E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Η διαφήμιση στο Super Bowl με τον Ιησού που έκανε χαμό

Δεν ήταν η πρώτη χρονιά

Από το NEWSROOM Δημοσίευση 11/2/2025 | 00:38

Η διαφήμιση στο Super Bowl με τον Ιησού που έκανε χαμό
@YouTube/He Gets Us

Bud Light, Doritos, Taco Bell και… Ιησούς Χριστός. Όλα αυτά μπορεί να συνδέονται με τον παράδεισο (ανάλογα με τις γευστικές σας προτιμήσεις), αλλά ένας πιο πρόσφατος κοινός παρονομαστής μεταξύ όλων είναι το Super Bowl. Αν είδατε το σόου του ημιχρόνου του Super Bowl, πιθανότατα θα πετύχατε και τις διαφημίσεις.

Για το προνόμιο της προώθησης ενός προϊόντος κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού της 9ης Φεβρουαρίου 2025 στη Νέα Ορλεάνη, η τιμή ήταν περίπου 7 εκατομμύρια δολάρια για μια θέση 30 δευτερολέπτων, ίσως ακόμη και 8 εκατομμύρια δολάρια για λίγους τυχερούς, αν οι φήμες είναι αληθινές. Για να μην νομίζετε ότι δεν υπήρχε ζήτηση για πληρωμές πάνω από 200.000 δολάρια το δευτερόλεπτο, οι διαφημιστικοί χώροι είχαν καπαρωθεί από τον Νοέμβριο του 2024.

Ένας από αυτούς τους χώρους πήγε στην καμπάνια «He Gets Us», προωθώντας τον Ιησού. Η διαφήμιση διάρκειας 60 δευτερολέπτων προβλήθηκε κατά τη διάρκεια του πρώτου μισού του Super Bowl και παρουσίαζε διάφορες εικόνες ανθρώπων σε στιγμές ανάγκης, κάποιοι μόνοι τους, με άλλους να δέχονται βοήθεια. Τα οπτικά στοιχεία συνοδεύονταν από την φωνή του Johnny Cash, τραγουδώντας αργά το τραγούδι των Depeche Mode του 1989 «Personal Jesus». Η διαφήμιση τελείωσε με το σύνθημα: "He Gets Us. All Of Us." Υπήρξαν ωστόσο πολλοί άνθρωποι που δεν κατάλαβαν ποιος ήταν πίσω από αυτήν και τι δουλειά είχε να προβληθεί στο Super Bowl.

Οι λάτρεις του American Football εκτέθηκαν για πρώτη φορά στις διαφημίσεις Jesus Super Bowl το 2023, όταν προβλήθηκαν όχι μία αλλά δύο διαφημίσεις κατά τη διάρκεια του μεγάλου αγώνα. Το ίδιο συνέβη το 2024 στο Super Bowl LVIII, όπου ένα δεύτερο σετ διαφημίσεων για τον Ιησού προκάλεσε σάλο. Και παρόλο που υπήρχε μόνο μία διαφήμιση που προώθησε τη θρησκευτική θεότητα κατά τη διάρκεια του Super Bowl LIX το 2025, η ανταπόκριση ήταν πυρετώδης.

Μετά τις πρώτες διαφημίσεις το 2023, η βουλευτής Alexandria Ocasio-Cortez δημοσίευσε στο X, ένα σχόλιο που είχε απήχηση σε πολλούς. «Κάτι μου λέει ότι ο Ιησούς *δεν* θα ξόδευε εκατομμύρια δολάρια σε διαφημίσεις Super Bowl για να κάνει τον φασισμό να φαίνεται καλοήθης», έγραψε. Στη συνέχεια, αποκαλύφθηκε ότι τα άτομα πίσω από τη διαφήμιση ήταν το The Servant Foundation, το οποίο επίσης συνεισέφερε εκατομμύρια για την υποστήριξη της νομοθεσίας κατά της LGBTQ κοινότητας. Αν και το The Servant Foundation κράτησε ιδιωτικούς τους χορηγούς του, ο συνιδρυτής του Hobby Lobby, David Green, αποκάλυψε ότι ήταν μέσα σε αυτούς. Το Hobby Lobby είναι γνωστό για την πώληση μεταξωτών λουλουδιών, φθηνής ζεστής κόλλας και για μια υπόθεση του Ανωτάτου Δικαστηρίου που επιτρέπει πλέον στις εταιρείες να χρησιμοποιούν τη θρησκεία ως λόγο για να αρνηθούν την χρηματική κάλυψη για αντισύλληψη.

