Η πίστα F1 της Κωνσταντινούπολης έγινε μάντρα αυτοκινήτων!
Οι άδειες κερκίδες και οι Τούρκοι που δεν αγάπησαν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Δημοσίευση 4/9/2015 | 11:17
Όταν το 2005 η πίστα της Κωνσταντινούπολης έκανε ντεμπούτο στο καλεντάρι της Formula 1, λίγοι μπορούσαν να φανταστούν τα στραβά της... μοίρας της, μία δεκαετία μετά.
Παρότι ήταν μία επένδυση 300 εκατομμυρίων ευρώ στην οποία προχώρησε το εμπορικό επιμελητήριο της Πόλης, παρότι ο Hermann Tilke και η σχεδιαστική του ομάδα έκαναν εξαιρετική δουλειά στη σχεδίασή της και οι οδηγοί είχαν μόνο καλά λόγια να πουν, δεν έμεινε πολύ στο καλεντάρι.
Ο τελευταίος αγώνας της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού που έλαβε χώρα στο μήκους 5.338 μέτρων σιρκουί ήταν το 2011, με νικητή τότε τον Sebastian Vettel, για λογαριασμό της Red Bull Racing.
Η πίστα της Κωνσταντινούπολης φιλοξένησε ακόμα αγώνες του GP2, του MotoGP, του WTCC, του DTM, αλλά και του Le Mans Series. Η τελευταία σημαντική διοργάνωση που φιλοξενήθηκε εκεί ήταν ο αγώνας του RallyCross, που έλαβε χώρα πέρυσι.
Τι είχαν όμως όλα αυτά τα σημαντικά αγωνιστικά ραντεβού ως κοινό στοιχείο; Τις άδειες κερκίδες. Ειδικά στα Grand Prix της F1, η πλειοψηφία των θεατών ήταν ελληνικής καταγωγής, καθώς οι Τούρκοι ουδέποτε αγκάλιασαν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Αντίθετα, αγαπούν το αυτοκίνητο. Ή καλύτερα, το φθηνό αυτοκίνητο. Έτσι, το Istanbul Park μετονομάζεται σε Istanbul Park Auto Market, αφού, σύμφωνα με ρεπορτάζ της τουρκικής Sozcu, για τα επόμενα δέκα χρόνια θα λειτουργεί ως μάντρα μεταχειρισμένων αυτοκινήτων!