Ίσως η καλύτερη διαφήμιση των φετινών Χριστουγέννων
Η αναβίωση της ιστορικής ανακωχής του Α' Παγκοσμίου Πολέμου σε ένα συγκινητικό βίντεο
Δημοσίευση 29/11/2014 | 00:00
Μια συγκινητική διαφήμιση κυκλοφόρησε με αφορμή τα φετινά Χριστούγεννα η αλυσίδα καταστημάτων Sainsbury, που σε συνεργασία με την Royal British Legion αναβίωσε τη Χριστουγεννιάτικη Ημέρα Ανακωχής κατά τη διάρκεια του Πρώτου Παγκοσμίου Πολέμου, που είχε γίνει για έναν ποδοσφαιρικό αγώνα. Τα Χριστούγεννα του 1914, αντίπαλοι ¶γγλοι και Γερμανοί στρατιώτες βγήκαν από τα χαρακώματα, έπαιξαν ποδόσφαιρο και αντάλλαξαν δώρα.
Με τη βοήθεια, λοιπόν, ενός ιστορικού και της RBL, δημιουργήθηκε μία διαφήμιση 3 λεπτών και 40 δευτερολέπτων. Ένας Βρετανός στρατιώτης ακούει τα γερμανικά στρατεύματα να ψάλλουν την «¶για Νύχτα» και στη συνέχεια οι άντρες από τα δύο στρατεύματα δίνουν τα χέρια και παίζουν έναν αγώνα ποδοσφαίρου. Μετά τον αγώνα, ο Βρετανός στρατιώτης βάζει κρυφά κάτι στην τσέπη ενός Γερμανού, που αποδεικνύεται ότι είναι η σοκολάτα του ενός δολαρίου.
Τα έσοδα από τις φετινές πωλήσεις θα δοθούν στους βετεράνους του Royal British Legion. Ο Διευθυντής Επικοινωνίας του σούπερ μάρκετ, Mark Given, ανέφερε: «Με τη χριστουγεννιάτικη καμπάνια μας θελήσαμε να προβάλουμε το πνεύμα της αλληλεγγύης μέσω μίας από τις πιο αξιοσημείωτες στιγμές της σύγχρονης ιστορίας. Τα Χριστούγεννα του 1914 οι στρατιώτες κατέβασαν τα όπλα τους, μοιράστηκαν ιστορίες και στιγμές και έπαιξαν ποδόσφαιρο. Η χριστουγεννιάτικη εκεχειρία αποτελεί μία από τις πιο συναισθηματικές στιγμές της ιστορίας και γι' αυτό δουλέψαμε σε συνεργασία με την RBL, για να εξασφαλίσουμε ότι η αναβίωσή της θα γίνει με αυθεντικότητα και σεβασμό». Ωστόσο, δεν είναι λίγοι αυτοί που αντέδρασαν, καθώς θεώρησαν ότι η διαφήμιση ωραιοποιεί τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο και δεν δείχνει κανέναν σεβασμό στα θύματα, αλλά και σε όσους υπέφεραν από τις τραγικές επιπτώσεις του».
Πηγή: www.lifo.gr