Στείλατε λάθος e‑mail στο λάθος άτομο; Να πώς θα το διορθώσετε!
Για όσους δεν έχουν Gmail
Δημοσίευση 17/9/2015 | 00:00
Σίγουρα θα σας έτυχε κάποια φορά να πατήσατε «Αποστολή» σε ανολοκλήρωτο μήνυμα του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου, αλλά και να στείλατε προσωπικό μήνυμα σε λάθος φίλο ή γνωστό σας.
Όσο άσχημα και να νιώσατε γι' αυτά τα περιστατικά, ήρθε η ώρα να τα ξεχάσετε μια για πάντα, καθώς η Google σας δίνει τη δυνατότητα να ακυρώσετε τυχόν μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στείλατε κατά λάθος. Τι κάνετε, όμως, αν δεν έχετε λογαριασμό mail στην Google;
Βέβαια, υπάρχουν κι άλλοι τρόποι για να διορθώσετε κάτι τέτοιο, δείχνοντας ωριμότητα και επαγγελματισμό. Για τις περιπτώσεις που πατήσατε «Αποστολή» για μη ολοκληρωμένα μηνύματα, μπορείτε να τελειώσετε γρήγορα αυτό που γράφετε και να το στείλετε ξανά, αναφέροντας την εξής φράση: «Έστειλα κατά λάθος το mail πριν τελειώσω αυτά που είχα να πω. Παρακαλώ, αγνοήστε το προηγούμενο μήνυμα. Συγχωρέστε με για την αναστάτωση!».
Αν πατήσατε «Απάντηση προς όλους», ενώ το μήνυμα αφορούσε έναν παραλήπτη, μην διστάσετε να αναφέρετε αυτό το λάθος, ζητώντας συγγνώμη που υπερφορτώσατε τα εισερχόμενα μηνύματα των παραληπτών και λέγοντάς τους να αγνοήσουν το προηγούμενο μήνυμα. Αν πάλι αναφέρατε κάτι αρνητικό για κάποιον συνάδελφό σας, καλό θα είναι να του απολογηθείτε ιδιαιτέρως.
Έαν πάλι κάνατε κάποιο ορθογραφικό ή τυπογραφικό λάθος, δεν χρειάζεται να στείλετε ξανά το μήνυμα, αν όμως το λάθος αλλοιώνει το νόημά του, τότε θα πρέπει να απαντήσετε, εξηγώντας ακριβώς τι εννοούσατε.
Σε περίπτωση που το λάθος άτομο έλαβε το λάθος μήνυμα, τότε μπορείτε να κάνετε δύο πράγματα: είτε να εξηγήσετε στο άτομο ότι απευθυνόσασταν σε κάποιον άλλον, είτε, αν το μήνυμά σας περιείχε ευαίσθητες πληροφορίες για τη δουλειά σας, να απευθυνθείτε σε κάποιον ανώτερο, ώστε να σας καθοδηγήσει. Με βάση τα όσα εκείνος σας πει, απολογηθείτε στον παραλήπτη και ζητήστε του να διαγράψει το προηγούμενο μήνυμα.