Η καμπάνια «He Gets Us» άλλαξε έκτοτε χέρια και τώρα διευθύνεται από το Come Near, έναν μη κερδοσκοπικό οργανισμό που ανέλαβε το 2024. Είναι υπεύθυνοι για τη διαφήμιση του Super Bowl του 2025, η οποία έλαβε μια χλιαρή ανταπόκριση. «Το 'He Gets Us' ξοδεύει εκατομμύρια σε αυτές τις διαφημίσεις», έγραψε ένας χρήστης του X. «Τι θα λέγατε να ταΐζετε τους ανθρώπους αντ' αυτού».

Αφού είδαν τη διαφήμιση του «He Gets Us» για τον Ιησού κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού Super Bowl στις 9 Φεβρουαρίου, οι άνθρωποι είχαν διάφορες απόψεις. Εκτός από το ότι κάποιοι αμφισβήτησαν το ποσό των μετρητών που δαπανήθηκαν για την αγορά των διαφημιστικών σποτ, ορισμένοι υποστήριξαν ότι τα χρήματα θα ήταν καλύτερα να δαπανηθούν για να βοηθήσουν όσους έχουν ανάγκη αντί να τους απεικονίζουν απλώς. Επίσης, αμφισβήτησαν εάν ο ίδιος ο Ιησούς θα είχε εγκρίνει ή όχι κάτι τέτοιο, αναφέροντας περισσότερα πράγματα που οι άνθρωποι κάνουν λάθος όσον αφορά στον Ιησού.

Η best seller συγγραφέας των New York Times, Allie Beth Stuckey, μοιράστηκε στο X, «Είμαι υπέρ κάθε εκστρατείας που φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά στο ευαγγέλιο, αλλά, και πάλι, το "He Gets Us" χάνει το νόημα. Δεν υπάρχει τίποτα απολύτως στις διαφημίσεις τους σχετικά με το ποιος είναι ο Χριστός ή γιατί Τον χρειαζόμαστε. Δεν υπονοείται καν. Κάποιος που δεν πιστεύει μπορεί να γυρίσει να φύγει όντας σίγουρος, ότι ο Ιησούς είναι απλά ένας φίλος που υπάρχει για να σε επευφημεί».

Ένας άλλος χρήστης Χ είχε μια πιο συνοπτική άποψη: «Δεν νομίζω ότι το "He Gets Us" αντιλαμβάνεται τον Ιησού».

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Σε αυτό το χωριό ο χρόνος σταμάτησε το 2007 λόγω μιας πρωτοφανούς τραγωδίας

Stories 11.02.2025
Μια αθέατη πληγή της Ηλείας που παραμένει ανοιχτή

Η διαφήμιση στο Super Bowl με τον Ιησού που έκανε χαμό

Stories 11.02.2025
Δεν ήταν η πρώτη χρονιά

Tι είναι οι Kidults: Γιατί όλο και περισσότεροι ενήλικες αγοράζουν παιχνίδια

Νέα Εποχή 11.02.2025
Η ανάδειξη της τάσης «Kidult» δημιουργεί απορίες

Οι δίδυμοι που μάλλον έκαναν το τέλειο έγκλημα

Stories Χτες
Πως έμπλεξαν την αστυνομία

Ο 59χρονος που βγάζει 1,3 εκατ. τον χρόνο δουλεύοντας μόλις 2 ώρες την ημέρα

Πρόσωπα Χτες
Ο Steve Barsh δεν είχε αρχικά σκοπό να γίνει διαχειριστής ακινήτων-ήθελε απλώς να νοικιάσει το εξοχικό του.

Πότε μπήκε το πρώτο φανάρι στους ελληνικούς δρόμους;

Stories Προχτές
Το χάος που επικρατούσε πριν την τοποθέτηση του φωτεινού σηματοδότη

Ένας 17χρονος ήθελε απλώς να βγάλει χαρτζιλίκι‑ μετά από χρόνια κατέληξε να διευθύνει έναν κολοσσό

Stories Προχτές
Αυτή η ιστορία επιτυχίας αποτελεί παράδειγμα για το πώς μια μικρή επένδυση μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία μιας αυτοκρατορίας

Όταν τα τακούνια στα παπούτσια ήταν αντρική υπόθεση

Stories Προχτές
Οι άνδρες φορούσαν ψηλά τακούνια τον 10ο αιώνα στην Περσία.

Το μονοπάτι του Όρεγκον: Ο αηδιαστικός λόγος που πολλοί άνθρωποι σκοτώθηκαν διασχίζοντάς το

Ιστορικά Προχτές
Η ιστορία του ανθρώπου είναι γεμάτη από τέτοιες ιστορίες

Πώς η κλιματική κρίση μεγαλώνει την ανισότητα των φύλων

Νέα Εποχή Προχτές
Οι γυναίκες και τα κορίτσια περνούν ακόμα πιο δύσκολα