 44χρονος για την 26χρονη μητέρα του Αγγελου

Εντοπίστηκαν σε τρία κομμάτια τα συντρίμμια του αεροσκάφους που συνετρίβη στην Ουάσινγκτον: Δεν υπάρχουν επιζώντες

Κόσμος 30.01.2025
Η άτρακτος του αεροσκάφους βρέθηκε αναποδογυρισμένη και μερικώς βυθισμένη, ενώ οι επιχειρήσεις ανάσυρσης βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη

Το Ισραήλ μπλοκάρει την απελευθέρωση Παλαιστινίων κρατούμενων «μέχρι νεωτέρας»

Κόσμος 30.01.2025
Μετά τις «σοκαριστικές σκηνές» κατά την απελευθέρωση Ισραηλινών ομήρων