Ήρθε το νέο, ψηφιακό δοκιμαστήριο
Κατέφθασε για να σας σώσει από τις ανούσιες επιλογές
Δημοσίευση 16/8/2015 | 00:16
Οι περισσότεροι άνθρωποι ξοδεύουν πολύ χρόνο στο να δοκιμάζουν ρούχα που τελικά δεν ξέρουν αν θα αγοράσουν, μιας και μπορεί να μην τους πηγαίνουν, ενώ περιμένουν εξίσου πολλή ώρα στις μεγάλες ουρές των δοκιμαστηρίων, με αποτέλεσμα την κούραση και τον εκνευρισμό τους.
Όμως τώρα η λύση σε αυτό το πρόβλημα ήρθε με τον Καθρέφτη Μνήμης, ο οποίος σας βοηθά να επιλέξετε τα επόμενα ρούχα σας πολύ απλά, δείχνοντάς σας περιμετρικά το ένδυμα που σας ενδιαφέρει και βοηθώντας σας να κάνετε συγκρίσεις και με άλλες επιλογές.
Ουσιαστικά, μέσα από αυτόν τον καθρέφτη ο πελάτης μπορεί να έχει μια συνολική εικόνα του προϊόντος που επιθυμεί, που εκτός από ρούχα, μπορεί να είναι μια τσάντα ή ένα αξεσουάρ. Όπως αναφέρει η διευθύντρια πωλήσεων Alyssa Stephanie, αυτός ο καθρέφτης-δοκιμαστήριο είναι η τέλεια λύση για τις πελάτισσες, οι οποίες θέλουν να έχουν μια συνολική εικόνα του ενδύματος που θέλουν να αγοράσουν και που μπορεί να έχουν στο μυαλό τους πολλά επιπλέον κομμάτια, χωρίς να είναι τελείως σίγουρες με ποιο προτιμούν να καταλήξουν.
Αυτό το δοκιμαστήριο δίνει μια οπτική 360 μοιρών, κάτι που τα απλά δοκιμαστήρια δεν μπορούν να παρέχουν. Μάλιστα, ο καθρέφτης διαθέτει και δυνατότητα επιλογής να στείλει ο πελάτης μέσω e-mail σε φίλους και γνωστούς, στην περίπτωση που δεν μπορεί να αποφασίσει και θέλει μια έξτρα γνώμη.
Ακόμα, ο καθρέφτης αλλάζει και το χρώμα του ρούχου, μέχρι να βρει ο πελάτης αυτό που του αρέσει περισσότερο, ενώ έχει αποθηκεύσει κάθε κομμάτι που φόρεσε, ώστε να μην το βάλει ξανά και δεύτερη φορά.
Το καλύτερο όμως είναι πως το εν λόγω δοκιμαστήριο μπορεί να σας δείξει αν ένα ρούχο σας πηγαίνει, χωρίς να το έχετε δοκιμάσει ποτέ! Το ερώτημα που γεννάται ωστόσο, είναι πώς θα διαχειριστούν οι εταιρείες τα δεδομένα των πελατών τους και πώς θα μπορέσουν να τα προστατέψουν.