E-Daily Τα Νέα της ημέρας και ότι σου κάνει κλικ!
LOL Feed OMG Feed Retro Feed A-List Feed LGBTQI+ Feed
E-Daily

Να γιατί το Facebook δεν έχει Dislike button

Τι λέει ο εφευρέτης του Like

Δημοσίευση 26/10/2014 | 00:00

Να γιατί το Facebook δεν έχει Dislike button

Χιλιάδες χρήστες το ζήτησαν, εκατομμύρια υπέγραψαν online ψηφοφορίες για να ενσωματωθεί στο δημοφιλέστερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου, όμως πιο πιθανό είναι να δεις κάποτε συμβολάκι με το μεσαίο δάκτυλο υψωμένο, παρά το εικονίδιο του Dislike στο Facebook.

Το μυστήριο για την πλήρη άρνηση του Facebook να συμπεριλάβει το κουμπί Dislike, που θα λύτρωνε πολύ κόσμο από αυτό το αγωνιώδες first world problem, έλυσε μόλις με συνέντευξή του στο σάιτ Tech Radar ο εφευρέτης του Like και πρώην τεχνικός διευθυντής του Facebook, Bret Taylor, ο οποίος το απέδωσε στον αρνητικό αντίκτυπο που θα προκαλούσε και προβλέπει ότι δεν θα το δούμε ποτέ.

Συγκεκριμένα, αναφέρει μεταξύ άλλων ο Taylor, ότι όταν έπεσε στο τραπέζι η ιδέα του Like ως ένα μέσο για να δηλώνουν οι χρήστες την αναγνώριση και την αποδοχή τους για κάτι που ανέβασε κάποιος άλλος, χωρίς λόγια, συζητήθηκε πολύ και η πιθανή ύπαρξη ενός αντίστοιχου Dislike button. Όμως η πιθανότητα των αρνητικών συνεπειών ύπαρξης ενός τέτοιου εικονιδίου ήταν τόσες, που η ιδέα απορρίφθηκε.

Όπως τονίζει ο Taylor, η ύπαρξη του Dislike button δεν θα λειτουργούσε με τον ίδιο –αφαιρετικό– τρόπο που λειτουργεί το Like και θα προκαλούσε πολλά αρνητικά vibes μεταξύ χρηστών, αλλά και αντιδράσεις, που μπορεί να οδηγούσαν μέχρι και σε cyberbullying.

«Έχω την αίσθηση ότι εάν υπήρχε ποτέ το Dislike, θα είχε έναν πολύ αρνητικό κοινωνικό αντίκτυπο», εξηγεί ο Taylor. «Εάν θες να δηλώσεις τη δυσαρέσκειά σου προς κάτι, μάλλον θα πρέπει να γράψεις ένα σχόλιο, γιατί μόνο με λόγια θα καταφέρεις να εκφραστείς πλήρως. Σίγουρα και το Like δεν είναι τέλειο, αλλά τα πράγματα συνήθως είναι πιο πολύπλοκα από το πάτημα ενός Dislike όταν θέλουμε να εκφράσουμε τη δυσαρέσκειά μας». Και όπως επισημαίνει το άρθρο καταλήγοντας, «η ύπαρξη ενός Dislike button δεν θα εξυπηρετούσε το επιχειρηματικό μοντέλο των στοχευμένων διαφημίσεων του Facebook το ίδιο καλά με το Like».

ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ

Η πρώτη φωτογραφία που «ανέβηκε» στο διαδίκτυο

Stories 25.11.2024
Τι επίπτωση είχε στη ζωή του «δράστη»

Γιατί η Αμερική ξεμένει από... αυγά;

Stories 25.11.2024
Οι επιπτώσεις στην αγορά και τις τιμές

Πότε μπήκε το πρώτο φανάρι στους ελληνικούς δρόμους;

Stories 25.11.2024
Το χάος που επικρατούσε πριν την τοποθέτηση του φωτεινού σηματοδότη

Γιατί στο Μεσαίωνα οι καλλιτέχνες ζωγράφιζαν... κουνέλια δολοφόνους

Stories Χτες
Τα δολοφονικά κουνελάκια που υπάρχουν σε έργα του Μεσαίωνα και κανείς δεν τα προσέχει

Tι ήταν οι Δρόμοι των Νεκρών στην Ιρλανδία

Stories Χτες
Πού πάνε τα πνεύματα στη μετά θάνατον ζωή; Oι Ιρλανδοί ξέρουν

Γιατί οι Ιάπωνες θα έχουν το ίδιο επώνυμο το 2531

Stories Χτες
Τι προέβλεψε μελέτη για το 2531.

Όταν η Agatha Christe χάθηκε από προσώπου γης και μετά δε θυμόταν τίποτα

Πρόσωπα Χτες
Το καλύτερο βιβλίο της το έγραψε η ίδια η ζωή