E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Χαμός με το Ello, το αντίπαλον δέος του Facebook!

Δέχεται 31.000 αιτήσεις την ώρα!

Δημοσίευση 30/9/2014 | 10:46

Χαμός με το Ello, το αντίπαλον δέος του Facebook!

Το νέο κοινωνικό δίκτυο, Ello, γίνεται ολοένα πιο δημοφιλές, κερδίζοντας συνεχώς νέα μέλη, δεχόμενο έως 31.000 αιτήσεις συμμετοχής την ώρα, όπως δήλωσε ο ιδρυτής του, Paul Budnitz.

Το δίκτυο ποντάρει σε μια έξυπνη στρατηγική προβολής, που αναδεικνύει τα αντι-Facebook χαρακτηριστικά του, όπως το ότι δεν δέχεται καθόλου διαφημίσεις και δεν πουλά σε τρίτους τα στοιχεία των χρηστών του. Ρόλο, ασφαλώς, παίζει και ότι ανέκαθεν γοήτευε τους ανθρώπους η ιδέα να συμμετέχουν σε ένα πιο κλειστό κλαμπ, ενώ κάποιοι απλώς έχουν βαρεθεί το Facebook και την... πολυκοσμία του.

Το Ello, που ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2014, αρχικά σχεδιάστηκε ως ένας τόπος ψηφιακής συνάντησης περίπου 90 φίλων του Paul Budnitz, ενός ιδιοκτήτη καταστήματος ποδηλάτων στην Πολιτεία Βερμόντ των ΗΠΑ. Όμως στις 7 Αυγούστου άνοιξε τις πόρτες του και σε άλλους ενδιαφερόμενους (έχοντας στο μεταξύ εξασφαλίσει χρηματοδότηση από επενδυτικές εταιρείες), ενώ η συμμετοχή κάθε υποψήφιου μέλους-χρήστη γίνεται επιλεκτικά μόνο μετά από πρόκληση (οι προσκλήσεις πωλούνται μέχρι και στο eBay).

Όπως είπε ο ιδρυτής του στο BBC, το δίκτυο βελτιώνεται καθώς μεγαλώνει και προς το παρόν βρίσκεται σε δοκιμαστική λειτουργία (beta). Αρνήθηκε, πάντως, ότι θεωρεί το Ello ως αντίπαλο του Facebook. «Δεν θεωρούμε το Facebook ανταγωνιστή. Το βλέπουμε ως μια πλατφόρμα διαφημίσεων, ενώ εμείς είμαστε ένα δίκτυο», τόνισε.

Για τη χρηματοδότηση της διεύρυνσής του, ο Paul Budnitz είπε ότι «όπως ένα κατάστημα εφαρμογών (apps), σκοπεύουμε να πουλάμε την πρόσβαση σε ορισμένες υπηρεσίες για λίγα μόνο δολάρια». Όποιος χρήστης θέλει αυτές τις έξτρα δυνατότητες, μπορεί ήδη να εκδηλώσει το ενδιαφέρον του στην ιστοσελίδα του δικτύου.

Μερικοί αναλυτές εμφανίστηκαν πάντως επιφυλακτικοί σχετικά με το κατά πόσο θα μπορούσε να προχωρήσει η ιδέα να χρεώνονται μικροπληρωμές για ορισμένες υπηρεσίες του δικτύου σε όποιον θέλει να τις αξιοποιήσει (κανονικά το δίκτυο είναι τελείως δωρεάν). Το ζήτημα, σύμφωνα με τους αναλυτές, είναι ότι όλα τα εναλλακτικά πετυχημένα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Pinterest και το Instagram, έχουν γίνει δημοφιλή επειδή είναι τελείως δωρεάν.

Από την άλλη, η μινιμαλιστική στη σχεδίασή της ιστοσελίδα του δικτύου, που εκ πρώτης όψεως δεν φαίνεται τόσο φιλική στον χρήστη όσο άλλων δικτύων, δέχτηκε την πρώτη κυβερνοεπίθεση τύπου DDoS (μια στοχευμένη πλημμύρα διαδικτυακής κίνησης), από την οποία όμως επιβίωσε, χωρίς να πέσει η λειτουργία του.

Προς το παρόν, πάντως, το Ello φαίνεται να έχει γίνει της μόδας και να τραβάει συνεχώς νέους φίλους.

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Το ελληνικό ποτό που ξεκίνησε από ένα μαγαζάκι του Πειραιά και κατέκτησε τον κόσμο

Stories 22.04.2025
Από τη συνοικία του Πειραιά στα σαλόνια της Κούβας και τα μπαρ της Νέας Υόρκης

Η εκδίκηση της Κίνας στο TikTok

Νέα Εποχή 22.04.2025
Πολυτελή ρούχα σχεδιαστών στο 1/10 της τιμής

Πώς το ιερό νερό στην Αιθιοπία έφερε χολέρα στην Ευρώπη

Stories 22.04.2025
Τουλάχιστον επτά περιπτώσεις χολέρας σε Γερμανία και Ηνωμένο Βασίλειο

Ένας 17χρονος ήθελε απλώς να βγάλει χαρτζιλίκι‑ μετά από χρόνια κατέληξε να διευθύνει έναν κολοσσό

Stories Χτες
Αυτή η ιστορία επιτυχίας αποτελεί παράδειγμα για το πώς μια μικρή επένδυση μπορεί να οδηγήσει στη δημιουργία μιας αυτοκρατορίας

Ο πραγματικός δολοφόνος που ενέπνευσε τους δημιουργούς των ταινιών Scream

Stories Χτες
Τα εγκληματα ενός από τους πιο διάσημους δολοφόνους των ΗΠΑ

Ζώντας σε μια τουαλέτα: Η ιστορία της 19χρονης που έγινε viral

Stories Προχτές
Όλοι προσπαθούμε να εξοικονομήσουμε χρήματα από το ενοίκιο, αλλά πόσοι θα δεχόμασταν να ζούμε κυριολεκτικά σε μια τουαλέτα για να το πετύχουμε;

Ποιοι celebrities εχουν στο σπίτι τους ακριβά έργα τέχνης

Stories Προχτές
Αυτοί οι διάσημοι δεν βλέπουν την τέχνη μόνο ως διακόσμηση, αλλά και ως επένδυση